مشهد، میزبان تورنمنت بین‌المللی چهارجانبه والیبال نشسته استعلام سربازی جلالی آمد| هافبک چپ پا در آستانه جدایی دغددغه‌های بجامانده دختر طلایی! کشتی‌گیر خراسانی: حریف تمرینی ندارم! تاریخ و ساعت بازی انگلیس و اسلواکی در یک هشتم نهایی یورو ۲۰۲۴ | سه‌شیر‌ها به دنبال اعاده حیثیت استقلال این لژیونر را نمی‌خواهد| ساپینتو رفت، جایگاه مهری سست شد پخش زنده بازی ایتالیا و سوئیس در یک هشتم نهایی یورو ۲۰۲۴ (۹ تیر ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین شانس مدعیان یورو ۲۰۲۴ برای قهرمانی در پایان مرحله گروهی چقدر است؟ + عکس مانوئل نویر، برگ برنده ژرمن‌ها در مرحله حذفی یورو لخ پوزنان در پی فروش علی‌قلی‌زاده پیشنهاد جدید برای علیرضا جهانبخش از سری آ ایتالیا نکونام دیگر شلوغ نمی‌کند| سکوت، استراتژی جدید آقای سرمربی هاراگیری به سبک بیرانوند | گلر ملی‌پوش پرسپولیس عجیب‌ترین روز‌های فوتبالی‌اش را می‌گذراند شوک به نکونام؛ ابوالفضل جلالی راهی اصفهان می‌شود گل‌زدن کیوسفسکی، دروازه‌بان مدنظر استقلال + فیلم بازگشت عبدالکریم حسن به الوکره منتفی شد سردار آزمون در یک‌قدمی تصمیمی بزرگ! پرسپولیس همچنان درگیر جذب لیموچی
سرخط خبرها

نکونام بدون حسینی و مطهری در دربی بازی نمی‌کند

  • کد خبر: ۱۸۱۸۲۹
  • ۰۸ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۳
نکونام بدون حسینی و مطهری در دربی بازی نمی‌کند
جواد نکونام حضور در دربی را بدون سید حسین حسینی و ارسلان مطهری قبول نکرده است.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، رضاعنایتی، سرمربی تیم المپیک ایران که باید به زودی با این تیم در بازی‌های آسیایی هانگژو حضور یابد،  تاکید کرده که سید حسین حسینی و ارسلان مطهری تیم المپیک را در بازی‌های آسیایی هانگژو همراهی کنند. نام سه بازیکن دیگر نیز درلیست ۵۰ نفره تیم المپیک قرار دارد، اما عنایتی روی حضور این دو بازیکن اصراردارد وتا حدی هم توانسته رضایت این دو بازیکن را به دست آورد.

مسئله رضاعنایتی با اعزام این دو بازیکن به چین رضایت نکونام است. سرمربی استقلال که می‌داند اعزام حسینی و مطهری به این عرصه او را درلیگ برتر با مشکل مواجه خواهد کرد، به گوش مسئولان فدراسیون فوتبال رسانده تنها درشرایطی حاضر است با حضور حسینی و مطهری در تیم المپیک ایران موافقت کند که دربی به تعویق بیفتد.


طبق برنامه‌ای که سازمان لیگ در اختیار باشگاه‌ها قرار داده، دربی ۱۰۲ درهفته پنجم و بلافاصله بعد از فیفا دی برنامه ریزی شده است، اما برگزاری بازی‌های آسیایی ممکن است برگزاری بازی‌های لیگ برتر را با اختلال جدی مواجه سازد و این بازی‌ها دوباره به تعویق بیفتد.

درحال حاضر برگزاری دربی با توجه به مخالفت نکونام قطعا امکان پذیر نیست وحتی ممکن است لغو این بازی در نهایت منجر به تعویق بازی‌های استقلال تا بازگشت بازیکنانی باشد که تیم المپیک را در چین همراهی می‌کند، شود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->