توضیحات فرودگاه شهیدهاشمی نژاد درباره تاخیر پنج ساعته پرواز مشهد- تهران کمپین «مدرسه به توان آپارات» رکورد زد: ۳۵ هزار ویدئو با ۲۰۰ میلیون بازدید! نجات جان یک شهروند از آوار در بلوار توس مشهد + عکس (۶ مهر ۱۴۰۳) آخرین وضعیت تردد در محور‌های مازندران (۶ مهر ۱۴۰۳) نتایج نهایی آزمون کاردانی به کارشناسی ۱۴۰۳ اعلام شد (۶ مهر ۱۴۰۳) مسدود شدن ۲۲ سایت فاقد مجوز فروش بلیت الکترونیکی + فهرست سایت‌های متخلف توزیع ۲ هزار بسته‌ حمایت تحصیلی در مشهد دستگیری ۷۸۰ معتاد و خرده‌فروش با کشف بیش از ۶۵ کیلو مواد مخدر در مشهد (۶ مهر ۱۴۰۳) بازگشت الواح هخامنشی از آمریکا به ایران همزمان با بازگشت پزشکیان از نیویورک + فیلم خنثی سازی خمپاره قدیمی در روستای شموشک گرگان ویدئو | آبخوری پلنگ ایرانی در بوشهر (۵ مهر ۱۴۰۳) قَبای گران مدارس بر تن دانش‌آموزان | نارضایتی والدین از قیمت زیاد و کیفیت پایین لباس فرم مدارس درآمد نجومی سازمان سنجش از برگزاری سه آزمون دانشگاهی سهم بازنشستگان تأمین‌ اجتماعی از متناسب‌سازی حقوق چقدر است؟ کوتاهی در اجرای قانون همسان‌سازی حقوق بازنشستگان پذیرفتنی نیست سقط به قیمت بازار | مبلغ سقط جنین غیرقانونی در ایران: ۱۵۰ میلیون تومان! قول رئیس مجلس به بازنشستگان: مطمئن باشید معوقات بازنشستگان از مهر ماه پرداخت خواهد شد پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان رضوی (پنجشنبه، ۵ مهر ۱۴۰۳) | هشدار هواشناسی در خصوص بارش باران و وزش باد شدید وزیر بهداشت: گزارشی مبنی بر کمبود واکسن آنفلوانزا مخابره نشده است کارمندان چگونه خود را از دردهای استخوانی ناشی از پشت‌میزنشینی دور کنند؟ مهلت یک هفته‌ای دادستانی مشهد برای رفع مشکلات سرویس مدارس استمرار اجرای طرح‌های پیشگیری از جرائم و آسیب‌های اجتماعی در حریم حرم امام‌رضا(ع)
سرخط خبرها

هویت جانباختگان حادثه نشت گاز ترش در پالایشگاه سرخس مشخص شد

  • کد خبر: ۱۸۰۸۵۲
  • ۰۲ شهريور ۱۴۰۲ - ۲۰:۰۰
هویت جانباختگان حادثه نشت گاز ترش در پالایشگاه سرخس مشخص شد
اسامی ۲ فوتی حادثه عصر امروز (۲ شهریور ۱۴۰۲) پالایشگاه گاز شهید هاشمی‌نژاد در سرخس مشخص شد.

به گزارش شهرآرانیوز در پی نشت گاز در یکی از واحد‌های پالایشگاه گاز شهید هاشمی‌نژاد،  ۷ نفر از کارکنان این پالایشگاه مسموم شدند که متاسفانه ۲ نفر از آنها فوت کردند و ۵ نفر دیگر تحت مراقبت‌های ویژه پزشکی قرار گرفتند.

بر این اساس ۲ نفر از نیروهای متخصص پالایشگاه گاز شهید هاشمی نژاد سرخس به نام های کاظم میری و مصطفی سنجرانی به دلیل شدت مسمومیت جان خود را از دست دادند.

پیگیری های خبرنگار شهرآرانیوز حاکی از آن است که سایر آسیب دیدگان این حادثه در بیمارستان تحت مداوا قرار دارند و در صورت نیاز قرار است به مراکز درمانی مشهد منتقل شوند.

گفتنی است این اتفاق زمانی رخ داد که کارکنان فنی این پالایشگاه در حال تعمیرات اساسی (ا‌ورهال) یکی از شیرفلکه های صنعتی بودند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->