سرخط خبرها

واکنش‌ها به اختلاف نکونام و خطیر

  • کد خبر: ۱۷۹۱۸۰
  • ۲۳ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۷
واکنش‌ها به اختلاف نکونام و خطیر
اعضای هیئت مدیره باشگاه استقلال واکنش‌های متعددی به اختلاف‌های پنهان جواد نکونام و علی خطیر نشان داده‌اند.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، ماجرای اختلاف‌نظر‌های فنی جواد نکونام و علی خطیر که عموما در بحث جذب بازیکن است، وارد فاز تازه‌ای شده است.  

این ماجرا حاصل ورودی‌ها و خروجی‌هایی است که غالبا موردتأیید سرمربی استقلال نیستند. سرمربی استقلال بر این باور است که باید بازیکنانی به خدمت استقلال درآیند که از کیفیت مناسبی برخوردار باشند، اما ظاهرا مدیریت باشگاه استقلال به دلیل ناتوانی در تامین بودجه سعی بر جذب بازیکنان متوسط دارد.

در همین راستا دو عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال اظهاراتی درباره اختلاف به وجود آمده میان خطیر و نکونام به زبان آورده‌اند که جالب توجه است.


سمیعی: نکونام و خطیر اختلافی ندارند

فرشید سمیعی، یکی از اعضای هیئت مدیره باشگاه استقلال درباره اختلاف نکونام و خطیر این واکنش را نشان داده است: اختلافی بین نکونام و خطیر وجود ندارد. ممکن است به دلیل مشکلاتی که باشگاه به آن دچار شده، اختلاف‌نظر در برخی موارد وجود داشته باشد، اما طرفین سعی بر همفکری و تعامل دارند تا قضیه حل شود. این مشکل (منظورش سقف بودجه است) هم ربطی به نکونام ندارد. قبل از مدیریت خطیر در استقلال هم اتفاق افتاده است. مصوبه‌ای در کارگروه فدراسیون تصویب شده که باشگاه‌ها صورت‌جلسه‌اش را امضا کرده‌اند. با توجه به مبلغ قرارداد بازیکنان استقلال در سال گذشته که واقعی ثبت شده و مبلغش بالاتر از سقف فعلی است، مشخص بود دچار مشکل خواهیم شد.

حیدرزاده: درباره این اختلاف حرفی نزنید

مهدی حیدرزاده، عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال نیز وارد ماجرای اختلاف نکونام و خطیر شده است. او که دوست ندارد درباره این ماجرا حتی صحبتی با رسانه‌ها انجام دهد به این سؤال که گفته می‌شود اختلاف‌های بسیاری در بخش فنی میان سرمربی و مدیریت وجود دارد، این واکنش را نشان داده است: اوضاع مالی باشگاه رو به بهبودی است. اینکه می‌گویند اختلاف نظر میان جواد نکونام با علی خطیر وجود دارد، تعجب می‌کنم. بهتر است زمان دیگری دراین‌باره صحبت شود، قرار بود یک سؤال بپرسید!

اما درعین حال برخی پیش‌کسوتان باشگاه استقلال با اطلاع کافی از دلیل اختلاف‌های به وجود آمده میان خطیر و نکونام اعلام کرده‌اند که سرمربی استقلال باید صبوری کند تا این مشکل از میان برود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->