مشهد به دنبال میزبانی مسابقات کشوری بازوبند پهلوانی نتیجه و ویدیو خلاصه بازی فوتسال ایران و افغانستان (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) | شمسایی جام ملت‌ها را با برد شروع کرد پخش زنده بازی ایران و افغانستان در جام ملت‌های فوتسال آسیای ۲۰۲۴ (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین تاریخ و ساعت بازی استقلال و شمس‌آذر قزوین در لیگ برتر | برنامه‌های نکونام برای انتقام ویدیو گل مهدی طارمی به ویتوریاگیمارش ویدیو ضربات پنالتی بازی منچسترسیتی و رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا نتیجه و ویدیو خلاصه بازی رئال مادرید و منچسترسیتی| عاقبت تعویض‌های پپ نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آرسنال و بایرن مونیخ| پرواز توخل به نیمه نهایی ترکیب رئال مادرید و منچسترسیتی مشخص شد (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) | بازگشت دی‌بروینه و ثبات در چینش رئال نتیجه و ویدیو خلاصه بازی الهلال و العین (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) | نوار پیروزی‌های الهلال بالاخره پاره شد! پخش زنده بازی بایرن مونیخ و آرسنال در دور برگشت لیگ قهرمانان (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی رئال مادرید و منچسترسیتی در دور برگشت لیگ قهرمانان (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین نتیجه و ویدیو خلاصه بازی سپاهان و ذوب آهن در لیگ برتر (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) | طلایی‌پوشان پیروز دربی اصفهان پخش زنده بازی الهلال و العین در لیگ قهرمانان آسیا (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین سید حسین حسینی ۳۰۰ میلیون تومان جریمه شد جمعه سرنوشت‌ساز استقلال در آزادی | آبی‌ها با خبر از نتیجه بازی پرسپولیس بازگشت روماریو در ۵۸ سالگی به مستطیل سبز + عکس پخش زنده بازی سپاهان و ذوب آهن در لیگ برتر (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین وزارت ورزش و جوانان مالکیت سرخابی‌ها را نپذیرفت| آغاز شمارش معکوس برای واگذاری تکذیب واگذاری قطعی استقلال به یک هلدینگ
سرخط خبرها

سکو ، رؤیا ماند!

  • کد خبر: ۱۷۹۸
  • ۲۳ تير ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۰
سکو ، رؤیا ماند!
رتبه پنجم پایان کار والیبالیست‌های ایران در لیگ جهانی

تیم ملی والیبال ایران در دومین بازی خود در مرحله نهایی لیگ ملت‌های۲۰۱۹ مقابل برزیل شکست خورد و از صعود به جمع ۴ تیم پایانی بازماند. بلندقامتان والیبال کشورمان درحالی‌که دو دست نخست را مقابل برزیل واگذار کرده بودند، با بازگشتی رؤیایی توانستند بازی را به تساوی بکشانند؛ ولی در دست پنجم با توجه به اشتباه داوری و تمرکز نداشتن بازیکنان، این برزیلی‌ها بودند که توانستند با نتیجه 3بر2 پیروز این میدان باشند. بدین‌ترتیب تیم ایران از راهیابی به جمع 4 تیم برتر لیگ ملت‌های والیبال بازماند و باید به خانه بازگردد. ملی‌پوشان کشورمان باید خود را برای انتخابی المپیک آماده کنند.

 

ایران پنجم شد
تیم ملی والیبال ایران با ست‌شماری بیشتر نسبت به فرانسه، در رده پنجم لیگ ملت‌های۲۰۱۹ والیبال جهان قرار گرفت. تیم ملی والیبال ایران با قبول شکست ۳بر۲ برابر برزیل از رسیدن به مرحله بعد بازماند و در گروه دیگر نیز آمریکا در 3 ست پیاپی روسیه را از پیش‌رو برداشت. به‌این‌ترتیب 2 تیم ملی والیبال ایران و فرانسه در این مرحله حذف شدند و با توجه به وضعیت بهتر ایران در ست‌شماری، ایران بالاتر از فرانسه در جدول نهایی رقابت‌ها در رده پنجم قرار گرفت و فرانسه ششم شد.


عبادی‌پور، امتیازآورترین بازیکن ایران مقابل برزیل شد
تیم ملی والیبال ایران در بازی دوم خود در مرحله نهایی لیگ ملت‌های2019 که در شهر شیکاگو در حال برگزاری است، به‌مصاف برزیل رفت و با نتیجه 3بر2 شکست خورد. در این بازی، میلاد عبادی‌پور22 و امیر غفور 19 امتیاز برای ایران و ریکاردو لوکارلی 16امتیاز برای برزیل کسب کردند. غفور پیش از این مسابقه، تنهابازیکن لیگ ملت‌‌ها بود که بیش از 200 امتیاز از اسپک به دست آورد. ایران در این بازی 63 امتیاز از اسپک، 14 امتیاز از دفاع، 7 امتیاز از سرویس و 20 امتیاز از اشتباهات حریف کسب کرد. برزیل هم 54 امتیاز از اسپک، 14 امتیاز دفاع، 8 امتیاز از سرویس و 33 امتیاز از اشتباهات ایران به دست آورد.


کولاکوویچ: توان تمام‌‌کردن بازی را نداشتیم
سرمربی تیم ملی والیبال ایران گفت: این شانس را نداشتیم که با تمام انرژی خود به‌مصاف برزیل برویم. ایگور کولاکوویچ، بعد از شکست نزدیک به تیم برزیل که با حرف‌وحدیث‌های زیادی هم همراه بود، گفت: بازی مهمی برای ما و برزیل بود. این شانس را نداشتیم که با تمام انرژی خود به‌‌مصاف برزیل برویم. همچنین قدرت لازم برای پایان‌دادن به بازی را نداشتیم. درباره این مسابقه می‌توانم بگویم که یکی از بهترین بازی‌های زندگی من از نظر کیفیت بود. هیچ‌وقت ندیده بودم یک تیم حتی برزیل بتواند به این شکل سرویس بزند و در تمامی طول مسابقه تنها ۱۳ خطا داشتند و همچنین در دفاع باورنکردنی بازی کردند و عالی بودند. در شروع مسابقه و ست اول، از نظر کسب نتیجه خوب نبودیم، اما از نظر کیفیت بازی خوب عمل کردیم و نزدیک به برزیل بودیم. در دست دوم نیز شانس برد داشتیم، اما برزیل در پایان ست بهتر از ما عمل کرد. در ادامه کار و در سِت‌های سوم و چهارم و آغاز ست پنجم، بازی برای ما فوق‌العاده پیش رفت و تا نتیجه ۸بر۵ در دست پنجم خوب بودیم؛ اما در ادامه آنچه برای پیروزی نیاز داشتیم، متأسفانه خوب پیش نرفت. خیلی خوش‌حال هستم که به همه نشان دادیم که ایران چطور می‌تواند باکیفیت بازی کند. ایران برابر برزیل، قهرمان المپیک، ۳بر۲ و با نتیجه نزدیک شکست خورد. سرمربی تیم ایران در پایان صحبت‌های خود اضافه کرد: از همه هواداران ایران در شیکاگو تشکر می‌کنم که به ما کمک کردند. ما بخش اول فصل مسابقات را با کسب مقام پنجم لیگ ملت‌ها به پایان رساندیم و پیش‌‌روی ما مسابقات انتخابی المپیک در روسیه است و با تمام تلاش و تمرکز برای موفقیت در این مسابقات آماده می‌شویم.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->