به گزارش شهرآرانیوز، همان طور که مشخص است، محصول جدید ایران خودرو یک سدان در رده C است و با توجه به الگوی درب ها، نمای جانبی، کاپوت، شیشه ها و زاویه های داشبورد از پلتفرم PF1 گروه PSA در K132 استفاده شده است.
سازه PF1 جز پلتفرم های چندگانه ای به حساب می آید که در دوران برجام، حق استفاده آن از جانب گروه پژو-سیتروئن به ایران خودرو داده شد. پژو ۳۰۱ سدانی است که در قالب پلتفرم PF1 در بازار جهانی وجود دارد و حال به گفته مدیرعامل ایران خودرو، به جای تولید و مونتاژ ۳۰۱، نسخه ملی و داخلی آن تولید می شود. نماهای مختلف K132 نشان می دهد که این سدان ملی کاملا مشابه به پژو ۳۰۱ است و در اصل ۳۰۱ داخلی به حساب می آید.
احتمال آن زیاد است که ایران خودرو K132 را پیشرانه ۱٫۷ لیتری EF7 پلاس، TC7 پلاس و EC5 به بازار معرفی شود. بر اساس برنامه های ایران خودرو، نمونه نهایی K132 در تابستان سال ۹۹ به صورت رسمی وارد خط تولید خواهد شد. عکس های موجود از داخل کابین نشان می دهد که K132 مانند پژو ۳۰۱ به امکاناتی نظیر دو کیسه هوا، تهویه دستی، کروز کنترل، نمایشگر لمسی و… مجهز است.