کارمندان و تیم های پایه پرسپولیس منتظر پول سورپرایز مورایس برای هواداران سپاهان: مسلمان شدم! عبدالکریم گلر پرسپولیس را راهی بیمارستان کرد بیرانوند دوشنبه تصمیم می گیرد احتمال حضور گل محمدی مقابل استقلال ویدیو ضربات پنالتی بازی پرسپولیس و آلومینیوم در جام حذفی(۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) نتیجه بازی پرسپولیس و آلومینیوم اراک در جام حذفی+ ویدیو گل‌ها| جذاب ترین بازی فصل! سپاهان منتظر اوکی نویدکیا ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و آلومینیوم اراک در جام حذفی(۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) نتیجه و ویدیو خلاصه بازی فوتسال ایران و ازبکستان| فینالیست شدیم! اعلام ترکیب پرسپولیس برای دیدار برابر آلومینیوم سقوط اعتبار فوتبال ایران در آسیا با کاهش سهمیه لیگ نخبگان| فقدان زیر ساخت و مشکلات عدیده بازگشت بیرو به ترکیب سرخ‌پوشان؟ برنامه ریزی عجیب سازمان لیگ برای هفته آخر | استقلال خارج از تهران مهمان پیکان می‌شود؟ محرومیت حسینی بخشیده نشد! تعیین سهمیه کشور‌ها در فصل آینده | ایران با ۱+۲ سهمیه در آسیا رسانه پتروشیمی جدایی خطیر را تایید کرد استقلال و پرسپولیس چقدر دارایی دارند؟+ ویدیو نتیجه بازی مس و پیکان در جام حذفی+ ویدئو ضربات پنالتی| برد بزرگ نویدکیا قایدی – استقلال؛ جدی شد
سرخط خبرها

مانچینی سرمربی تیم ملی فوتبال عربستان شد + سوابق و فیلم

  • کد خبر: ۱۸۱۲۹۲
  • ۰۵ شهريور ۱۴۰۲ - ۲۲:۵۰
مانچینی سرمربی تیم ملی فوتبال عربستان شد + سوابق و فیلم
فدراسیون فوتبال عربستان به طور رسمی روبرتو مانچینی را به عنوان سرمربی جدید تیم ملی این کشور معرفی کرد.

به گزارش شهرآرانیوز، مانچینی که ۱۰ روز قبل از هدایت تیم ملی ایتالیا کناره‌گیری کرده بود، اکنون به عنوان سرمربی عربستان معرفی شد.

پس از انتشار ویدیویی از سوی فدراسیون فوتبال عربستان برای تایید رسمی آغاز همکاری با این سرمربی، شایعات هفته‌های گذشته در نهایت رنگ و بوی واقعیت به خود گرفتند.

مانچینی در پیامی کوتاه در این ویدیو می‌گوید: "من در اروپا تاریخ‌سازی کردم و حالا نوبت تاریخ‌سازی با عربستان سعودی است. "

بر همین اساس مانچینی روز دوشنبه برای معرفی و امضای قرارداد رسمی به ریاض سفر خواهد کرد. به گفته رسانه‌های ایتالیایی، او تا سال ۲۰۲۷ به عربستان متعهد شده است. مانچینی دستمزد سالانه ۲۵ میلیون یورو خالص دریافت می‌کند.

آغاز ماجراجویی سرمربی ایتالیایی مشخص شده و او اولین بازی خود را روی نیمکت عربستان در ۸ سپتامبر برابر کاستاریکا انجام خواهد داد. لوچانو اسپالتی، سرمربی سابق ناپولی، به تازگی پس از کناره‌گیری مانچینی سرمربی تیم ملی ایتالیا شده بود.

مانچینی در ۱۳ آگوست از سمت خود کنار رفت و به دوره ۵ ساله مربیگری تیم ملی ایتالیا پایان داد. ایتالیا همراه او قهرمان اروپا شد، اما نتوانست به جام جهانی قطر راه پیدا کند.

هروه رنار، سرمربی فرانسوی، در ماه مارس از سرمربیگری عربستان سعودی استعفا داد. این تیم برای چهارمین عنوان قهرمانی خود در جام ملت‌های آسیا که اوایل سال آینده به میزبانی قطر برگزار می‌شود، رقابت خواهد کرد.

معارفه روبرتو مانچینی به عنوان سرمربی جدید تیم ملی عربستان فردا برگزارش خواهد شد. این رویداد برای ساعت ۵ بعد از ظهر به وقت محلی تعیین شده است

این معارفه برخلاف تصور در فدراسیون فوتبال عربستان سعودی نیست، بلکه در هتلی در ریاض خواهد بود. مانچینی توسط یاسر المصحال، رئیس فدراسیون فوتبال عربستان، معرفی خواهد شد. اسامی دستیاران او هنوز به صورت رسمی اعلام نشده است.

 تا سال ۲۰۲۷

سرمربی سابق آبی‌ها که دو هفته پیش از سمت خود استعفا داد تا سال ۲۰۲۷ قرارداد امضا خواهد کرد.

عربستان در ژانویه ۲۰۲۷ برای اولین بار در تاریخ جام ملت‌های آسیا را برگزار می‌کند، رقابتی که از سال ۱۹۹۶ تاکنون در آن قهرمان نشده است. آن‌ها سعی خواهند کرد تا ژانویه آینده در دوحه قطر آن را فتح کنند.

مانچینی سالانه حدود ۲۵ میلیون یورو حقوق دریافت خواهد کرد، دستمزد او معاف از مالیات است.

او روز ۸ سپتامبر در نیوکاسل برای اولین بار مقابل کاستاریکا هدایت عربستان را یرعهده خواهد داشت و دوباره در ۱۲ سپتامبر در خاک عربستان مقابل کره جنوبی قرار خواهد گرفت.

سپس در نوامبر مسابقات مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶ آغاز می‌شود: عربستان با اردن، تاجیکستان و برنده دیدار پلی آف بین کامبوج-پاکستان همگروه است.

منبع: ورزش سه

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->