ظرفیت اشتغال در صنایع غذایی بی‌نظیر است پلمب ۱۳۱ واحد صنفی در مشهد درپی قانون‌شکنى‌های متعدد لیست قیمت انواع میوه‌ در بازار امروز مشهد (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) | کاهش قیمت میوه محسوس‌تر می‌شود کشف کارگاه تولید آبلیمو و آبغوره تقلبی در محدوده بلوار شهید طرحچی مشهد (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) + عکس قیمت طلا و سکه در بازار امروز مشهد (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) | تعطیلی طلافروشی‌های مشهد در ۱۵ اردیبهشت قطعی گاز و برق معضل کارخانه‌های سیمان خراسان رضوی یک پیش بینی مهم از آینده طلا اجاره‌نشینی با ماهانه بیش از ۱۰ میلیون در منطقه رضاشهر مشهد (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) چند درصد چک‌ها در اسفند سال گذشته برگشت خورد؟ وزیر نیرو خبر داد: مهم‌ترین دلیل ناترازی انرژی برق در کشور بی توجهی به اقتصاد انرژی است نکات کلیدی در انتخاب صندوق‌های طلا قیمت طلا، دلار و سکه در بازار امروز (پنجشنبه، ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) قیمت محصولات سایپا و ایران‌خودرو در بازار امروز (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) آغاز بازگشت زائران عمره به کشور وام مسکن ۲ میلیاردی با اقساط نجومی | وام مسکن، مُسکن هم نیست، چه برسد به درمان! ال ۹۰ ایرانی رونمایی شد + عکس و مشخصات کامل مالیات بر عایدی سرمایه شامل چه کسانی می‌شود و چه مقدار است؟ + اینفوگرافی ادعای رکوردشکنی ۸۰ ساله تورم تکذیب شد (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) سخنگوی صنعت برق به استخراج کنندگان رمزارز هشدار داد | جریمه‌ای معادل ١٠٠ برابر نرخ انرژی روزانه ۸ هزارتن شکر در ۶ ماهه نخست سال مصرف شده است سال گذشته در مشهد ۶۴ نفر تسهیلات مشاغل خانگی را دریافت کردند افزایش تعرفه تاکسی‌های اینترنتی خلاف قانون است قیمت طلا و سکه در بازار امروز مشهد (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) کارگران، خط مقدم جبهه اقتصادی هستند شاخص بورس برای چهامین روز متوالی منفی شد + نمای پایانی بازار (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

وزیر صمت: خودرو‌های برقی را می‌توان در منازل شارژ کرد

  • کد خبر: ۱۸۱۴۶۸
  • ۰۶ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۸
وزیر صمت: خودرو‌های برقی را می‌توان در منازل شارژ کرد
وزیر صمت با بیان اینکه امکان شارژ کردن خودرو‌های برقی در منازل هم وجود دارد، گفت: خودرو‌های برقی که از شب تا صبح شارژ شوند، ۵۰۰ کیلومتر پیمایش را در طول روز خواهند داشت.

به گزارش شهرآرانیوز، عباس علی‌آبادی در آیین بهره‌برداری همزمان از ۱۵ ایستگاه شارژر خودرو‌های برقی مجهز به ۷۴ دستگاه شارژر که عصر امروز با حضور علیرضا زاکانی شهردار تهران، مهدی چمران رئیس شورای شهر تهران و جمعی از معاونان، مدیران شهری و اعضای شورای شهر تهران در محل سالن برج آزادی برگزار شد، اظهار کرد: امروز شاهد برقی شدن تهران هستیم. آرزویی که سال‌ها برای آن تلاش شد و امروز شاهد تحقق آن هستیم.

وی با اشاره به اینکه موضوع برقی‌سازی خودرو‌ها به سال‌های دور بر می‌گردد، گفت: شاید این مسئله به بیش از یک قرن گذشته برگردد، موضوعی که مورد توجه کشور‌ها قرار گرفت و برخی از کشور‌های به سمت برقی‌سازی خودرو‌ها گام برداشتند.

وزیر صمت با بیان اینکه در حال حاضر برقی کردن خودرو‌ها در دنیا در حال توسعه و با سرعت زیاد در حال انجام است تصریح کرد: برقی‌سازی خودرو‌ها و اتوبوس‌ها و موتورسیکلت‌ها مزیت‌های خوبی را دارد که از آن جمله می‌توان به کاهش آلودگی هوا و کاهش هزینه‌های سوخت اشاره کرد.

علی‌آبادی با بیان اینکه منبع باطری‌های خودرو‌های برقی از لیتیوم و سدیم است، گفت: هر کدام از این عناصر و فلزات محدود و کمیاب هستند و ما باید به سمت خودرو‌های هیدروژنی گام برداریم که این مسئله بسیار مهم است.

وی با اشاره به اینکه آقای زاکانی شهردار تهران توجه ویژه‌تری را نسبت به سایر شهرداران قبلی پایتخت به موضوع برقی‌سازی اتوبوس‌ها در سطح شهر تهران داشته است، گفت: در این خصوص و در باب این حرکت ارزشمند از شورا و شهردار تهران قدردانی می‌شود.

وزیر صمت با بیان اینکه امکان شارژ کردن خودرو‌های برقی در منازل هم وجود دارد، تصریح کرد: این امر به گونه‌ای است که حتی می‌توانیم در ساعاتی که پیک استفاده از برق نباشد، خودرو‌های برقی را شارژ کنیم و خودرو‌های برقی که از شب تا صبح شارژ شوند ۵۰۰ کیلومتر پیمایش را در طول روز خواهند داشت.

وی با اشاره به راه‌اندازی ایستگاه‌های شارژر در سطح شهر تهران گفت: این ایستگاه‌ها برای ارائه خدمات به شهروندانی که دارای خودرو‌های برقی و موتورسیکلت‌های برقی هستند راه‌اندازی شده تا آن‌ها نیز بتوانند در طول روز و در ساعاتی خودرو‌های برقی خود را شارژ کنند ضمن اینکه شارژ خودرو‌های برقی به صورت فست در بازه زمانی ۱۰ دقیقه‌ای ۱۰۰ کیلومتر شارژ می‌شود.

منبع: تسنیم

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->