طائب در مشهد: انتخابات، نفرت‌پراکنی نیست؛ با نفرت در رقابت، نمی‌توان کشور را اداره کرد اربعین شهدای جمهور در تهران و مشهد برگزار می‌شود تأکید استاندار خراسان‌رضوی بر نقش‌آفرینی دانش‌آموزان در عرصه انتخابات پیش رو ۶۵۰ هزار مترمربع از معابر شهر مشهد از ابتدای سال آسفالت شده است رئیس بازرسی انتخابات خراسان‌رضوی: کارکنان دولت در ساعات اداری حق انجام فعالیت‌های انتخاباتی را ندارند حمله پهپادی مقاومت عراق به ایلات پس از عملیات مشترک با ارتش یمن برنامه تبلیغاتی نامزد‌های انتخابات ریاست‌جمهوری ۱۴۰۳ در صداوسیما (۳ تیر ۱۴۰۳) ۸ تیرماه، فرصتی مهم برای میثاق با شهید رئیسی شهادت ۳۵۰ معلم و هشت هزار دانش آموز در غزه رئیس سابق شاباک: خطراتی حیاتی اسرائیل را تهدید می‌کند رسانه رژیم صهیونیستی: مذاکرات با حماس به بن‌بست رسیده است تظاهرات گسترده صهیونیست‌ها علیه نتانیاهو (۲ تیر ۱۴۰۳) حمله موشکی به شمال فلسطین اشغالی (۲ تیر ۱۴۰۳) دومین مستند انتخاباتی علیرضا زاکانی منتشر شد + فیلم از ستاد‌های انتخاباتی نامزد‌های ریاست جمهوری در مشهد چه خبر؟ + فیلم (۲ تیر ۱۴۰۳) دومین مستند انتخاباتی پورمحمدی منتشر شد + فیلم قاضی‌زاده‌هاشمی: خانه‌داری باید شغل درنظرگرفته شود توقف پخش مستند تبلیغاتی زاکانی حمله مقاومت اسلامی عراق به پایگاه اشغالگران آمریکایی (۲ تیر ۱۴۰۳) ۲۲ متخلف انتخاباتی در فضای مجازی شناسایی شدند (۲ تیرماه ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

روایت امیرعبداللهیان از دیدار با ولی عهد سعودی| در گفت‌وگوی ۹۰ دقیقه‌ای چه گذشت؟

  • کد خبر: ۱۷۹۷۷۷
  • ۲۷ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۶
روایت امیرعبداللهیان از دیدار با ولی عهد سعودی| در گفت‌وگوی ۹۰ دقیقه‌ای چه گذشت؟
وزیر خارجه کشورمان گفت‌وگوی امروزش با بن سلمان، ولیعهد عربستان را صریح، بی‌پرده، سودمند و نتیجه‌بخش، مبتنی بر سیاست همسایگی عنوان کرد.

به گزارش شهرآرانیوز، حسین امیرعبداللهیان در صفحه اجتماعی ایکس نوشت: صبح امروز با امیر محمد بن سلمان ولیعهد عربستان سعودی، به مدت ۹۰ دقیقه در جده دیدار داشتیم. گفت‌وگوی صریح، بی‌پرده، سودمند و نتیجه‌بخش، مبتنی بر سیاست همسایگی. با اراده روسای دو کشور، بر مناسبات دوجانبه پایدار در همه زمینه‌ها تاکید شد. در منطقه بر «امنیت و توسعه برای همه» اتفاق نظر داریم.

وزیر امور خارجه کشورمان که روز گذشته ۲۶ مردادماه در راس هیاتی وارد عربستان شد در ادامه رایزنی‌های خود با مقامات عربستان سعودی، امروز (جمعه) با «محمدبن سلمان» ولیعهد این کشور در شهر «جده» دیدار رایزنی کرد.

خبرگزاری رسمی عربستان (واس) پس از این دیدار اعلام کرد که محمد بن سلمان، ولیعهد عربستان صبح امروز در جده از حسین امیرعبداللهیان، وزیر خارجه ایران استقبال کرد.

وزیر خارجه ایران سلام و تحیت سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور ایران را به وی و سلمان بن عبدالعزیز، پادشاه این کشور ابلاغ کرد.

محمد بن سلمان نیز به امیرعبداللهیان گفت که سلام خود و پادشاه این کشور را به سید ابراهیم رئیسی ابلاغ کند.

در این دیدار به روابط میان تهران و ریاض و فرصت‌های به وجود آمده برای همکاری در آینده و راه‌های گسترش آن پرداخته شد.
دو طرف همچنین درخصوص آخرین تحولات منطقه‌ای و بین المللی تبادل‌نظر کردند.

در این دیدار فیصل بن فرحان، وزیر خارجه عربستان نیز حضور داشت.

از طرف ایران نیز علیرضا عنایتی، سفیر ایران در ریاض و سید محسن مرتضایی، مدیرکل تشریفات وزارت خارجه و حسن زرنگار، کاردار سفارت تهران در ریاض حضور داشتند.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->