تهدید داور بازنشسته فوتبال ایران به قتل!+ عکس عنایتی: باشگاه تصمیم می‌گیرد هفته آخر با استقلال کجا بازی کنیم باشگاه استقلال: با هیچ بازیکنی تمدید نکردیم نکونام: باید هوشیار باشیم پخش زنده بازی الریاض و النصر در لیگ حرفه‌ای عربستان (۳ خرداد ماه ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین بوکسور‌های ایران یک قدم تا المپیک تاریخ و ساعت بازی تراکتور و پیکان در هفته بیست و هشتم | مطهری به دنبال جبران مافات در لیگ برتر پنجره نقل و انتقالاتی استقلال باز می‌شود تاریخ و ساعت بازی سپاهان و هوادار در هفته بیست و هشتم | مواریس به دنبال حفظ جایگاه سوم ترکیب احتمالی استقلال برابر نساجی در هفته بیست و هشتم لیگ برتر طارمی رسما در میلان + عکس صحبت‌های اوسمار پیش از دیدار با استقلال خوزستان | بعد از پایان فصل درباره تمدید قرارداد صحبت می‌کنم اوسمار در پرسپولیس ماندنی است باشگاه‌های ورزشی مشهد به‌احترام شهادت رئیس‌جمهور، مشکی‌پوش شدند تراکتور تا پایان فصل مشکی‌پوش شد سقوط والیبال ایران در رنکینگ جهانی برنامه‌های الهلال برای جذب لیائو رقم سقف قرارداد پرسپولیس مشخص شد هانسی فلیک اصلی‌ترین گزینه جانشینی ژاوی استقلال در لیست بعدی چند ملی‌پوش دارد؟
سرخط خبرها

بیک زاده: حضور درکادر فنی استقلال افتخار بزرگی است

  • کد خبر: ۱۷۹۴۹۳
  • ۲۵ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۲
بیک زاده: حضور درکادر فنی استقلال افتخار بزرگی است
هاشم بیک زاده فارغ از اینکه نفر چندم کادر عرض و طویل استقلال است، حضور درکادر فنی را اتفاقی افتخار آمیز می‌داند.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، هاشم بیک زاده به کادرفنی استقلال اضافه شد. او حالا بعد از حمیدرضا رجبی، کیانوش رحمتی، محمد نوازی و مهدی هاشمی نسب پنجمین عضو کادر فنی استقلال محسوب می‌شود. درکنار این اسامی باید به سسما نیز اشاره داشت که کار بدنی بازیکنان استقلال را به عهده دارد و البته بهزاد غلامپور که مربی دروازه‌بان‌ها است. بیک زاده درباره حضور خود درکادر فنی به ایران ورزشی می‌گوید؟: «از مدت‌ها قبل با آقای نکونام در تماس بودم و صحبت‌هایی درباره حضورم درکادر فنی شده بود. خدا را شکر در نهایت این اتفاق افتاد و به عنوان یکی از اعضای کادرفنی انتخاب شدم. کار کردن در باشگاه استقلال برای من اهمیت زیادی دارد وبا حضور آقا جواد که دوستان قدیمی من است، این امکان فراهم شده تا درخدمت باشگاه بزرگ استقلال باشم.»


بیک زاده درباره اینکه نفرچندم کادرفنی است، صحبت جالب توجهی به زبان آورد: «مهم نیست نفر چندم باشم. مهم این است که بتوانیم به آقای نکونام کمک کنیم و یک کادر فنی هماهنگ و دلسوز را تشکیل دهیم. استقلال تیم بزرگی است و چنین حرف‌هایی نباید در آینده این باشگاه تاثیر بگذارد. ما همه روی یک کشتی هستیم و باید برای رسیدن به ساحل امن تلاش کنیم. امیدوارم بهترین روز‌ها را در استقلال شاهد باشیم و این کادر فنی بتواند به استقلال و جواد نکونام در راه رسیدن به جام قهرمانی لیگ برتر کمک قابل توجهی کند.»

بیک زاده پیرامون اینکه چه سرنوشتی را برای استقلال درلیگ بیست و سوم متصور است، گفت: «اینکه به چه جایگاهی برسیم بستگی به تلاش ما دارم. تیم‌های مدعی در لیگ امسال کم نیستند. خیلی‌ها به دنبال قهرمانی هستند و هزینه قابل توجهی هم انجام داده‌اند. استقلال هم قطعا یکی از مدعیان است. باید بازی به بازی پیش برویم و اجازه ندهیم مشکلات ما را زمین بزند.»

بازیکن سابق استقلال درباره اینکه بزرگ‌ترین مشکل استقلال درشرایط فعلی چیست، این توضیح را داد: «بزرگ‌ترین مشکلی که ما داریم کمبود بازیکن است. البته نفرات خوبی درحال حاضر دراستقلال حضور دارند، اما تیم نیاز به تقویت شدن دارد که امیدوارم با حمایت باشگاه اقدامات موثری درباره حضور بازیکنان جدید در استقلال انجام شود.»

بیک زاده درنهایت به بازی استقلال مقابل ملوان نیز اشاره کرد: «بازی سختی درپیش داریم. درست است که از امتیاز میزبانی برخورداریم، اما بازی دشواری برای ما خواهد بود. اما با این حال اعتقاد دارم استقلال ۳ امتیاز این بازی را هم درنهایت به دست خواهد آورد وشرایط خود را درجدول بهبود خواهد بخشید. امیدوارم بتوانیم باعث خوشحالی دل هواداران استقلال شویم.»

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->