سرخط خبرها

شهدای رسانه در میدان جهاد تبیین می‌درخشند

  • کد خبر: ۱۷۹۷۱۲
  • ۲۶ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۸:۲۲
شهدای رسانه در میدان جهاد تبیین می‌درخشند
یادواره شهدای صدا و سیمای خراسان رضوی با هدف بزرگداشت مقام شهدا امروز در مجتمع رضوان مشهد برگزار شد.

به گزارش شهرآرانیوز، پیمان جبلی در پیامی به مناسب اولین یادواره شهدای رسانه خراسان رضوی آورده است: در میدان نبرد ترکیبی و جنگ نرم وشهدای رسانه در میدان جهاد تبیین می‌درخشند تهاجم فرهنگی نظام سلطه جهانی و در عرصه جهاد تبیین، شهدای گرانقدر و پرافتخار رسانه ملی با سیره و منش ولایی و اخلاق حسنه و اخلاص و همت والای خود به عنوان ستاره‌های روشنی بخش و قهرمانان و الگو‌های جاودانه در انجام رسالت رسانه ملی و اعتلای آرمان‌های والای انقلاب می‌درخشند.

وی در ادامه افزوده است: ما با اقتدا به آن شهدای والامقام و سرفراز و در پرتو منویات و رهنمود‌های رهبر فرزانه انقلاب اسلامی، همواره در این راه با بصیرت و عزم راسخ، قدم بر می‌داریم.

جبلی در بخش دیگری از این پیام آورده است: برگزاری مراسم گرامیداشت شهدای عزیز و قدردانی نسبت به ایثار، حماسه و رشادت‌های بی نظیر آنان و تجلیل از خانواده‌های معزز شهدا، اقدامی حسنه، مقدس و فضیلتی غرور آفرین است که در راه حفظ، ترویج و ارتقای روزافزون فرهنگ ایثار و شهادت و تقویت حیات طیبه انقلاب شکوهمند اسلامی، مهم و ارزشمند می‌باشد.

رییس سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران در ادامه این پیام آورده است: رهبر معظم انقلاب اسلامی در بیان ارزش شهدا، چه زیبا می‌فرمایند که اگر این شهادت‌ها نبود، اگر این فداکاری‌ها نبود، این نظام باقی نمی‌ماند؛ این نهال نظام، مورد تهاجم توفان‌های سخت بود.

جبلی در پایان افزوده است: یادواره گرامیداشت شهدای گرانقدر صدا و سیمای مرکز خراسان رضوی و قدردانی و زنده نگاهداشتن یاد و خاطره آن شهدای عزیز دفاع مقدس و مدافع حرم و مقاومت و تکریم نقش و مقام شامخ آنان و تجلیل از خانواده‌های بزرگوارشان در مشهد مقدس و در جوار بارگاه ملکوتی حضرت علی بن موسی الرضا (ع)، اقدامی فاخر و برازنده و رویدادی انقلابی و ارزشی و معنوی و شایسته است.

تهیه ۴۵۰ مستند با محوریت شهدا

مدیرکل صدا و سیمای خراسان رضوی نیز در یادواره شهدای صدا و سیمای خراسان رضوی گفت: بر اساس یکی از بند‌های سند تحول رسانه ملی، در تلاش هستیم تا با تهیه مستند‌های فاخر از شهدا و خانواده‌های آنان، سبک زندگی ایشان را در جامعه ترویج کنیم.

محسن نصرپور افزود: در طول یک سال و نیم گذشته بیش از ۴۵۰ گزارش مستند با موضوع والدین شهدا تهیه و پخش شده است و برنامه "همدم" نیز با موضوع زندگی همسران شهدا در دست تدوین است.

وی ادامه داد: پاسداشت شهدا باید فراتر از نامگذاری نام ساختمان و استودیو باشد و آنچه که مهم است نکوداشت شهدا و بیان ارزش‌های آنان در میان جامعه است.

مدیرکل صدا و سیمای خراسان رضوی با اشاره به تقدیم ۱۶۰ شهید رسانه ملی اظهار کرد: شهیدان حسین خدادوست، حسین شایگان، علی اکبر بزازان، مهدی فرودی و محسن خزایی از مرکز خراسان رضوی به خون خود غلطیدند.

شهدا قهرمانان کشور ما هستند

رییس مرکز بسیج صدا و سیمای خراسان رضوی نیز در این مراسم گفت: رهبر انقلاب اسلامی و شهید سلیمانی و سایر مسئولان نظام بر بزرگداشت یاد شهدا تاکید بسیار و اهتمام جدی دارند.

جواد رمضان نژاد افزود: بعد از شکل گیری انقلاب اسلامی ایران، گروه‌های سیاسی مختلف مدعی بودند که تلاش آن‌ها باعث سرنگونی رژیم پهلوی بود و حتی بعد از انقلاب مدتی حکومت را نیز در دست داشتند، ولی با شکل گیری دفاع مقدس، مشخص شد تلاش چه افرادی باعث ایجاد انقلاب شد و گروه‌های سیاسی در جبهه‌های حق علیه باطل حضور نداشتند.

وی ادامه داد: شهدا حجتی بر انقلاب اسلامی هستند و روح انقلاب را در تاریخ این کشور حفاظت کردند و باعث تثبیت مفاهیم انقلاب و رهنمود‌های امام راحل شدند.

رییس مرکز بسیج صدا و سیمای خراسان رضوی گفت: تمام ملت‌ها نیاز به قهرمان دارند تا الگو‌ها و هویت‌ها بر اساس آن شکل بگیرد و شهدا قهرمانان کشور ما هستند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->