نقره فرنگی کار مشهدی در جام تختی زوج حسینی- خداداد در کادرفنی خوشه طلایی پخش زنده بازی النصر و الخلیج در لیگ عربستان (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین درگیری محمد صلاح با کلوپ | ماجرای اختلاف در لیورپول چه بود؟ + فیلم بیرانوند بازی با سپاهان را هم از دست می‌دهد؟ محمد طاهری: ایران از تایلند سرتر است| میزبان ۱۰ هزار تماشاگر دارد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی لیورپول و وستهم در لیگ برتر انگلیس | تداوم ناکامی‌های کلوپ انتقاد درخشان از اوسمار| چنین باختی را به خاطر ندارم تاریخ و ساعت بازی تیم ملی فوتسال ایران و تایلند در فینال جام ملت‌های آسیا | گام آخر راهیابی فصیحی به لیگ الماس پیشنهاد ۸۰ میلیاردی استقلال به یاسین سلمانی! مدال طلای تیراندازی جهان بر گردن یک مشهدی + ویدئو با مقصران حادثه استخر هاشمی‌نژاد برخورد می‌کنیم مهدی قایدی به استقلال برنمی‌گردد| حضور در اروپا صحت ندارد پرسپولیس ناراضی از سازمان لیگ تردید پرسپولیسی‌ها برای جذب قلی‌زاده استقلالی سابق پرسپولیسی نمی‌شود وام‌های باشگاه، پرسپولیس را زیان‌ده کرد تغییرات مدیریتی در پرسپولیس منتفی شد فینال را قبل از فینال بردیم| یک ایران منتظر قهرمانی فوتسال
سرخط خبرها

نقشه نکونام در ادامه نقل‌وانتقالات

  • کد خبر: ۱۷۸۰۸۵
  • ۱۶ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۰
نقشه نکونام در ادامه نقل‌وانتقالات
فهرست خالی استقلال آماده جذب بازیکنان جوان و خارجی است.

جدایی آرمان رمضانی و سجاد شهباززاده و پایان کار قریب‌الوقوع امید حامدی‌فر باعث شد تا فهرست بازیکنان بزرگ‌سال استقلال بیش از پیش خالی شود. مدیران باشگاه استقلال در بازار نقل‌وانتقالات تابستانه هنوز نتوانسته‌اند انتظارات هواداران و کادرفنی را برآورده کنند، اما فعالیت پررنگی داشته‌اند و موفق شده‌اند با محمدرضا خالدآبادی، ایمان سلیمی، آرمین سهرابیان، منتظر محمد، مهرداد محمدی و آریا برزگر به توافق برسند. جواد نکونام از مدیران باشگاه خواسته است تا فهرست تیمش را با حضور دست‌کم سه بازیکن خارجی باتجربه پر کنند که گفته می‌شود یکی از سه گزینه مدنظر نکونام، روبرتو تورس است.

جدایی ۲ مهاجم ناموفق

سرمربی استقلال درحالی فهرست مازاد تیمش را تنظیم کرد که دو مهاجم فصل گذشته آبی‌ها در سرلیست فهرست نکونام قرار داشتند. جواد نکونام خطاب به مدیران باشگاه استقلال اعلام کرد که برای فصل جدید نیازی به سجاد شهباززاده و آرمان رمضانی ندارد. در هفته گذشته شهباززاده قراردادش را با استقلال فسخ کرد و راهی مس رفسنجان شد. ابتدای هفته هم قرارداد آرمان رمضانی با استقلال فسخ شد و گفته می‌شود به‌زودی راهی تراکتور خواهد شد تا با جدایی دو مهاجم فصل گذشته آبی‌ها، دو بازیکن از فهرست بزرگ‌سال استقلال کم شود.

عارف نیامد، حامدی‌فر در آستانه جدایی

استقلالی‌ها یک جای خالی فهرست بازیکنان بزرگ‌سالشان را برای عارف غلامی خالی نگه داشته بودند، اما گفته می‌شود که احتمال بازگشت غلامی به استقلال به حداقل رسیده است و آبی‌ها قصد دارند تا در فصل جدید ترکیب خط دفاعی‌شان را با حضور بازیکنانی مانند محمدحسین مرادمند، آرمین سهرابیان و ایمان سلیمی بچینند و نیازی به حفظ غلامی ندارند تا یک سهمیه دیگر در فهرست بزرگ‌سال استقلال خالی شود. همچنین گفته می‌شود امید حامدی‌فر که به‌تازگی وارد فهرست بزرگ‌سالان استقلال شده است، در یک‌قدمی جدایی از جمع آبی‌پوشان پایتخت قرار دارد و در روز‌های آینده انتقالش به فولاد خوزستان نهایی خواهد شد.

فهرست آبی‌ها خالی‌تر هم می‌شود

گفته می‌شود پس از توافق با شهباززاده و رمضانی برای جدایی و احتمال قریب‌الوقوع پایان کار حامدی‌فر در استقلال، احتمال جدایی یک بازیکن بزرگ‌سال دیگر هم وجود دارد. علیرضا رضایی با پیشنهادی از تیم شمس‌آذر قزوین روبه‌رو شده است، اما استقلالی‌ها هنوز رضایت‌نامه او را صادر نکرده‌اند. آبی‌ها به‌دنبال فروش قرضی رضایی هستند، اما در این‌باره توافقی نشده و همین مسئله باعث شده است تا جدایی او از استقلال به تأخیر بیفتد.

در انتظار ستاره‌های خارجی

استقلال در دو پنجره گذشته نقل‌وانتقالاتی هیچ‌گاه فهرستش خالی نشده است. در بازار تابستانه فصل گذشته آبی‌ها در لحظات پایانی به‌دنبال خروج نام امیرارسلان مطهری بودند تا کاوه رضایی را به فهرستشان اضافه کنند، اما این اتفاق رخ نداد. در بازار زمستانه هم تلاش‌ها برای جلب رضایت سیاوش یزدانی بی‌ثمر بود و درنهایت قرارداد او به‌صورت یک‌طرفه فسخ شد. اما حالا آبی‌ها دیگر دغدغه خالی‌کردن فهرستشان را ندارند و در روز‌های آینده دست‌کم دو خرید خارجی‌شان را نهایی خواهند کرد تا با فهرستی تازه‌شده در لیگ بیست‌وسوم شرکت کنند.

تمرکز نکونام روی جذب جوانان

آبی‌پوشان پایتخت در بازار تابستانه تمرکزشان را روی جذب بازیکن کمتر از ۲۳ سال گذاشته‌اند و همین مسئله باعث شده است تا فهرست بازیکنان کمتر از ۲۳ سال آبی‌ها تکمیل شود. البته ابتدای هفته کارگروه ناظر بر دستورالعمل قرارداد‌های ورزشی یک سهمیه کمتر از ۲۳ سال به فهرست تیم‌ها اضافه کرد تا هر تیم مجوز استفاده از هفت بازیکن جوان را در فهرستش داشته باشد.

اکنون استقلالی‌ها در فهرستشان سینا سعیدی‌فر را در کنار محمدرضا خالدآبادی، منتظر محمد، محمدحسین زواری، امیرعلی صادقی و آریا برزگر دارند و گفته می‌شود که قرارداد سامان تورانیان هم در حال نهایی‌شدن است تا فهرست هفت‌نفره آبی‌ها تکمیل شود. در این میان خبر‌هایی درباره جدایی سعیدی‌فر از استقلال وجود دارد، اما گویا استقلالی‌ها به جدایی قطعی او راضی نیستند و می‌خواهند سعیدی‌فر را به‌صورت قرضی در اختیار تیم دیگری قرار بدهند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->