رکورد پرواز‌های فرودگاه مشهد با ۲۳۲ پرواز در یک روز، شکست رفع خطر از گود‌های پرخطر مشهد در دستورکار مدیریت شهری ترافیک سنگین در میدان‌های فهمیده و استقلال و تقاطع شهید کامیاب | موتورسوار بر اثر واژگونی موتورسیکلت جان باخت (۷ تیر ۱۴۰۳) محلات مشهد مهمان محبان علی (ع) بودند نرخ مراکز اقامتی خراسان‌رضوی به صورت گسترده اطلاع‌رسانی شود ترافیک سنگین در محدوده مجموعه شهید بهشتی، میدان جانباز و تقاطع خیام مشهد (۶ تیر ۱۴۰۳) اجتماع هواداران قالیباف در مشهد محدودیت ترافیکی ایجاد کرد (۶ تیر ۱۴۰۳) قطارشهری مشهد: در خردادماه امسال، بیش‌از ۷ میلیون و ۷۹۴ هزار سفر انجام شده است در خردادماه امسال، به بیش‌از ۲ میلیون زائر و مجاور در پایانه‌های مسافربری خدمت‌رسانی شده است شهروند خبرنگار | درخواست نصب نیمکت و سایبان برای ایستگاه اتوبوس رضا شهر در مشهد+ پاسخ اعمال‌قانون هزار و ۸۸۷ خودروی حادثه‌ساز در مشهد | ۶۵نفر در تصادفات مصدوم شدند (۶ تیر ۱۴۰۳) کیفیت هوای مشهد در آستانه هشدار آلودگی (۶ تیر ۱۴۰۳) زمین‌های رهاشده رباط طرق مشهد پارکینگ می‌شود ترافیک سنگین در چهار ضلع میدان‌های فردوسی، استقلال و جهاد | اتخاذ تمهیدات ترافیکی لازم برای حضور نامزد‌ها در مشهد (۶ تیر ۱۴۰۳) بزرگراه‌های مشهد در مسیر اصلاح هندسی شهردار مشهد: خرید ۴۷۹ اتوبوس و مینی‌بوس در دستور‌ کار است یک خیابان به وسعت غدیر | خیابان فدائیان اسلام مشهد در عید ولایت خاطره ساز شد + فیلم اطعام ۱۱ هزار نفر در بزرگ‌ترین سفره اطعام کشور در مشهد + فیلم فضا آرایی معابر منتهی به حرم مطهر و برگزاری جشنواره عید تا عید در منطقه ثامن مشهد کیفیت هوای مشهد امروز چگونه است؟ (۵ تیر ۱۴۰۳) + عکس
سرخط خبرها

شهردار مشهد: زمینه‌های مشترک همکاری بسیار زیادی میان شهرداری و آموزش‌وپرورش وجود دارد

  • کد خبر: ۱۸۰۶۸۹
  • ۰۱ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۷:۵۷
شهردار مشهد: زمینه‌های مشترک همکاری بسیار زیادی میان شهرداری و آموزش‌وپرورش وجود دارد
شهردارمشهد با تأکید بر اهمیت تعلیم و تربیت برای مدیریت شهری گفت: زمینه‌های مشترک همکاری میان شهرداری و آموزش‌وپرورش بسیار زیاد است و این همکاری و تعامل پررنگ‌تر خواهد شد.

به گزارش شهرآرانیوز، محمدرضاقلندرشریف در نشست مشترک با مدیرکل آموزش‌وپرورش خراسان رضوی که با حضور شهرداران مناطق و روسای نواحی آموزش پرورش برگزار شد، افزود: از ابتدای کار اعلام کرده‌ام که سیاست ما در مدیریت شهری تعامل و همکاری با بخش‌ها و دستگاه‌های مختلف جهت خدمت‌رسانی بهتر به مردم است.

وی اضافه کرد: در همین راستا برگزاری چنین جلساتی جهت تبادل‌نظر و بررسی راهکار‌های همکاری مناسب برای رسیدن به تعامل مطلوب تأثیرگذار خواهد بود.

شهردارمشهد ببا اشاره به نزدیک شدن به آغاز سال تحصیلی جدید، اظهار کرد: تعامل شهرداری مشهد و آموزش‌وپرورش که از گذشته نیز وجود داشته است می‌تواند در حوزه‌های مختلف ازجمله مباحث فرهنگی ثمرات بسیار خوبی را به دنبال داشته باشد.

قلندر با تقدیر از زحمات و تلاش‌های معلمان و مدیران آموزش‌وپرورش درراستای تعلیم و تربیت دانش آموزان تصریح کرد: این تلاش‌ها قطعاً در کاهش مشکلات جامعه در همه بخش‌ها حتی موضوعات شهری و پیشرفت و توسعه کشور قابل‌توجه است.

وی ادامه داد: درمجموع زمینه‌های مشترک همکاری میان شهرداری و آموزش‌وپرورش بسیار زیاد است و این همکاری و تعامل پررنگ‌تر خواهد شد.

نگاه مدیریت شهری نگاهی فرهنگی است

مدیرکل آموزش‌وپرورش خراسان رضوی با اشاره به اینکه نگاه مدیریت شهری نگاهی فرهنگی است گفت: تعامل و همکاری‌های خوبی میان شهرداری و آموزش‌وپرورش وجود دارد.

امیرشوشتری در نشست مشترک مدیران آموزش‌وپرورش با شهردارمشهد افزود: فعالیت‌های شهرداری بسیار گسترده، پیچیده و زمان‌براست و این فعالیت‌ها مستقیم و یا غیرمستقیم با همه دستگاه‌ها ازجمله آموزش‌وپرورش نیز در ارتباط است.

وی اضافه کرد: معتقدیم تعامل و همکاری‌های خوبی که میان شهرداری و آموزش‌وپرورش وجود دارد می‌تواند کمک بسیار زیادی به پیشبرد تعلیم و تربیت و اهداف نظام و حاکمیت داشته باشد.

مدیرکل آموزش‌وپرورش خراسان رضوی بابیان اینکه شهرداری مشهد همکاری‌های خوبی در حوزه‌های مختلف به‌ویژه حوزه فرهنگی با ما دارد اظهار کرد: این همکاری‌ها می‌تواند مستحکم‌تر و قوی‌تر از گذشته ادامه پیدا کند.

شوشتری تصریح کرد: معتقدیم بزرگ‌ترین جامعه مخاطب شهرداری که حدود یک‌چهارم جمعیت شهر را تشکیل می‌دهند دانش آموزان هستند و با احتساب فرهنگیان و اولیا دانش آموزان می‌بینیم که بیش از ۶۰ تا ۷۰ درصد جامعه با آموزش‌وپرورش در ارتباط هستند.

وی با تقدیر از حمایت‌های شهرداری مشهد از حوزه تعلیم و تربیت گفت: خوشبختانه چه درگذشته و چه حال نگاه مدیریت شهری نگاهی فرهنگی است و می‌توان به گسترش همکاری‌ها امید بیشتری داشت.

منبع: پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->