نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برگشت لیورپول و آتلانتا در یورولیگ| جام‌ها پر! نتیجه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان+ ویدیو گل‌ها(۳۰ فروردین ۱۴۰۳)| صدر سرخ شد ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان(۳۰ فروردین ۱۴۰۳) بازکردن گچ دست بیرانوند عقب افتاد پخش زنده بازی صنعت نفت و پرسپولیس در لیگ برتر (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین معرفی رقبای کشتی‌گیران ایرانی برای المپیکی شدن تاریخ و ساعت بازی نساجی و تراکتور در لیگ برتر | جدال بحران زده‌ها استقبال خوب هواداران از بازی استقلال گل‌محمدی – تراکتور رسماً کنسل شد مشهد به دنبال میزبانی مسابقات کشوری بازوبند پهلوانی + ویدیو نتیجه و ویدیو خلاصه بازی فوتسال ایران و افغانستان (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) | شمسایی جام ملت‌ها را با برد شروع کرد پخش زنده بازی ایران و افغانستان در جام ملت‌های فوتسال آسیای ۲۰۲۴ (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین تاریخ و ساعت بازی استقلال و شمس‌آذر قزوین در لیگ برتر | برنامه‌های نکونام برای انتقام ویدیو گل مهدی طارمی به ویتوریاگیمارش ویدیو ضربات پنالتی بازی منچسترسیتی و رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا نتیجه و ویدیو خلاصه بازی رئال مادرید و منچسترسیتی| عاقبت تعویض‌های پپ نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آرسنال و بایرن مونیخ| پرواز توخل به نیمه نهایی ترکیب رئال مادرید و منچسترسیتی مشخص شد (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) | بازگشت دی‌بروینه و ثبات در چینش رئال نتیجه و ویدیو خلاصه بازی الهلال و العین (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) | نوار پیروزی‌های الهلال بالاخره پاره شد! پخش زنده بازی بایرن مونیخ و آرسنال در دور برگشت لیگ قهرمانان (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین
سرخط خبرها
پلی آف لیگ‌برتر فوتسال بانوان

هیئت فوتبال خراسان - مس رفسنجان/ نبرد بزرگ در راه قهرمانی

  • کد خبر: ۱۸۲۰۳
  • ۳۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۸:۴۷
هیئت فوتبال خراسان - مس رفسنجان/ نبرد بزرگ در راه قهرمانی
برای نخستین‌بار در تاریخ لیگ برتر فوتسال بانوان، یک نماینده از مشهد راهی پلی‌آف شده است.
مژده رنگیان - بالاخره روز موعود برای مشهدی‌های لیگ فرارسید و تیم فوتسال هیئت فوتبال خراسان رضوی امروز باید در حساس‌ترین بازی در خانه به میدان برود که پیروزی در آن نیمی از راه فینالیست‌شدن را برای این تیم هموار می‌کند.  مشهدی‌هاپیش‌از‌این بهترین نتیجه را ۲ سال پیش با جایگاه چهارمی کسب کردند، فصلی که شریف با بازیکنان کاملا بومی و جوان بدون بودجه کافی، توانست کارستان کند و در جدال با تیم‌های قدرتمند، رده چهارم را تصاحب کند. حالا شریف لیگ را با سومی جدول به پایان رسانده است و باید برای تصاحب کاپ قهرمانی در پلی‌آف با ۳ رقیب خود به میدان برود.

رقابت با فینالیست فصل قبل
شاگردان شریف با شکستی که در آخرین هفته از لیگ تجربه کردند، از صدر به رده سوم رسیدند و به‌این‌شکل حریف تیم دوم جدول یعنی مس رفسنجان شدند. مشهدی‌ها در دور رفت با نتیجه ۴ بر ۲ در رفسنجان از این تیم شکست خوردند، اما در نیم‌فصل دوم در خانه انتقام گرفتند و این تیم را در مشهد با نتیجه ۴ بر ۱ شکست دادند. مس رفسنجان سال گذشته شگفتی‌ساز شد و توانست ملی‌حفاری را در نیمه‌نهایی شکست دهد و به فینال برسد؛ اما در فینال مغلوب نامی‌نو شد و به نایب‌قهرمانی رسید.
 
عاطفه رضایی امسال هم تیم مدعی و خوبی را با تغییراتی راهی میدان کرده بود. مس یکی از بازیکنان خوبش را در نیم‌فصل اول از دست داد، اما توانست به‌مرور با شرایط جدید کنار بیاید و تیمش به هماهنگی لازم برسد. مشهدی‌ها در بازی اول در خانه، میزبان دختران مسی هستند. بازی دوم در کرمان برگزار می‌شود و برخلاف بازی‌های پلی‌آف دیگر، در فوتسال بانوان در صورت تساوی نتایج، بازی سومی برگزار نخواهد شد و تفاضل گل‌ها در این مرحله، تیم صعود‌کننده را مشخص خواهد کرد.

کار را در مشهد تمام می‌کنیم
فاطمه شریف، سرمربی تیم هیئت فوتبال خراسان رضوی، حالا در آستانه این بازی حساس و بزرگ می‌گوید باید کار را در مشهد تمام کنیم تا در بازی برگشت مشکلی نداشته باشیم و بتوانیم به فینال صعود کنیم. او ادامه می‌دهد: تیم‌های خراسان، سایپا، مس و حفاری که هر ۴ تیم به پلی‌آف صعود کرده‌اند، به لحاظ فنی وضعیت مشابهی دارند.
 
از نظر آسیب‌دیدگی‌هایی که برای بازیکنان نیز در نیم‌فصل دوم رقم خورد، تیم‌های دیگر هم با تیم خراسان همدرد هستند. در بیشتر تیم‌ها بازیکنان اصلی تیم به‌دلیل طولانی‌شدن فصل، دچار آسیب‌دیدگی شدند؛ در تیم ما نیز سارا شیربیگی با آسیب زانو دست‌وپنجه نرم می‌کند. در این مدت تیم را در تمرینات همراهی می‌کرد، اما آمادگی لازم مانند نیم‌فصل اول را ندارد. زهرا محمدزاده هم در آخرین بازی خانگی فصل از ناحیه رباط صلیبی دچار آسیب شد و او را تا انتهای مسابقات نخواهیم داشت. رؤیا کلاتی نیز از ناحیه کف‌پا دچار مصدومیت شده است که در تلاش هستیم او را به بازی‌های پلی‌آف برسانیم.
 
شریف تصریح می‌کند: یکی از بدشانسی‌های تیم ما، مصدومیت هم‌زمان چند بازیکن در انتهای فصل است. از تیرماه درگیر لیگ برتر هستیم و وقتی تعداد مسابقات افزایش می‌یابد، به بازیکنان فشار وارد می‌شود. بازیکنان شرایط حرفه‌ای ندارند. تمام تلاشمان این است تا مصدومان به این دیدار برسند. میزبان هستیم و باید از میزبانی خود نهایت استفاده را ببریم تا در دیدار برگشت کار سختی نداشته باشیم. او خاطرنشان می‌کند: در بازی‌های پلی‌آف استفاده از شرایط میزبانی به تیم‌ها کمک زیادی می‌کند و باید به‌خوبی از آن استفاده کنیم. به‌هیچ‌وجه مس را دست‌کم نمی‌گیریم و می‌خواهیم از امتیاز میزبانی خود نهایت استفاده را ببریم. از روزی که این تیم تشکیل شد، هدفمان کسب مقام قهرمانی بود. در بازی‌های انتهایی ریسک نکرده و از تمام توان خود استفاده نکردیم تا تعداد مصدومان تیم افزایش پیدا نکند.
 
سرمربی تیم هیئت فوتبال خراسان رضوی می‌گوید: به لحاظ تعداد تماشاگر، تیمی بودیم که در تمام بازی‌ها نسبت به سایر تیم‌ها تماشاگر بیشتری داشتیم. سالن شهید بهشتی ظرفیت زیادی دارد و تعداد تماشاگران به چشم نمی‌آید، اما در هر بازی بیش از ۲۰۰ تماشاگر داشتیم. برای این دیدار نیز سازمان‌های مختلف، دانشگاه‌ها و مدارس به ما قول همکاری دادند تا تماشاگران بیشتری داشته باشیم.
 
هیئت فوتبال خراسان - مس رفسنجان/ نبرد بزرگ در راه قهرمانی
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->