ملی پوش استقلال مامور تبلیغات برای یک کافه! مشکل مالی پرسپولیس برای تسویه با بازیکنانش نتیجه بازی دانمارک و صربستان در یورو۲۰۲۴+ ویدیو خلاصه بازی| صرب‌ها رفتنی شدند نتیجه بازی انگلیس و اسلوونی در یورو۲۰۲۴+ ویدیو خلاصه بازی| سرد و بی‌روح مثل تیم ساوت‌گیت درویش راضی از خرید اسپانیایی! دلیل عدم تمدید امیری با پرسپولیس چه بود؟ نتیجه بازی هلند و اتریش در یورو۲۰۲۴+ ویدیو خلاصه بازی| شگفتی بزرگ نتیجه بازی فرانسه و لهستان در یورو۲۰۲۴| امباپه صدرنشین نشد! گولسیانی در تیررس نکونام؟ عدم دخالت گاردیو در نقل و انتقالات پرسپولیس عالیشاه شاکی از اقدام باشگاه پرسپولیس تلاش یک پرسپولیسی برای خرید احمدزاده استارت پرسپولیس برای خرید ۵ بازیکن گاریدو: برای کسب جام در پرسپولیس می‌جنگیم + ویدئو پخش زنده بازی دانمارک و صربستان در یورو ۲۰۲۴ (۵ تیر ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین قلم قرمز نکونام در انتظار رفقای نیمکت| کدام دستیار جدا می‌شود؟ پخش زنده بازی انگلیس و اسلوونی در یورو ۲۰۲۴ (۵ تیر ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی هلند و اتریش در یورو ۲۰۲۴ (۵ تیر ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین استقلال و پرسپولیس باید از لیگ دو شروع کنند| ماجرای تاسیس تیم زنان جدی شد پخش زنده بازی فرانسه و لهستان در یورو ۲۰۲۴ (۵ تیر ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین
سرخط خبرها

افشای نکونام درباره ارائه لیست جدید به خطیر

  • کد خبر: ۱۷۹۵۲۵
  • ۲۵ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۷:۵۰
افشای نکونام درباره ارائه لیست جدید به خطیر
جواد نکونام در تازه‌ترین مصاحبه خود اعلام کرد که لیستی از بازیکنان جدید مورد نظر خود را به علی خطیر داده است.

گروه ورزش|شهرآؤانیوز، درحالی که حجت کریمی چند روز قبل لیست بازیکنان درخواستی نکونام را منتشر کرد وشاید تصور می‌شد فقط آن لیست برای تقویت استقلال از سوی نکونام مد نظر بوده، اما سرمربی استقلال تاکید کرده که دوباره لیستی را به علی خطیر داده است.

 در همین راستا نکونام توضیحاتی داده که جالب توجه است: «در زمان مدیریت خطیر به او نیز لیستی دادم که موجود است. بازیکنان ایرانی و خارجی را در پست‌های مختلف درخواست کردم، اما من فقط می‌توانم درخواست داشته باشم و باشگاه باید در نهایت با هواداران صحبت کند، زیرا آن‌ها صاحب و مالک اصلی استقلال هستند. باید با هواداران صحبت کنیم. پست‌هایی که در آن ضعف داشته و به بازیکن نیاز داشتیم، به باشگاه اعلام کردیم، اما باشگاه نتوانست و نمی‌تواند این کار را انجام بدهد. یک بار هم در مصاحبه‌ای گفتم چهار بازیکن ثابت فصل گذشته در این تیم نیستند. اگر دروازه‌بان را کنار بگذاریم، ۱۰ بازیکن در زمین بودند که اکنون ۴۰ درصد آن‌ها نیستند. این حق را دارم که سه بازیکن جدید بخواهم و آن‌ها را جذب کنیم. دست کم به جذب ۷ بازیکن جدید نیاز داشتیم که فقط ۳-۲ بازیکن گرفتیم.»


با توجه به اظهاراتی که سرمربی استقلال داشته باید منتظر ماند و عملکرد مدیریت باشگاه استقلال را به نظاره نشست. این طور که نکونام تایید کرده او لیستی را دراختیار مدیریت جدید هم قرارداده که البته به روز شده است.

او بیشتر روی جذب بازیکنان خارجی تاکید دارد، اما مدیریت باشگاه استقلال تا به امروز هیچ اقدام موثری در راستای تقویت استقلال انجام نداده است. علی خطیر که روز اول حضورش در باشگاه استقلال صراحتا اعلام کرد آمده است تا تیمی متفاوت را پدید آورد و به دنبال ساختن یک استقلال رویایی است، درهمین بدو ورود خود با جواد نکونام برسرجذب بازیکن دچار چالش شده است.

بدون شک اگر مدیریت استقلال از کانال خودش اقدام به جذب بازیکن کند اختلاف‌ها ادامه خواهد داشت، اما چنانچه جذب بازیکن با تعامل میان دو طرف انجام شود بدون شک نتیجه مطلوب‌تری به همراه خواهد داشت.

نکونام نیز تاکید کرده که تمام دعوایش با مدیریت جدید برسرجذب بازیکن است و او روی موضوع دیگری با مدیران باشگاه چالش ندارد و هرگز منفعت خود را درنظر نمی‌گیرد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->