سرخط خبرها

چالش دختران کبدی کار در آسیا!

  • کد خبر: ۱۸۰۸۰۳
  • ۰۲ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۶
چالش دختران کبدی کار در آسیا!
تیم ملی کبدی به دنبال تکرار طلای جاکارتا در هانگژو است.

شهرآرانیوز | مژده رنگیان - سرمربی هندی تیم‌ملی کبدی در دومین دوره پیاپی هدایت ایران را در بازی‌های آسیایی بر عهده دارد و می‌خواهد با عبور از حریف اصلی ما، یعنی تیم‌ملی کشور هند، دومین طلای آسیایی را به دست آورد. دو ورزشکار مشهدی نیز همراه تیم‌ملی برای حضور در بازی‌های آسیایی آماده می‌شوند و هفته گذشته را در کنار هم‌تیمی‌ها و سرمربی هندی‌شان در بمبئی اردو زدند و حالا به ایران بازگشته‌اند و تمرینات را از سر گرفته‌اند. تیم‌ملی کبدی زنان ایران در بازی‌های آسیایی۲۰۱۸ جاکارتا دست به کار بزرگی زد. دختران ایران در فینال آن مسابقات هند، قهرمان چندین‌ساله این رشته را شکست دادند و بر سکوی قهرمانی ایستادند.

آن‌ها با کسب اولین مدال طلای ورزش تیمی زنان ایران تاریخ‌ساز شدند و همه نگاه‌ها را به سمت خودشان جلب کردند. اما در این پنج‌سالی که گذشت، آن‌ها از میادین مسابقات دور بودند و دختران ایران اکنون حدود هفت ماه است که تمریناتشان را برای حضور در بازی‌های آسیایی هانگژو زیر نظر شایلا جین، مربی هندی، آغاز کرده‌اند. در بین ۲۴بازیکنی که در اردو حضور دارند، دو ورزشکار مشهدی نیز حضور دارند. آیناز فرامرزی و محدثه رجبلو با انتخاب سرمربی هندی در تمرینات حضور دارند و این شانس را دارند تا در فهرست نهایی اعزامی قرار بگیرند.

اما سرمربی تیم‌ملی کبدی زنان می‌گوید: اکنون برای هر پست سه بازیکن در تیم وجود دارد و انتخاب از میان بازیکنان برای من خیلی سخت است. چون همه بازیکنان از لحاظ فنی در سطح خیلی بالایی هستند. به‌طور کلی وضعیت بازیکنان از نظر فنی و تکنیکی خیلی خوب است. امسال بازیکنان خیلی خوبی در اردو‌ها داریم.

جین درباره اردوی تدارکاتی که در هند برگزار شد، گفت: هفته پیش به هند سفر کردیم. چند دیدار تدارکاتی با تیم‌های باشگاهی بمبئی داشتیم. درست است برخی تیم‌ها خیلی قوی نبودند، اما به‌هرحال تجربه لازم و مدنظر به بازیکنان منتقل شد. آن‌ها در شرایط مسابقه قرار گرفتند و می‌توانند از این تجربه برای پیشرفت و خود استفاده کنند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->