ستاره‌های استقلال و پرسپولیس در مس + عکس استقبال ویژه فرانسوی‌ها از کاروان المپیکی‌های فلسطین + عکس جلالی در استقلال ماندنی شد + عکس واکنش لیونل مسی به اتفاقات بازی آرژانتین و مراکش+ عکس ماجرای گل عجیب آرژانتین در المپیک چه بود؟+ ویدیو شرط نکونام برای اردوی خارجی استقلال استقلالی‌ها اجازه تماشای المپیک را ندارند! پیش بینی جالب بازیکنان پرسپولیس: سه مدال طلا در کشتی می‌گیریم استارت رسمی المپیک پاریس ۲۰۲۴ از فردا (جمعه ۵ مردادماه ۱۴۰۳) رحمتی قول نیمه بالای جدول را نداد دستور ویژه به استقلال و پرسپولیس: مالیات بازیکنان خارجی را ندهید تاریخ و ساعت بازی تیم‌های فوتسال فرش آرا و سن ایچ (جمعه ۵ مرداد ۱۴۰۳) | نبرد هم‌پله‌ها اولتیماتوم عالیشاه به سروش رفیعی چهار روز سخت برای شاگردان گاریدو ستاره‌هایی که توسط بادامکی رد می‌شوند! علیرضا رضایی: از اعتبار کشتی خراسان دفاع می‌کنیم نتیجه و ویدیو خلاصه بازی اسپانیا و ازبکستان در فوتبال المپیک پاریس (۳ مرداد ۱۴۰۳) | شکست یاران اورونوف نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آرژانتین و مراکش در فوتبال المپیک ۲۰۲۴ | فرار دقیقه نودی آلبی‌سلسته از شکست در افتتاحیه بلاتکلیفی دستیاران نکونام| ۲ اسپانیایی در فهرست ورود ناراحتی حجازی از انتخاب عالمی به عنوان سرپرست استقلال تیم ملی بدون لژیونر‌ها در مقدماتی جام جهانی به مصاف رقبا می‌رود؟
سرخط خبرها

پاسخ منفی گل محمدی به دروازه بان استقلال

  • کد خبر: ۱۷۸۳۱۰
  • ۱۷ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۳:۲۴
پاسخ منفی گل محمدی به دروازه بان استقلال
سرمربی پرسپولیس تمایلی برای جذب دروزاه بان جوان استقلال ندارد.

به گزارش شهرآرانیوز، باشگاه استقلال با تصمیم جواد نکونام دروازه بان جوان و زیر ۲۳ سال خود به نام سینا سعیدی فر را کنار گذاشت. البته آبی‌پوشان ابتدا قصد داشتند این بازیکن را قرضی به تیم‌های دیگر بدهند که این گلر نپذیرفت.

سعیدی فر که خوب می‌داند پرسپولیس سخت به دنبال دروازه بان زیر ۲۳ سال است از طریق مدیر برنامه هایش به یحیی گل محمدی پیشنهاد شد، اما پاسخ سرمربی سرخپوشان منفی بود.

یحیی اعلام کرده که به دنبال جذب دروازه بان جوان برزیلی است و نمی‌تواند روی سعیدی فر به عنوان رقیب اصلی بیرانوند حساب کند. هر چند رضا درویش به شدت موافق جذب دروازه بان داخلی است و دوست ندارد برای بازیکن خارجی هزینه کند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->