ستاره تیم ملی نمی‌خواهد به ایران برگردد! امیر قلعه نویی در جام ملت‌ها طرفدار کدام تیم است؟ خاطره تلخ آلمان از اسپانیا در فینال جام ملت‌ها  لیست دوم نکونام رو شد خداداد افشاریان و سهیل مهدی به قید وثیقه آزاد شدند گاریدو مجوز سفر به ایران را گرفت روزبه چشمی به دنبال قرارداد ۳۰ میلیاردی تاریخ و ساعت بازی اسپانیا و آلمان در یک چهارم نهایی یورو ۲۰۲۴ | فینال قبل از فینال زکی پور رسما استقلالی شد + عکس خبر‌های خوش از سالن شش‌هزارنفری ثامن‌الائمه(ع) | کارگران به‌شدت مشغول کارند! پایان کار قایدی با اتحاد کلبا؟ گلر منچسترسیتی در راه عربستان مهدی ترابی رسما به تراکتور پیوست شرط جدید بیرانوند برای بازگشت به پرسپولیس | ۴۰ میلیارد تومان ناقابل! خداحافظی سه بازیکن با استقلال مسابقه پیش بینی فرهاد مجیدی برای هواداران! استقبال بی‌نظیر از ملی پوش پرسپولیس در گرجستان ترکیه به رکورد سرمربی اسبق پرسپولیس رسید حضور عجیب و غریب یک والیبالیست در هیات مدیره استقلال| کارخانه چه سررشته‌ای از فوتبال دارد؟ فرگوسن: حضور رونالدو در جام جهانی ۲۰۲۶ قابل تصور نیست
سرخط خبرها

آخرین اخبار چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

هاشمی نسب اختلاف بانکونام را تکذیب کرد

  • کد خبر: ۱۷۸۸۵۵
  • ۲۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۳:۳۸
هاشمی نسب اختلاف بانکونام را تکذیب کرد
مهدی هاشمی‌نسب تاکید کرده هیچ اختلافی با جواد نکونام ندارد و مشکلاتی که به وجود آمده از جای دیگری بوده است.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، مهدی هاشمی نسب، مربی جدید استقلال که هنوز مجوز حضور روی نیمکت این تیم را به دلیل بالازدن قرارداد‌ها از سقف مالی ارائه شده را ندارد، هرگونه اختلاف با سرمربی استقلال را که چند روزی شایعه شده بود، تکذیب کرده است: «مذاکراتی را با استقلال داشتم و تکلیف شد که دوباره به تیم محبوبم بازگردم. با نکونام جلسه داشتم و اتفاقا انتخاب نکونام بودم و هیچ مشکلی با یکدیگر نداریم.»

هاشمی نسب به بیان این جمله تاکید کرده است: «نیمکت استقلال جای بزرگان است و ما ادامه دهنده راه مرحوم حجازی و پورحیدری هستیم و طبق آئین آن‌ها قدم برمی داریم.» آیا به قهرمانی استقلال در فصل جاری می‌شود امید بست؟ مهدی هاشمی‌نسب پاسخ این سوال را می‌دهد: «استقلال همیشه مدعی قهرمانی است، چون طرفداران بی شماری دارد. ما می‌دانستیم شرایط استقلال نرمال نیست و می‌دانستیم خیلی کار‌ها هم دست ما نیست، اما تلاش می‌کنیم با حمایت هواداران شرایط را بهتر کنیم.»

ه

اشمی نسب قرار است با رفع برخی موانع از بازی با ملوان روی نیمکت استقلال بنشیند. نام هاشمی نسب زمانی به لیست اضافه می‌‎‌شود که نام بازیکنان مازاد خارج شود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->