شیب نزولی قیمت گوشت قرمز در مشهد (۲۸ خرداد ۱۴۰۳) ۱۰ نوع واریزی به حساب مالیات ندارد + جزئیات قیمت هر کیلو گوشت دام زنده در عید قربان در بازار تهران چقدر شد؟ (۲۸ خرداد ۱۴۰۳) شرایط دریافت وام سهام عدالت ۱۴۰۳ اعلام شد + جزئیات مهم جزئیات پاداش مدیریت مصرف برق صنایع اعلام شد تغییر دامنه نوسان بورس از روز بعد از انتخابات ریاست‌جمهوری ۱۴۰۳ قیمت هر اونس طلای جهانی، امروز (۲۸ خرداد ۱۴۰۳) قیمت امروز انواع گوشی موبایل در بازار مشهد (۲۷ خرداد ۱۴۰۳) صادرات روغن نباتی مجاز شد (۲۷ خرداد ۱۴۰۳) آیا طلافروشی‌های مشهد در عید قربان ۱۴۰۳ تعطیل هستند؟ عقب‌نشینی ۱۶.۵ هزار واحدی شاخص کل | گزارش وضعیت بازار سهام (۲۷ خرداد ۱۴۰۳) هر گرم طلا در بازار مشهد چند؟ (۲۷ خرداد ۱۴۰۳) در کدام مناطق مشهد، می‌توان آپارتمان با رهن کامل ۵۰۰ میلیون تومان یافت؟ (۲۷ خرداد ۱۴۰۳) قیمت امروز خودرو‌های صفر ایرانی و خارجی در مشهد (۲۷ خرداد ۱۴۰۳) | دنا پلاس ۹۹۰ میلیون تومان جریمه‌های سنگین در انتظار کدام مالکان است؟ دلار کاهشی شد | قیمت امروز ارز، طلا، سکه و رمزارز (۲۷ خرداد ۱۴۰۳) توزیع گوشت گرم برزیلی تنظیم‌بازار در مشهد آغاز شد (۲۷ خرداد ۱۴۰۳) خراسان‌رضوی؛ سومین تولیدکننده شیر در کشور طرح تبدیل حواله خودرو دنا پلاس به تارا اتوماتیک آغاز ثبت‌نام ایران‌خودرو ویژه عید قربان با تحویل ۹۰ روزه + جزئیات (۲۷ خرداد ۱۴۰۳) مروری بر اظهارات اقتصادی نامزد‌های انتخابات ریاست جمهوری در ششمین روز تبلیغات تلویزیونی آغاز پیش‌فروش بلیت قطار‌های مسافری نیمه اول تیر از پس‌فردا (۲۹ خرداد ۱۴۰۳) امتیازات ایران خودرو برای حواله‌داران پژو پارس قیمت‌های سرسام‌آور بلیت پروازهای تهران_مشهد تا هفت میلیون تومان! به دنبال شکست انحصار سراهای بزرگ لوازم خانگی در مشهد هستیم
سرخط خبرها

قیمت خودرو‌های داخلی همچنان در کش و قوس واردات خودرو‌های خارجی+ فیلم

  • کد خبر: ۱۸۲۰۳۸
  • ۱۰ شهريور ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۳
قیمت خودرو‌های داخلی همچنان در کش و قوس واردات خودرو‌های خارجی+ فیلم
۹ شهریور ماه بیست‌وسومین نمایشگاه بین‌المللی خودرو با حضور جمعی از مسئولان کشوری، استانی و مردم، در محل نمایشگاه بین‌المللی مشهد آغاز به کار کرد.

به گزارش شهرآرانیوز، در این نمایشگاه که معمولاً از پرطرفدارترین نمایشگاه‌ها در طول سال است، آخرین دستاورد‌ها و ظرفیت‌های صنعت خودرو کشور، رونمایی از محصولات جدید، آشنایی با تکنولوژی و فناوری‌های حوزه خودرو صورت می‌گیرد. 

در همان ساعات اولیه برگزاری نمایشگاه استقبال زیادی از سمت مردم برای بازدید از محصولات عرضه شده توسط خودروسازان داخلی و آخرین محصولات شرکت‌ها صورت گرفت. در این نمایشگاه انواع خودروی سواری و خودرو‌های سنگین از گروه‌های مختلفی همچون بهمن، ایران خودرو، سایپا، آمیکو و... در معرض دید عموم قرار گرفت، اما امسال نیز همچنان جای خالی خودرو‌های خارجی در این نمایشگاه به چشم می‌خورد.

عزت‌الله اکبری تالار پشتی، رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی نیز در حاشیه این نمایشگاه با تاکید بر تنظیم تولید خودرو در بازار گفت: ما می‌گوییم که اگر تنظیم تولید انجام شود، سپس تنظیم بازار به تبع ایجاد خواهد شد. تاکید داریم هر چه زودتر دولت واردات خودرو خارجی را شروع کند.

همچنین علیمردان عظیمی، مدیرعامل ایران خودرو در حاشیه این نمایشگاه گفت: اگر قیمت عادلانه برای خودرو‌های داخلی در نظر گرفته شود، مشکلی برای رقابت با خودر‌های خارجی وجود ندارد و آمادگی رقابت با خودرو‌های وارداتی را داریم. محمدعلی تیموری، مدیر عامل سایپا نیز از عرضه ۲ خودرو برقی به بازار خبر داد.

مردم نیز در خصوص برگزاری نمایشگاه خودرو نکاتی مطرح کردند. یک مرد جوان بازدید کننده از بیست و سومین نمایشگاه بین‌المللی خودرو مشهد در خصوص قیمت خودرو‌ها در نمایشگاه و وضعیت بازار خودرو اظهار کرد: با وعده‌هایی که برای واردات خودرو داده شده انتظار می‌رود قیمت‌ها باز هم کاهشی باشد، اما تا زمانی که آیین نامه واردات خودرو ابلاغ نشود وضعیت مشخص نیست.

وی افزود: امسال نمایشگاه خودرو خوب برگزار شده است، هر چند انتظار داشتیم خودرو‌های وارداتی جدید را مشاهده کنیم.

این بازدید کننده درباره قیمت خودرو‌های مونتاژی در نمایشگاه بیان کرد: قیمت‌ها مشخص شده برای این خودرو‌ها قیمت مصوب شورای رقابت است و به نظر می‌رسد که این قیمت‌ها باید بازنگری شود و قیمت خودرو‌های چینی بسیار بالا است.

یک بازدید کننده جوان دیگر از بیست و سومین نمایشگاه بین المللی خودرو مشهد نیز در خصوص قیمت خودرو‌ها اظهار کرد: قیمت‌های خودرو در بازار برای ما جوانان بسیار بالا است. یک جوان ایرانی حداقل باید ۱۰ سال کار کند و خرجی هم نکند تا یک ماشین ایرانی بخرد.

وی افزود: توانایی مالی مردم تنها به خرید ماشین ایرانی می‌رسد و کیفیت ماشین‌های ایرانی نسبت به قیمتش اصلا مناسب نیست.

یک بازدید کننده دیگر نیز عنوان کرد: کیفیت ماشین‌ها بسیار پایین و قیمت‌ها تناسب با کیفیت ندارند. از طرفی زمان تحویل ماشین و شرایط آن مشخص نیست. ماشین‌های چینی و ایرانی در بی کیفیتی با هم رقابت می‌کنند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->