افشای راز قتل یکی از مدیران شهرداری به دست همسرش ماجرای استفاده بلاگر اینستاگرامی از آمبولانس در شیراز چه بود؟ پیش بینی هواشناسی مشهد و خراسان رضوی (۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) | صدور هشدار سطح زرد در استان اعترافات تکان دهنده جوانی که مادر خود را به قتل رساند (۱۷ اردیبهشت) قصاص ۲ قاتل و فرصت دوباره زندگی برای سومین نفر کشف سه کیلوگرم تریاک از معده سرنشینان یک خودرو در بجستان (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) تشدید نظارت بر اتاق‌های فرار تهران دستگیری متهم‌به‌جعل مهر‌های ادارات در مشهد شانه کردن مو چه تاثیری در سلامت و زیبایی آن دارد؟ رفع تندی غذا با چند راهکار ساده عوارض روانی سقط جنین روی مادر نقش موثر مامایی در کاهش آمار سزارین و افزایش زایمان طبیعی پوسیدگی‌های دندانی و افت عملکرد مغز و قلب | بیماری‌های دهان با بروز برخی سرطان‌ها ارتباط دارد هشدار! تزریق این دارو فقط باید در بیمارستان انجام شود آموزش عبور و مرور در خیابان را  از  خردسالی شروع کنیم آنچه باید درباره غذا‌های کنسروی بدانید دستگیری سارق حرفه‌ای موبایل با پوشش زنانه در مشهد + عکس تداوم توزیع شیر مدارس خراسان رضوی در سال آینده شکایت آموزش و پرورش علیه یک سریال نمایش خانگی
سرخط خبرها

ثبت‌نام بیش از ۵۰هزار زائر مشهدی برای پیاده‌روی اربعین

  • کد خبر: ۱۷۹۴۶۱
  • ۲۵ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۶
ثبت‌نام بیش از ۵۰هزار زائر مشهدی برای پیاده‌روی اربعین
مدیرکل حج و زیارت خراسان رضوی از افزایش ثبت‌نام زائران مشهدی برای پیاده‌روی اربعین تا مرز ۵۰هزار نفر در سامانه سماح خبر داد.

جواد شاد در گفت‌وگو با خبرنگار شهرآرانیوز با اشاره به آخرین آمار‌های دریافتی از میزان ثبت‌نام در سامانه سماح گفت: حدود ۵۰هزار متقاضی از مشهد در کنار ۹۵هزار و ۱۰نفر از استان خراسان رضوی با ثبت‌نام خود در سامانه سماح، ۱۰درصد از کل زائران کشور را که تاکنون نزدیک به ۹۸۱هزار و ۸۵۰نفر هستند، تشکیل داده‌اند.

وی ادامه داد: پیش‌ثبت‌نام شرکت در پیاده‌روی اربعین حسینی، از محرم امسال شروع شده است‌ و تا سه روز مانده به اربعین یعنی تا ۱۲شهریور امسال ادامه خواهد داشت.

شاد اضافه کرد: پیش‌ثبت‌نام از متقاضیان هیچ‌گونه تعهدی برای سازمان حج و زیارت مبنی بر اعزام نخواهدداشت و نحوه و زمان ثبت‌نام قطعی به‌وسیله ستاد مرکزی اربعین کشور اطلاع‌رسانی خواهد شد.

مدیرکل حج و زیارت خراسان رضوی گفت: چنانچه هرگونه محدودیتی از سوی دولت عراق برای تشرف به زیارت اربعین درنظر گرفته شود، نحوه ثبت‌نام قطعی متقاضیان از بین افرادی که پیش‌ثبت‌نام کرده‌اند، تعیین و اعلام خواهد شد.

وی با اشاره به اقدامات ویژه دهه پایانی صفر و تشرف زائران پباده امام رضا‌(ع) بیان کرد: سازمان حج و زیارت استان همپا با سایر دستگاه‌های میزبان ایام شهادت امام رضا‌(ع) آماده پذیرایی از زائران گرامی است و ۱۰هزار زائر در ۲۷مدرسه مشهد تحت نظارت ما اسکان خواهند یافت.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->