پخش زنده بازی النصر و الفیحا در لیگ عربستان (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی استقلال و شمس آذر در لیگ برتر (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین یونس امامی به پاریس رسید | چهارمین سهمیه المپیک‌ برای کشتی آزاد ایران سورپرایز زنوزی برای هواداران تراکتور و استقلال| استراماچونی در تبریز؟ پخش زنده بازی تراکتور و نساجی در لیگ برتر (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین حمله سرپرست هوادار به سرپرست پیکان| جنجال دقیقه نودی در نبردتهرانی‌ها شمسایی: تیم‌های کوچک آسیا بزرگ شده‌اند هشدار برای شاگردان شمسایی| قهرمانی آسان نیست نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برگشت لیورپول و آتلانتا در یورولیگ| جام‌ها پر! نتیجه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان+ ویدیو گل‌ها(۳۰ فروردین ۱۴۰۳)| صدر سرخ شد ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان(۳۰ فروردین ۱۴۰۳) بازکردن گچ دست بیرانوند عقب افتاد پخش زنده بازی صنعت نفت و پرسپولیس در لیگ برتر (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین معرفی رقبای کشتی‌گیران ایرانی برای المپیکی شدن تاریخ و ساعت بازی نساجی و تراکتور در لیگ برتر | جدال بحران زده‌ها استقبال خوب هواداران از بازی استقلال گل‌محمدی – تراکتور رسماً کنسل شد مشهد به دنبال میزبانی مسابقات کشوری بازوبند پهلوانی + ویدیو نتیجه و ویدیو خلاصه بازی فوتسال ایران و افغانستان (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) | شمسایی جام ملت‌ها را با برد شروع کرد پخش زنده بازی ایران و افغانستان در جام ملت‌های فوتسال آسیای ۲۰۲۴ (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین
سرخط خبرها

نتایج هفته دوم فوتبال لیگ قهرمانان آسیا + جدول رده بندی

  • کد خبر: ۱۸۲۱۷
  • ۳۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۸:۵۸
نتایج هفته دوم فوتبال لیگ قهرمانان آسیا + جدول رده بندی
از ۱۲ امتیاز موجود در هفته دوم فوتبال لیگ قهرمانان آسیا تنها یک امتیاز نصیب ایرانی‌ها شد تا با سه باخت و یک مساوی این هفته برای چهار نماینده کشور به پایان برسد.
به گزارش شهرآرانیوز، پس از سوت پایان بازی پرسپولیس و الشارجه پرونده هفته دوم لیگ قهرمانان آسیا به طور رسمی بسته شد. با بررسی جدول چهار گروه اول به وضعیت نه چندان مطلوب آن‌ها پی می‌بریم. وضعیتی که امکان دارد تیم‌های ایرانی را از رسیدن به مرحله حذفی ناکام کند.
 
عملکرد نمایندگان کشورهای غرب آسیا در پایان هفته دوم لیگ قهرمانان آسیا
 
عربستان با ۴ نماینده ۲۰ امتیاز، میانگین ۲/۵ امتیاز در هر بازی
قطر با ۲ نماینده ۷ امتیاز، میانگین ۱/۷۵ امتیاز در هر بازی
ازبکستان با ۱ نماینده ۶ امتیاز، میانگین ۳ امتیاز در هر بازی
امارات با ۴ نماینده ۵ امتیاز، میانگین ۰/۶ امتیاز در هر بازی
ایران با ۴ نماینده ۵ امتیاز، میانگین ۰/۶ امتیاز در هر بازی
 
لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۰: گروه A
استقلال در بازی برابر الاهلی عربستان باخت تلخی را از دست داد. تیمی که پنالتی از دست داد و گل سالمش سوخت تا همان یک امتیاز بازی با الشرطه اندوخته آن‌ها باشد. استقلال حالا با یک امتیاز و تفاضل منفی یک در رده سوم جدول قرار دارد و ۱۲ اسفند باید برابر الوحده در امارات بازی کند. استقلال برای زنده ماندن در آسیا باید هر سه امتیاز این دیدار را به دست آورد تا خود را به الاهلی و الوحده نزدیک کند.
 
 
نتایج هفته دوم لیگ قهرمانان آسیا + جدول رده بندی
 
 
لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۰: گروه B
شاگردان مجتبی سرآسیایی در جدال با پاختاکور با سه گل شکست خوردند و حالا در قعر جدول گروه دوم با تفاضل منفی پنج قرار دارند. به نظر می‌رسد باید شانس آن‌ها برای صعود از این گروه را بسیار کم بدانیم. الهلال و پاختاکور شش امتیازی هستند و از طرفی شباب الاهلی هم با جذب بازیکنان خارجی با کیفیت در راه جبران قرار دارند. شهرخودرو هفته آینده در دوبی با الاهلی امارات بازی می‌کنند و کسب سه امتیاز برای آن‌ها از نان شب واجب تر است.
 
 
نتایج هفته دوم لیگ قهرمانان آسیا + جدول رده بندی
 
 
لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۰: گروه C
پرسپولیس هم مانند شهرخودرو در رده آخر گروه خود قرار دارد. آن‌ها با تفاضل منفی دو در رده آخر و پایین تر از الشارجه قرار دارند و برای صعود از این گروه نیاز مبرمی به هر سه امتیاز دیدار با التعاون عربستان در روز 12 اسفند خواهند داشت. جدالی که در کویت برگزار می‌شود و سرخ‌ها با صدرنشین گروه خود بازی خواهند کرد.
 
 
نتایج هفته دوم لیگ قهرمانان آسیا + جدول رده بندی
 
 
لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۰: گروه D
بهترین وضعیت در بین تیم‌های ایرانی را سپاهان دارد. تیمی که در مسابقه اول العین را در هم کوبید اما در جدال با السد باخت پر گلی را تجربه کرد تا در رده سوم گروه خود قرار داشته باشد. این تیم نیز روز 13 اسفند در تاشکند از النصر عربستان میزبانی می‌کند و برای حضور دوباره در صدر جدول به هر سه امتیاز این جدال نیاز دارد. آن‌ها در حال حاضر تفاضل گل مثبت یک دارند و امیدوار به آینده هستند.
 
 
نتایج هفته دوم لیگ قهرمانان آسیا + جدول رده بندی
 
با توجه به این وضعیت باید بگوییم که هفته سوم لیگ قهرمانان برای ایرانی‌ها حیاتی تر از همیشه است و هر چهار نماینده باید برنده و با سه امتیاز کامل از زمین خارج شوند.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->