آزادیِ افشاریان و سهیل مهدی تکذیب شد ستاره تیم ملی نمی‌خواهد به ایران برگردد! امیر قلعه نویی در جام ملت‌ها طرفدار کدام تیم است؟ خاطره تلخ آلمان از اسپانیا در فینال جام ملت‌ها  لیست دوم نکونام رو شد خداداد افشاریان و سهیل مهدی به قید وثیقه آزاد شدند گاریدو مجوز سفر به ایران را گرفت روزبه چشمی به دنبال قرارداد ۳۰ میلیاردی تاریخ و ساعت بازی اسپانیا و آلمان در یک چهارم نهایی یورو ۲۰۲۴ | فینال قبل از فینال زکی پور رسما استقلالی شد + عکس خبر‌های خوش از سالن شش‌هزارنفری ثامن‌الائمه(ع) | کارگران به‌شدت مشغول کارند! پایان کار قایدی با اتحاد کلبا؟ گلر منچسترسیتی در راه عربستان مهدی ترابی رسما به تراکتور پیوست شرط جدید بیرانوند برای بازگشت به پرسپولیس | ۴۰ میلیارد تومان ناقابل! خداحافظی سه بازیکن با استقلال مسابقه پیش بینی فرهاد مجیدی برای هواداران! استقبال بی‌نظیر از ملی پوش پرسپولیس در گرجستان ترکیه به رکورد سرمربی اسبق پرسپولیس رسید حضور عجیب و غریب یک والیبالیست در هیات مدیره استقلال| کارخانه چه سررشته‌ای از فوتبال دارد؟
سرخط خبرها

آخرین اخبار چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

سپاهان مشتری مهری است؟

  • کد خبر: ۱۷۸۸۲۸
  • ۲۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۸
سپاهان مشتری مهری است؟
احتمال دارد سعید مهری جانشین دو بازیکن مصدوم باشگاه سپاهان اصفهان شود.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، سعید مهری هنوز با استقلال قرارداد رسمی امضاء نکرده است. این بازیکن که از سه هفته پیش و بعد از غیبت طولانی در تمرینات استقلال شرکت کرده و امیدوار بود که قراردادش با این باشگاه نهایی شود، همچنان نتوانسته به طور رسمی قرارداید با استقلال به امضاء برساند.  

درباره مهری روایت‌های متعددی به گوش می‌رسد. تازه‌ترین اخبار درباره او حکایت از احتمال انتقالش به باشگاه سپاهان اصفهان دارد. این طور که گفته می‌شود باشگاه سپاهان قصد دارد به طور موقت بازیکنان مصدومش را از لیست کنار بگذارد و بازیکن جدیدی به خدمت بگیرد.

امید نورافکن و محمد کریمی بازیکنانی هستند که به گفته مدیران باشگاه سپاهان احتمال دارد به دلیل شدت مصدومیت به طور مقطعی از لیست خارج شوند. البته هنوز تصمیم نهایی درباره این دو بازیکن اتخاذ نشده و موضوع انتقال مهری به باشگاه سپاهان نیز آن طور جدی نشده که بتوان با قطعیت درباره رقم خوردن این انتقال صحبتبی به میان آورد.  

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->