پرونده قضایی برای عوامل سریال افعی تهران تشکیل شد اقامه نمازجماعت به امامت یک خانم روی آنتن شبکه سه رفت + عکس پخش سریال «مولانا» در شبکه نمایش خانگی نمایشگاه «نگاره‌های ماندگار» در موزه بزرگ خراسان | سیر روح در عالم معنا «زیبا صدایم کن» رسول صدرعاملی کلید خورد شعر همان عشق، همان زندگی | درباره مهرداد اوستا، شاعر غزل‌های خیال‌انگیز محمدرضا فروتن و میترا حجار با «نیلگون» در راه سینما آخرین نشانه‌های نمک نورالدین | نگاهی به فصل پنجم سریال «نون خ»، ساخته سعید آقاخانی کارگردان نمایش «کلنل»: بزنگاه‌های تاریخی ما، زمینه ساز  تولید آثار هنری است آواز پرنده‌های صبح فروش حیرت انگیز «گارفیلد» در اولین هفته اکران «سمرقند»، برای خانواده بزرگ فارسی زبانان | کتاب تازه شاعر خراسانی در نمایشگاه کتاب تهران پایان فیلمبرداری فیلم سینمایی «برج آخر» اثر سوفیا موسویان صفحه نخست روزنامه‌های کشور - دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ آلبوم «عشق ناباور» در راه بازار موسیقی کنسرت‌های پاپ اردیبهشت ۱۴۰۳ + زمان و مکان تأکید هیئت رسانه‌ای ایران و عراق بر انعقاد «تفاهم‌نامه همکاری» و تشکیل «شورای رسانه‌ای مشترک» + آلبوم تصاویر برنارد هیل بازیگر «ارباب حلقه ها» و «تایتانیک» درگذشت + بیوگرافی
سرخط خبرها

شام آخر «ایوان شمس»

  • کد خبر: ۱۷۸۴
  • ۲۳ تير ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۷
شام آخر «ایوان شمس»
آخرین شب جشن «ایوان شمس» در دهه کرامت در مشهد برگزار شد

زوزنی | پس از 8 شب جشن‌های «ایوان شمس» که به‌مناسبت دهه کرامت در بوستان کوهسنگی برگزار می‌شد، به پایان رسید؛ جشن‌هایی که در این روزها جمعیتی چندصدنفری از زائران و مجاوران مشهدی را به خود می‌دید. «ایوان شمس» هر شب در میدان‌ ضلع شرقی بوستان کوهسنگی، آغاز و ساعت10 شب از شبکه نسیم سیما بخش‌هایی از آن پخش می‌شد. با اینکه سوروسات این‌جشن‌جمع شد اما برنامه «شب‌های فیروزه‌ای» با مشارکت شهرداری مشهدمقدس از دیشب شروع شده و تا 27 تیرماه ادامه خواهد داشت و به صورت زنده از شبکه پنج سیما نیز روانه آنتن تلویزیون می‌شود.
در طول این چند شب که «ایوان شمس» با اجرای محمد سلوکی و همراهی علی عامل‌هاشمی پیش می‌رفت، هنرمندان مختلفی در آن حضور پیدا کردند که اغلب آن‌ها رگ‌وریشه‌ای در مشهد داشتند؛ البته حضور هنرمندان محبوب دیگر هم درمیان مردم مشهد چشمگیر بود. علیرضا خمسه، مهران احمدی، هدایت ‌هاشمی، علی مسعودی، لاله اسکندری، امیریل ارجمند، مهدی سلوکی و نیما شعبان‌نژاد ازجمله هنرپیشه‌هایی بودند که درکنار خوانندگانی همچون محمد اصفهانی، محمد معتمدی، فریدون آسرایی، مهدی یغمایی، سینا سرلک و... در این جشن حضور یافتند.
حضور افرادی همچون محمدرضا حیاتی، گوینده خبر، هم از اتفاقات جالب این جشن بود که درمیان مردم حاضر شد و با آن‌ها به گفت‌وگو نشست.
برخی از میهمانان این برنامه هم که می‌توانستند، لهجه مشهدی را دستمایه شوخی‌های خود قرار می‌دادند و برای ارتباط بهتر با مردم مشهد با لهجه مشهدی با آن‌ها حرف می‌زدند.
2 نمایشگاه «عفاف و حجاب» و «انتقال تجربه تولیدات صنایع دستی»، 2 اتفاق دیگری بود که در «ایوان شمس» در مدت این چند شب رخ داد و با استقبال خوب مراجعه‌کنندگان روبه‌رو شد.
حضور جمعی از مسئولان شهری به‌همراه اعضای خانواده‌شان درکنار مردم مشهد در طول شب‌های برگزاری جشن، از دیگر نکات جالب توجه «ایوان شمس» بود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->