نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آرسنال و چلسی| تحقیر بزرگ آبی‌ها آیا فرمانده فراجا از دروازه‌بان استقلال شکایت کرده است؟ تمدید با اوسمار با نظر هیات مدیره جدید تلاش شبانه‌روزی درویش برای ماندن در پرسپولیس بیرانوند مقابل سپاهان هم غایب است؟ اوسمار این سه بازیکن را می‌خواهد| رضاییان در لباس قرمز؟ وحید امیری نمی‌خواهد به نیمکت برگردد یامگا در لیست فصل بعد نکونام تاریخ و ساعت بازی تیم ملی فوتسال ایران و قرقیزستان در جام ملت‌های آسیا | یک گام تا جام جهانی شجیع: فوتبال خراسان به باتلاق تبدیل شده است | اعضای مجمع هیئت فوتبال کجا هستند؟ مدیران جدید در راه استقلال و پرسپولیس اولیایی: خریداران سرخابی ضرر نکردند گل محمدی در آستانه شکایت از پرسپولیس تغییرات در پرسپولیس کلید خورد فرجی در آستانه جدایی از پرسپولیس شاید رفتن گل‌محمدی به تراکتور منتفی شود احتمال تکرار بازی جنجالی در لیگ یک بازگشت ماشاریپوف به تمرینات استقلال قرارداد طارمی و اینتر نهایی شد شکایت پلیس فراجا از دروازه‌بان استقلال
سرخط خبرها

گره خوردن سرنوشت مشهد و اهواز در فوتسال

  • کد خبر: ۱۷۰۳۴
  • ۱۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۸:۰۰
گره خوردن سرنوشت مشهد و اهواز در فوتسال
روز جمعه درحالی شاگردان شریف در اهواز به میدان می‌روند که حریف احتمالی ملی‌حفاری در پلی‌آف هم هستند.
مژده رنگیان - لیگ برتر فوتسال بانوان به ایستگاه پایانی خود در مرحله گروهی رسیده است و تیم‌ها باید در آخرین هفته، روز جمعه در ۶ بازی به میدان بروند. تکلیف ۴ تیم برتر و صعود‌کننده به پلی‌آف مشخص شده و تنها اهمیت این هفته از مسابقات، تعیین جایگاه تیم‌ها در جدول و مشخص‌شدن حریفان در مرحله نخست پلی‌آف است.

حساسیت در دقیقه ۹۰ لیگ
درحال‌حاضر تیم خراسان با ۵۳ امتیاز و تفاضل بهتر صدرنشین است، مس رفسنجان با همین امتیاز، ولی گل‌های زده کمتر، دوم است. ملی‌حفاری ۵۲ امتیازی بوده و در رده سوم جای گرفته است و درنهایت سایپا با ۵۰ امتیاز عنوان چهارمی را در اختیار دارد. ازاین‌جمع ۲ تیم باید با یکدیگر بازی کنند که همین موضوع حساسیت هفته آخر را بسیار بالا می‌برد.
 
تیم هیئت فوتبال خراسان رضوی باید در اهواز به‌مصاف تیم ملی‌حفاری این شهر برود؛ دیداری سرنوشت‌ساز که می‌تواند تأثیر مستقیمی روی بازی‌های پلی‌آف بگذارد. در بازی‌های دیگر، سایپا با تیم انتهای‌جدولی هیئت شهرستان اصفهان بازی دارد که درصد پیروزی سایپا در این دیدار بسیار بالاست. مس رفسنجان هم خارج از خانه باید برابر تیم دختران کویر مس کرمان، تیم هم‌استانی خود، به میدان برود. دختران کویر در رده هفتم قرار دارند و با پیروزی برابر رفسنجان می‌توانند لیگ را با عنوان ششمی به پایان برسانند، بااین‌حال رقیب سرسختی برای تیم باانگیزه مس رفسنجان نیستند.

معادلات عجیب در بازی‌ها
معادلات برای نماینده مشهد در پلی‌آف لیگ برتر کمی عجیب است. براساس قانون، تیم اول با تیم چهارم به‌صورت رفت‌وبرگشت بازی خواهد داشت و تیم‌های دوم و سوم نیز باید به‌مصاف یکدیگر بروند. در صورت تساوی در نتایج، کار به بازی سوم خواهد کشید. علاوه بر این ۲ تیم اول این امتیاز را دارند که در بازی دوم و سوم در خانه خود، میزبان باشند. با این شرایط برای فاطمه شریف قرارگرفتن در جایگاه اول یا دوم مطلوب‌ترین حالت است؛ اما اینکه حریف این تیم، مس، حفاری یا سایپا خواهد بود، مهم‌تر از هر موضوع دیگری است و ترجیح می‌دهند با تیمی که دردسر کمتری دارد، بازی کنند.
 
آمار مس رفسنجان با مشهدی‌ها در برد، باخت و تساوی یکسان است و برتری شاگردان شریف در ۳۴ گل زده بیشتر و درنتیجه تفاضل بهتر است. مشهدی‌ها در دور رفت مغلوب این تیم شدند، اما در دور برگشت نتیجه را جبران کردند و ۴ بر ۱ مسی‌ها را در خانه شکست دادند. ملی‌حفاری یک پیروزی کمتر از نماینده مشهد دارد، اما در مقابل یک شکست کمتر دارد و بیشتر اهل تساوی‌گرفتن است؛ به‌طوری‌که در طول فصل ۴ بار با حریفان مساوی کردند، گل‌های بیشتری نسبت به مس به ثمر رسانده‌اند و ۵۲ امتیازی هستند. درنهایت سایپا با ۵۰ امتیاز، نسبت به این تیم امتیاز کمتری دارد و ۴ بار شکست خورده است.

محکومیت شرقی‌ها در جنوب،
اما گویا سرنوشت فاطمه شریف و تیمش در انتهای لیگ با تیم جنوبی گره خورده است. در یک اتفاق درخورتوجه در صورت رقم‌خوردن هر نتیجه‌ای در اهواز، تیم مشهد در پلی‌آف باید حریف ملی‌حفاری باشد. با فرض اینکه تیم‌های سایپا و مس در بازی‌های آسان خود به پیروزی می‌رسند، درصورتی‌که تیم مشهد روز جمعه به پیروزی برسد، صدرنشین خواهد بود و در پلی‌آف با تیم چهارم یعنی حفاری باید به میدان برود.
 
در صورت کسب مساوی، مشهد تیم دوم خواهد بود و اهواز سوم. در این صورت بازهم این ۲ تیم باید با یکدیگر بازی کنند. در بدترین حالت ممکن، در صورت شکست شریف در اهواز به رده سوم سقوط می‌کنند و ملی‌حفاری دوم می‌شود که در این صورت، مشهدی‌ها دیگر از امتیاز میزبانی بهره نمی‌برند؛ ولی بازهم باید با اهوازی‌ها بازی کنند. در این صورت باید گفت محکوم به رقابت با خوزستانی‌ها هستند تا بتوانند به فینال برسند. در یک صورت آن‌ها از این سرنوشت می‌توانند فرار کنند که مس رفسنجان با رقیب هم‌استانی خود مساوی کند و مشهدی‌ها نیز در اهواز شکست بخورند تا در پلی‌آف مس و هیئت خراسان در رده‌های دوم و سوم، رقیب یکدیگر شوند که البته در این صورت مشهدی‌ها بازهم از امتیاز میزبانی بی‌بهره خواهند ماند.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->