حماس: از خواسته‌های اساسی خود کوتاه نخواهیم آمد | هیات حماس به قاهره می رود لفاظی وزیر دفاع انگلیس در واکنش به تحریمش از سوی ایران نخست وزیر سابق اسرائیل: ما از جنگ غزه پیروز خارج نخواهیم شد «یحیی سنوار» با رهبران گروه‌های فلسطینی در خارج در تماس است اعتراض رژیم صهیونیستی به سفر رئیس سیا به قاهره واکنش اسرائیل به تصمیم ترکیه برای تعلیق مبادلات تجاری رئیس سیا وارد قاهره شد حمله موشکی به پایگاه نظامیان آمریکایی در شرق سوریه گوترش: از شمار زیاد خبرنگاران کشته شده در غزه شوکه و وحشت زده‌ام تحریم‌های جدید انگلیس علیه شهرک‌نشینان اسرائیلی تعلیق مبادلات تجاری ۹.۵ میلیارد دلاری ترکیه با اسرائیل تمجید گروه‌های مقاومت فلسطین از مردم و نیروهای مسلح یمن پنتاگون پدافند هوایی اردن را تقویت می‌کند تجهیزات جاسوسی صهیونیست‌ها در تیررس حزب‌الله لبنان راهپیمایی میلیونی مردم یمن در حمایت از غزه + فیلم و تصاویر (۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) بازداشت دانشجویان حامی فلسطین در دانشگاه نیویورک یمن از آغاز مرحله چهارم تشدید عملیات علیه اسرائیل خبر داد (۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) واکنش وزیر امور خارجه به سرکوب دانشجویان معترض آمریکایی سفیر فلسطین در مقر سازمان ملل در وین: دیگر در جلسات گزارشی از غزه ارائه نمی‌دهم تشریح چگونگی انتخابات الکترونیکی مجلس| چه کسانی واجد شرایط رای دادن هستند؟
سرخط خبرها

رأی اولیه دادگاه سپیده قلیان و آمنه‌سادات ذبیح‌پور اعلام شد + عکس و جزئیات

  • کد خبر: ۱۸۲۴۰۴
  • ۱۲ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۳
رأی اولیه دادگاه سپیده قلیان و آمنه‌سادات ذبیح‌پور اعلام شد + عکس و جزئیات
آمنه‌سادات ذبیح‌پور، خبرنگار صداوسیما، در توییتی نتیجه شکایتش علیه سپیده قلیان را اعلام کرد و گفت شکایت جدیدی هم علیه او تنظیم خواهد کرد.

به گزارش شهرآرانیوز، آمنه‌سادات ذبیح‌پور، خبرنگار صداوسیما، با انتشار رأی بدوی شکایت خودش علیه سپیده قلیان، خبر داد که شکایت جدیدی علیه او تنظیم می‌کند.

ذبیح‌پور نوشته که سپیده قلیان به ۱۵ماه حبس محکوم شده است.

نتیجه اولیه دادگاه آمنه‌سادات ذبیح‌پور و سپیده قلیان اعلام شد + عکس

دادگاه شکایت ذبیح‌پور از سپیده قلیان در ماه‌های اخیر با حواشی زیادی همراه شده بود. یکی از جلسات دادگاه به دلیل اینکه متهمه سپیده قلیان بدون رعایت حجاب و شئونات اسلامی حاضر شده بود، لغو شد.

یک فرد مطلع به همشهری آنلاین گفته است:

خانم قلیان که به‌نظر می‌رسد مشکلات روان‌پریشانه دارد در روز مواجهه با خانم ذبیح‌پور بعد از خارج‌شدن از زندان روسری خود را برمی‌دارد و اعلام می‌کند روسری سر نمی‌کند و ۲ بار در راه تظاهر به خودکشی می‌کند. او یک‌بار با فروبردن روسری در گلوی خود و یک‌بار هم در راهروی دادگاه با شکستن لیوان تظاهر به رگ‌زنی می‌کند. قلیان پس از پایان دادگاه با اهانت به شاکی به‌سمت او آب دهان پرتاب می‌کند که این اهانت در حضور قاضی و سایر شاهدان ثبت می‌شود. برخی معتقدند حرکات غیرطبیعی سپیده قلیان با هدف تبرئه خود بر مبنای اختلالات روانی صورت می‌گیرد که ظاهرا به او دیکته شده است.

باشگاه خبرنگاران به نقل از آمنه‌سادات ذبیح‌پور نوشته است:

«پرونده این شکایت مربوط به سال ۹۸ است که به من تهمت زد در زندان بعد از ساعت‌ها شکنجه متنی را جلوی او گذاشتم تا بخواند، اما شکایت جدیدی هم بر ضد او تنظیم خواهد شد، زیرا سال گذشته هم به دروغ به رسانه‌های بیگانه اعلام کرد که من در زندان با نام خانم عسگری مشغول به شکنجه زندانیان هستم.»

ذبیح‌پور گفته است: «شکایت کردم تا مردم متوجه دروغ این افراد شوند؛ افرادی که بازوی رسانه‌های بیگانه در داخل کشور شدند؛ به نظر می‌رسید پرداختن به پشت پرده این افراد می‌تواند سواد رسانه‌ای مردم را بالا ببرد.»

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->