آنتی بیوتیک در ایران ۱۰ درصد بیشتر از استاندارد جهانی تجویز می‌شود خراسان رضوی پیشرو در شناسایی و اهدای عضو در کشور | اهداکنندگان مرگ مغزی به ۳۲۴ بیمار نیازمند به عضو، زندگی دوباره بخشیدند تقریبا تمام افراد بالای ۶۵ سال مبتلا به آب مروارید می‌شوند آزمون تعیین رشته مجدد، برای کدام دانش‌آموزان برگزار می‌شود؟ کاهش نسبی دمای هوای برخی مناطق کشور از اواسط هفته آینده (۲ مرداد ۱۴۰۳) متن دقیق آیین‌نامه اجرایی متناسب سازی حقوق بازنشستگان چیست؟ | واریز مبلغ ماهانه یک میلیون تومان به حساب بازنشستگان کشوری و لشکری و صندوق فولاد انتقال زائران اربعین از شلمچه با ناوگان ایرانی امکان پذیر شد هوای کشور گرم‌تر می‌شود (یکم مرداد ۱۴۰۳) افزایش ۱.۳ درجه‌ای میانگین دمای هوای ایران در تیرماه تعطیلی و کاهش ساعت کاری ادارات و بانک‌های قم از دوم مرداد ۱۴۰۳ + جزئیات دستمزد عجیب سوادآموزی هر بیسواد در کشور خراسان‌رضوی پیشگام در واکسیناسیون دام نمرات امتحان نهایی چه زمانی اعلام می‌شود؟ بی‌اختیاری ادرار، یکی از علائم اصلی اختلال در کف لگن است بهره‌مندی ۵ هزار دانش‌آموز مشهدی از خدمات بهزیستی پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان‌رضوی (دوشنبه یکم مرداد ۱۴۰۳) | تداوم وزش باد در استان تا پایان هفته برای اولین بار در خراسان‌رضوی؛ افتتاح مرکز نگهداری شبانه‌روزی موقت اوتیسم تجویز آنتی‌بیوتیک در ایران ۱۰ درصد بیشتر از میانگین جهانی قاچاق معکوس دخانیات به دلیل قیمت پایین در ایران توصیه‌هایی در خصوص خشکی چشم | زائران اربعین مبتلا به خشکی چشم، اشک مصنوعی همراه داشته باشند کشف و ضبط ۱۳۰ قبضه سلاح جنگی غیر مجاز در شادگان خوزستان تغذیه و تحرک کافی از عوامل اثر گذار در حفظ سلامت استخوان و مفاصل است
سرخط خبرها

حداقل قیمت بلیت اتوبوس برای مرز عراق چقدر آب می‌خورد؟ + جدول

  • کد خبر: ۱۷۹۶۱۳
  • ۲۶ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۷
حداقل قیمت بلیت اتوبوس برای مرز عراق چقدر آب می‌خورد؟ + جدول
طبق بررسی‌های صورت گرفته وطبق اعلام آخرین نرخ‌های عرضه شده بلیت اتوبوس برای پایانه‌های شش گانه مرزی مشخص شد.

به گزارش شهرآرانیوز، نرخ بلیت در دو مسیر پایانه مرزی باشماق و تمرچین در مقایسه با سایر پایانه‌ها ارزان‌تر است و به گفته مسئولان ستاد اربعین تمهیدات گسترده‌ای برای این دو پایانه مرزی در نظر گرفته شده و طبق اعلام مسئولان سازمان هواشناسی هوای این دو پایانه در مقایسه با سایر پایانه‌ها خنک‌تر است.

طبق آخرین نرخ‌های علام شده برای مسیر تهران آذربایجان غربی برای پایانه مرزی تمرچین برای اتوبوس‌های ۲۵ نفره ۶۷۰ هزار تومان، اتوبوس ۳۲ نفره ۵۵۰ هزار تومان، اتوبوس ۴۴نفره ۴۰۰هزار تومان تعیین شده است.

همچنین برای مسیر تهران _کردستان پایانه مرزی باشماق نرخ اتوبوس ۲۵ نفره ۷۹۴ هزار تومان، اتوبوس ۳۲ نفره ۵۱۰ هزار تومان و اتوبوس ۴۴ نفره ۴۱۴ هزار تومان در نظر گرفته شده است.

گفتنی است پیش از این داریوش باقر جوان اعلام کرده بود، نرخ مصوب بلیت اتوبوس‌ها از ۵۰۰تا ۶۸۰ هزار تومان است و این نرخ‌ها با توجه به نوع اتوبوس و تعداد صندلی‌ها و همچنین اتوبوس‌های اجاره شده ترکیه‌ای تغییر خواهد کرد.

حداقل قیمت بلیط اتوبوس برای مرز عراق چقدر آب می‌خورد؟ + جدول

منبع: اقتصاد آنلاین

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->