نکونام در پی جذب آقایی‌پور تاریخ دقیق صدور مجوز حرفه‌ای استقلال و پرسپولیس مشخص شد نشست نکونام با مدیران جدید استقلال دیدار ملی‌پوشان فوتسال با مقام معظم رهبری | اهدای انگشتر رهبری به وحید شمسایی پرسپولیس برای وحدت مدارک پزشکی می‌دهد بازگشت دوباره فلیک به مونیخ؟ پیام مهم نکونام به بازیکنان استقلال| ذوب تمام شد! احضار مربی استقلال به کمیته اخلاق پاداش میلیاردی کشتی گیران پرداخت شد جدایی آزمون از جمع رمی‌ها محرومیت کمیته انضباطی در انتظار حامدی‌فر ترکیب احتمالی رئال مادرید و بایرن مونیخ در دور برگشت نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) هادی چوپان در حرم مطهر امام رضا (ع) + عکس تغییر نام استقلال منتفی شد خرید‌های بی‌رویه؛ دلیل قهرمان‌نشدن سپاهان نتیجه و ویدیو خلاصه بازی دورتموند و پاریس سن ژرمن| پایان رویای پاریسی امباپه ورود آقایان به بازی پرسپولیس و سپاهان ممنوع شد| حکم غیر منتظره درباره تخلفات اخیر پخش زنده بازی پاری سن‌ژرمن و دورتموند (۱۸ اردیبهشت) + تماشای آنلاین خداداد عزیزی: هیات فوتبال دکان و دستگاهی است تا عده‌ای در آن نان بخورند + ویدیو
سرخط خبرها

یک انتخاب دردسرساز برای ایتالیا!

  • کد خبر: ۱۷۹۳۸۲
  • ۲۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۰:۰۳
یک انتخاب دردسرساز برای ایتالیا!
فدراسیون فوتبال ایتالیا، قصد ندارد هیچ مبلغی را برای به خدمت گرفتن لوچانو اسپالتی، به ناپولی بپردازد، زیرا انجام این کار می‌تواند باعث ایجاد مشکلات قانونی برای فدراسیون شود.

به گزارش شهرآرانیوز، پس از استعفای روبرتو مانچینی، فدراسیون فوتبال ایتالیا جست و جو برای جایگزین این مربی را آغاز کرد و اسپالتی بهترین گزینه ممکن برای این جایگاه بود. اما موانعی بر سر راه رسیدن این مربی به نیمکت تیم ملی ایتالیا وجود دارد.

در زمان جدایی اسپالتی از ناپولی، دو طرف بر سر یک بند به توافق رسیدند. مطابق آن، تا تابستان ۲۰۲۴ هر تیمی بخواهد این مربی ۶۴ ساله را به خدمت بگیرد، باید مبلغی را به ناپولی پرداخت کند.

اعلام شده است که این مبلغ ۳ میلیون یورو خواهد بود، اما شرطی نیز وجود دارد که به ازای هر ماه، ۲۵۰ هزار یورو از این مبلغ کم می‌شود.

با این حال فدراسیون هرگز قصد ندارد چنین مبلغی را پرداخت کند. چون این سازمان موظف است رابطه‌ای عادلانه و برابر با همه باشگاه‌ها داشته باشد و پرداخت یک مبلغ قابل توجه به ناپولی، برای مربی‌ای که به طور رسمی تحت استخدام آن‌ها نیست، مشروعیت این سازمان را به طور جدی زیر سوال می‌برد.

همچنین محدودیت‌های بودجه فدراسیون نیز مانع از پرداخت ۳ میلیون یورو برای استخدام یک مربی می‌شود.

حال باید دید که این مانع به طریقی برطرف می‌شود یا فدراسیون فوتبال ایتالیا سراغ گزینه‌های کم دردسرتر خواهد رفت.

منبع: ورزش3

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->