هشدار اورژانس مشهد: گرمازدگی شدید می‌تواند منجر به فوت شود نجات چهار شهروند از حادثه حریق منزل مسکونی در مشهد (۴ مرداد ۱۴۰۳) مرگ پیرمرد ۷۰ ساله بر اثر کتک خوردن از پسر همسایه! قتل جوان ۳۰ ساله بر سر ارث پدر رفیقش| قاتل اعدام شد زلزله ۴.۶ ریشتری قلعه قاضی را در نزدیکی بندرعباس لرزاند باز هم رکورد گرم‌ترین روز ثبت‌شده در تاریخ شکسته شد افزایش ۲۳ درصدی مصرف آب در پی گرمای کم‌سابقه مشهد (۴ مرداد ۱۴۰۳) غلظت خون را جدی بگیرید پلیس مبارزه با مواد مخدر ۳۳ کیلوگرم موادمخدر و روانگردان را در پایتخت کشف کرد پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان‌رضوی (پنجشنبه ۴ مرداد ۱۴۰۳) | دمای مناطق گرمسیری استان به ۴۵ درجه می‌رسد با روش‌های مختلف فریز کردن رب گوجه‌فرنگی خانگی آشنا شوید جزایر گرمایی چیست؟ سه‌گانه خون بار سلطان صاحب‌قران | مروری بر حادثه ترور ناصرالدین‌شاه اختصاص ۳هزار کلاس درس به اسکان زائرین در مشهد باشگاه پشت میزنشین‌ها | چند حرکت ورزشی مخصوص کارمندان دانش‌آموزان و دانشجویان برای اعزام به سفر‌های زیارتی مانعی ندارند انفعال نهاد‌های بین المللی در زمینه ساخت مدرسه برای دانش آموزان اتباع در  مشهد سامان‌دهی بیش‌از ۵ هزار و ۶۰۰ شیء فرهنگی در خراسان‌رضوی نمرات فاجعه‌بار آزمون‌های نهایی کشور | تداوم افت نمرات در خراسان‌رضوی اجرای حکم قصاص مردی که مهمان برادرش را به قتل رسانده بود + عکس طلاق به خاطر چالش‌های عجیب اینستاگرامی | همسرم به ناخن‌هایم لاک قرمز زده بود! ۲۵ درصد مردم کشور دچار چاقی و اضافه وزن هستند
سرخط خبرها

زمان آغاز ارزیابی تکمیلی آزمون دبیری اعلام شد

  • کد خبر: ۱۸۱۳۵۰
  • ۰۶ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۷
زمان آغاز ارزیابی تکمیلی آزمون دبیری اعلام شد
مشاور وزیر و مدیر پروژه‌های استخدامی وزارت آموزش و پرورش گفت: ارزیابی تکمیلی آزمون دبیری حدودا یک هفته پس از اعلام نتایج اولیه از سوی سازمان سنجش آغاز می‌شود.

به گزارش شهرآرانیوز، سجاد صدیقی با بیان اینکه آغاز فرآیند ارزیابی تکمیلی آزمون دبیری بستگی به زمان اعلام نتایج اولیه از سوی سازمان سنجش دارد، اظهار کرد: معمولا یک هفته بعد از اعلام نتایج اولیه، فرآیند ارزیابی تکمیلی اعم از تکمیل پرونده، بررسی سلامت اولیه جسمانی و ارزیابی تکمیلی آغاز می‌شود.

وی ادامه داد: ارزیابی تکمیلی آزمون دبیری مبتنی بر احراز صلاحیت معلمی است، اما ابزار‌ها و سناریو‌های آن متفاوت از ارزیابی تکمیلی آزمون آموزگاری است.

صدیقی تصریح کرد که برای ارزیابی تکمیلی، شبه کانون‌های ارزیابی شکل می‌گیرد و مبتنی بر رویکرد شبیه سازی، فرآیند ارزیابی انجام می‌شود.

مشاور وزیر و مدیر پروژه‌های استخدامی وزارت آموزش و پرورش، در پاسخ به سوالی در خصوص استخدام نیرو‌های خدماتی، توضیح داد: توافق اولیه بر سر استخدام خدمت‌گزار و سرایدار انجام، اما هنوز تعداد آن قطعی نشده است.

وی در خصوص فرآیند ارزیابی تکمیلی «آزمون آموزگاری» نیز با بیان اینکه نتایج نهایی آزمون نیمه اول شهریورماه اعلام می‌شود، عنوان کرد: داوطلبان برای ارزیابی تکمیلی ابتدا طبق قانون طب کار، معاینه اولیه جسمانی و سپس وارد ارزیابی تکمیلی می‌شوند.

صدیقی در خصوص اهمیت فرآیند معاینه پزشکی، تاکید کرد: برای مثال، شاید فردی بیماری پیش رونده داشته باشد که بعد‌ها نتواند به علت پیشرفت بیماری قابلیت کار داشته باشد و یا فرد بیماری خاص و پیشرونده‌ای دارد و از آن مطلع نیست و اعلام نمی‌کند.

مشاور وزیر یادآور شد: در این مسیر حتی اگر فردی در معاینات اولیه رد می‌شد، می‌توانست نسبت به آن اعتراض بزند و پرونده او در کمیسیون پزشکی وزارت آموزش و پرورش بررسی شود. اگر باز هم در این کمیسیون رد می‌شد می‌توانست اعتراض کند. در این شرایط پرونده فرد در دانشگاه علوم پزشکی استان بررسی و اگر نهایتا آنجا هم رد می‌شد، از نظر ما این فرد به لحاظ سلامت اولیه جسمانی رد شده بود.

طبق اظهارات محمدمهدی کاظمی، معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش، بنابر هماهنگی‌های انجام شده با سازمان سنجش آموزش کشور، نتایج آزمون استخدامی دبیری و هنرآموزی وزارت آموزش و پرورش تا پایان دهه اول شهریور ماه اعلام خواهد شد.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->