یزد میزبان والیبال جام باشگاه‌های آسیا شد فرش مشهد میزبان لیگ بسکتبال جوانان کشور مبارزه کاراته‌کاران خراسان‌رضوی در آسیا تاریخ و ساعت بازی پرسپولیس و سپاهان در لیگ برتر | عیارسنجی اوسمار تاریخ و ساعت بازی تراکتور و استقلال در لیگ برتر | تراکتور برای پرسپولیس بازی می‌کند! جریمه ۲۰۰ میلیونی تراکتور بازرسی هم به مسئله انتخابات هیئت فوتبال خراسان رضوی ورود کرد؛ دست نگه دارید، غیرقانونی است! شکست استقلال مطهری را بیمه می کند حضور بیرو مقابل سپاهان قطعی شد نکونام باز هم علیه خطیر سپاهان آخرین شانس اوسمار برای سرمربی‌گری پرسپولیس؟ نتیجه و ویدیو خلاصه بازی بارسلونا و والنسیا| حضور در اروپا قطعی شد تعویض کاپیتان های پرسپولیس مقابل سپاهان خروج بردیا سعادت از لیست تیم ملی والیبال اوسمار روی بیرانوند ریسک می‌کند؟ تلاش کادر پزشکی استقلال برای رساندن سهرابیان به بازی با تراکتور قرارداد علیپور با ژیل ویسنته آخر فصل تمام می‌شود| احتمال بالای بازگشت به پرسپولیس سازمان لیگ مانع خرید کلی بلیت‌های پرسپولیس-سپاهان توسط بانک شهر سرنوشت اوسمار در دستان مورایس| لیگ را بدهد شانس ماندن ندارد تاریخ و ساعت بازی بایرن مونیخ و رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا | در یک‌قدمی فینال قرعه کشی مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی انجام شد
سرخط خبرها

واکنش فتح الله‌زاده به پرداخت نکردن بدهی استراماچونی

  • کد خبر: ۱۷۷۵۴۷
  • ۱۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۸:۱۹
واکنش فتح الله‌زاده به پرداخت نکردن بدهی استراماچونی
علی فتح الله‌زاده، مدیرعامل سابق استقلال بازهم ادعا کرده طلب استراماچونی را بابت بدهی بازیکنان پرداخت کرده است.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، علی فتح الله‌زاده، مدیرعامل سابق باشگاه استقلال که بر سر تصمیمات مالی‌اش ابهام‌های بسیاری وجود دارد و گفته می‌شود منابع مالی که برای پرداخت بدهی استراماچونی در اختیارش قرارداده شده را خرج دیگر امور کرده، درباره این موضوع توضیحاتی داده است: «طلب استراماچونی ۷۰ میلیارد شده بود. پولی که بابت این طلب گرفتم در ماه آذر بود. ۴ ماه فرصت داشتیم پول را بدهیم، ولی در آن مقطع بازیکنان اعتصاب کردند. مدیریت ایجاب می‌کرد و قضاوت با مردم. تیم به تمرین و بازی نمی‌رفت. ۴ ماه فرصت داشتیم برای پرداخت استراماچونی و نمی‌شد تیم را رها کنم. روزی که من آمدم کل تیم اعتصاب کرد گفتند بازی نمی‌کنیم. من از آن‌ها قول گرفتم و گفتم یک ماه دیگر پول می‌دهم. پول را گرفتیم؛ ۷۰ میلیارد بود. باید بدهی را می‌دادیم، ولی نمی‌دانستیم دلار افزایش پیدا می‌کند و بدهی هم بیشتر می‌شود. تشخیص من بود که به بازیکن پول بدهم. خود قربان زاده به من گفت پولی‌هایی که به حساب‌ها نیامده را باید سازمان ورزش بدهد.»


 فتح الله‌زاده ادعا‌های دیگری را هم مطرح کرده است: «همه جمع شده بودند به ما پول ندهند. نه به خاطر شخص من، قربان زاده گفت پولی که در صورت‌های مالی شما نیست را وزارت ورزش تعهد کرده برگرداند که ۱۳۵ میلیارد بود.  وقتی تیم را به فرابورس بردند باید بدهی‌های باشگاه صفر شود. وزیر تعهد کرده بود. یکی از موارد این بود که ما وثیقه ندادیم. این دروغ است. قربان‌زاده در همان برنامه اختصاصی که رفت و به کسی اجازه ندادند جواب بدهد،  گفت بله وزارت ورزش تعهداتی داده و عمل نکرده است.   من گفتم یا این پول را می‌گیریم یا وام می‌گیریم. روی آن حساب کرده بودم. این پول ماست و باید به ما برگردانند. این بدهکاری وزارت ورزش است. تعهد کرده بود طلب‌هایی که مردم از باشگاه دارند و در صورت‌های مالی نیامده، پرداخت کند. اگر این را می‌دادند که من بدهی نداشتم.»

فتح الله‌زاده سوالات دیگری را هم مطرح کرده است: «چرا وقتی من رفتم، فردا این پول را دادند؟ به خاطر من نبوده، بحث آنجا بوده که قربان زاده به مسئولیت خودش عمل نکرده است. ماموریت اصلی او این بود که مالکیت مشترک دو باشگاه را حل کند. در غیر این صورت هر دو تیم حذف می‌شدند. نتوانست در موعد مقرر این کار را انجام بدهد؛ بنابراین پول را هم می‌دادیم یکی باید حذف می‌شد. الان هم مالکیت حل نشده است. اولیایی هم این را تایید کرد. گفت اگر مشترک بودند نمی‌توانستند به آسیا بروند؛ بنابراین استقلال را مظلوم گیر آوردند و تصمیم گرفتندل حذف شود. پول را ندادند تا زمانش بگذرد.»

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->