آزادیِ افشاریان و سهیل مهدی تکذیب شد ستاره تیم ملی نمی‌خواهد به ایران برگردد! امیر قلعه نویی در جام ملت‌ها طرفدار کدام تیم است؟ خاطره تلخ آلمان از اسپانیا در فینال جام ملت‌ها  لیست دوم نکونام رو شد خداداد افشاریان و سهیل مهدی به قید وثیقه آزاد شدند گاریدو مجوز سفر به ایران را گرفت روزبه چشمی به دنبال قرارداد ۳۰ میلیاردی تاریخ و ساعت بازی اسپانیا و آلمان در یک چهارم نهایی یورو ۲۰۲۴ | فینال قبل از فینال زکی پور رسما استقلالی شد + عکس خبر‌های خوش از سالن شش‌هزارنفری ثامن‌الائمه(ع) | کارگران به‌شدت مشغول کارند! پایان کار قایدی با اتحاد کلبا؟ گلر منچسترسیتی در راه عربستان مهدی ترابی رسما به تراکتور پیوست شرط جدید بیرانوند برای بازگشت به پرسپولیس | ۴۰ میلیارد تومان ناقابل! خداحافظی سه بازیکن با استقلال مسابقه پیش بینی فرهاد مجیدی برای هواداران! استقبال بی‌نظیر از ملی پوش پرسپولیس در گرجستان ترکیه به رکورد سرمربی اسبق پرسپولیس رسید حضور عجیب و غریب یک والیبالیست در هیات مدیره استقلال| کارخانه چه سررشته‌ای از فوتبال دارد؟
سرخط خبرها

آخرین اخبار چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

ساعت و تاریخ بازی پرسپولیس و آلومینیوم اراک در هفته نخست لیگ برتر فوتبال

  • کد خبر: ۱۷۸۱۴۹
  • ۱۷ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۷:۰۱
ساعت و تاریخ بازی پرسپولیس و آلومینیوم اراک در هفته نخست لیگ برتر فوتبال
تیم پرسپولیس در نخستین بازی خود در لیگ برتر فوتبال به مصاف آلومینیوم اراک می‌رود.

گروه ورزش| شهرآرانیوز، هفته نخست لیگ برتر فوتبال از عصر روز چهارشنبه آغاز می‌شود و در حساس‌ترین مسابقه، مدافع عنوان قهرمانی فصل گذشته باید به مصاف آلومینیوم اراک برود.

شاگردان یحیی گل‌محمدی که برای دفاع از ۳گانه فصل قبل کار سختی در پیش دارند، باید از ساعت ۱۹:۳۰ در تهران به مصاف آلومینیوم بروند.

آلومینیوم این فصل با مجتبی حسینی همکاری می‌کند و تغییرات زیادی نسبت به فصل گذشته داشته‌است. در این سو پرسپولیس تنها ۳ بازیکن نامی خریده و بعید است که ترکیبش دستخوش تغییرات خاصی شود.

شهاب زاهدی، مسعود ریکی و حسین کنعانی‌زادگان ۳ خرید سرخپوشان بودند و هنوز مسوولان این تیم به دنبال خرید مهاجم خوب خارجی هستند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->