پژمان جمشیدی در تیم پرسپولیس! نکونام در پی جذب آقایی‌پور تاریخ دقیق صدور مجوز حرفه‌ای استقلال و پرسپولیس مشخص شد نشست نکونام با مدیران جدید استقلال دیدار ملی‌پوشان فوتسال با مقام معظم رهبری | اهدای انگشتر رهبری به وحید شمسایی پرسپولیس برای وحدت مدارک پزشکی می‌دهد بازگشت دوباره فلیک به مونیخ؟ پیام مهم نکونام به بازیکنان استقلال| ذوب تمام شد! احضار مربی استقلال به کمیته اخلاق پاداش میلیاردی کشتی گیران پرداخت شد جدایی آزمون از جمع رمی‌ها محرومیت کمیته انضباطی در انتظار حامدی‌فر ترکیب احتمالی رئال مادرید و بایرن مونیخ در دور برگشت نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) هادی چوپان در حرم مطهر امام رضا (ع) + عکس تغییر نام استقلال منتفی شد خرید‌های بی‌رویه؛ دلیل قهرمان‌نشدن سپاهان نتیجه و ویدیو خلاصه بازی دورتموند و پاریس سن ژرمن| پایان رویای پاریسی امباپه ورود آقایان به بازی پرسپولیس و سپاهان ممنوع شد| حکم غیر منتظره درباره تخلفات اخیر پخش زنده بازی پاری سن‌ژرمن و دورتموند (۱۸ اردیبهشت) + تماشای آنلاین
سرخط خبرها

سعید مهری بدون قرارداد در تمرین استقلال

  • کد خبر: ۱۷۷۶۴۵
  • ۱۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۵
سعید مهری بدون قرارداد در تمرین استقلال
سعید مهری بدون اینکه قراردادی با استقلال داشته باشد در حال تمرین با این تیم است.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، سعید مهری این روز‌ها در تمرین استقلال حضور دارد و از آمادگی بدنی به دور است. مهری در شرایطی در تمرینات استقلال حاضر شده که هیچ قراردادی با این باشگاه ندارد و هنوز بر سر دستمزد خود به علی خطیر به توافق نهایی نرسیده است. مهری از وضعیت به وجود آمده راضی نیست و در روز‌های گذشته تماس‌هایی از طریق مدیربرنامه‌هایش با باشگاه استقلال داشته تا شاید موضوع عقد قراردادش با استقلال نهایی گردد.

طبق آخرین اطلاع رسانی که سازمان لیگ لیگ داشته یکشنبه آخرین مهلت برای ثبت قرارداد است و چنانچه تا آن زمان باشگاه استقلال با سعید مهری به توافق نرسید آنگاه برای ثبت قرارداد این بازیکن با مشکل مواجه خواهد شد.

سعید مهری قصد دارد دستمزد خود را نسبت به سال گذشته ۳۰ درصد اقزایش دهد، اما باشگاه استقلال زیر بار این پیشنهاد نرفته و در پی کاهش قرارداد این بازیکن است. مهری البته جزو بازیکنانی است که هواداران استقلال نسبت به عملکرد او رضایت نداشتند وبر این باور بودند به جای او باید بازیکن جدیدی به خدمت گرفته شود.  

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->