شورای راهبردی پردیس صنایع خلاق مشهد تشکیل شد تجلیل از برگزیدگان برنامه «بچه مرشد» | برنامه‌ای برای کودک و نوجوان با ترویج آموزه‌های اخلاقی شاهنامه نگاهی به آثار سینمایی با موضوع امام رضا (ع) اهدای شیر طلای افتخاری ونیز ۲۰۲۴ به سیگورنی ویور مروری بر فروش فیلم‌های سینمایی خراسان‌رضوی در هفته‌ای که گذشت (۹ تیر ۱۴۰۳) آمار فروش نمایش‌های روی صحنه تئاتر مشهد در هفته‌ای که گذشت (۹ تیر ۱۴۰۳) حکایت وزیر اعظم و اکرم و اختر پس از آواز قو | مروری بر کارنامه هنری پیمان معادی هدایت هاشمی و حسین رفیعی با سریال «فراری» به شبکه یک می آیند + زمان پخش راه‌هایی به سوی خوشبختی | از تازه‌ترین عناوین نشر در روز‌های گذشته چه خبر؟ محسن تنابنده و پیمان قاسم‌خانی با «سن‌پطرزبورگ۲» در راه سینما «تگزاس ۳» همچنان صدرنشین | آمار فروش سینمای ایران در هفته گذشته (۹ تیر ۱۴۰۳) برادران، فیلم «مادران جوان» را می‌سازند صفحه نخست روزنامه‌های کشور - شنبه ۹ تیر ۱۴۰۳ جزئیات محکومیت دومینیک بوتونا، مدیر سینمایی فرانسه هومن برق نورد و امین زندگانی در سریال «طوبی» (محرم ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

رضا رشیدپور از اجرای برنامه «سیم آخر» انصراف داد + عکس

  • کد خبر: ۱۷۹۴۳۹
  • ۲۵ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۲۳
  • ۱
رضا رشیدپور از اجرای برنامه «سیم آخر» انصراف داد + عکس
رضا رشیدپور با انتشار متنی در صفحه اینستاگرام خود از حضور در برنامه سیم آخر شبکه ۳ انصراف داد.

به گزارش شهرآرانیوز؛ رشیدپور نوشت: «واقعیت آن است که احساس می‌کنم در موقعیت حاضر، حضور من به جای آنکه سبب‌ساز نشاط و امید باشد، دستمایه تشویش ذهن مخاطب و تشدید دوقطبی‌های غم‌انگیز خواهد شد. آفت بزرگ برای کشور عزیزمان همین حاشیه‌ها و دوقطبی‌سازی‌ها و … است؛ بنابراین ضمن تقدیر مجدد از مدیران گرامی، به‌ویژه مدیران ارجمند شبکه سه سیما که صادقانه برای این رخداد تلاش کردند، همچنین قدردانی فراوان از همکاران بی‌نظیرم در شبکه سه و به‌ویژه مسابقه سیم‌آخر، توفیق این خدمتگزاری را به زمانی مناسب‌تر موکول می‌کنم.»

رضا رشیدپور از اجرای برنامه «سیم آخر» انصراف داد + عکس

رشیدپور در بخشی دیگر  از مطلبش گفته است: «تلویزیون، سرمایه معنوی مردم و خانه من است. هرچقدر چراغش روشن‌تر و مخاطبش بیشتر باشد، دل من هم گرم‌تر خواهد شد.

با کمال میل، دوست دارم که برنامه‌های امیدبخش و مطالبه‌گر برای مردم نازنینم بسازم و اجراکنم که این وظیفه من است و هیچ منتی برگردن مخاطبان گرانمایه یا مدیران ارجمند نیست.

واقعیت آن است که احساس می‌کنم در موقعیت حاضر، حضور من به جای آنکه سبب‌ساز نشاط و امید باشد، دستمایه تشویش ذهن مخاطب و تشدید دوقطبی‌های غم‌انگیز خواهد شد. آفت بزرگ برای کشور عزیزمان همین حاشیه‌ها و دوقطبی‌سازی‌ها و … است؛ بنابراین ضمن تقدیر مجدد از مدیران گرامی، به‌ویژه مدیران ارجمند شبکه سه سیما که صادقانه برای این رخداد تلاش کردند، همچنین قدردانی فراوان از همکاران بی‌نظیرم در شبکه سه و به‌ویژه مسابقه سیم‌آخر، توفیق این خدمتگزاری را به زمانی مناسب‌تر موکول می‌کنم.»

منبع: اقتصاد آنلاین

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۶
0
0
بهتر
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->