پیام شهروند: «چرا دفاتر اسناد رسمی پراکندگی مناسبی در سطح شهر ندارند. تعدادشان از سال ها قبل زیاد نشده است. مثلا اگر در محدوده پیروزی بیست دفتر وجود داشته هنوز هم همان تعداد است. در حالی که خیلی از محلات برای دسترسی آسان تر شهروندان و جلوگیری از اتلاف وقت به وجود این دفاتر نیاز دارند. لطفا پیگیری کنید.»
به دنبال پیگیری این درخواست شهروندان رئیس کانون سردفتران و دفتریاران خراسان رضوی می گوید: یکی از مسائل مهمی که می تواند موجب کاهش معضلات و گرفتاری های حقوقی در جامعه شود، هدایت مردم برای ثبت کلیه اسناد به دفاتر اسناد رسمی است. حدود نیمی از دفاتر فعلی که سابقه تأسیس حدود ۱۰ سال دارند، زیان ده هستند. بنابراین افزایش ناگهانی تعداد دفاتر باعث بروز مشکلات مضاعف خواهد بود.
محمدرضا غلامپور تأکید دارد: ازدیاد بی رویه دفاتر هزینه نظارت و بازرسی را در ادارات ثبت و امور مالیاتی افزایش می دهد و دولت ناچار است میلیاردها تومان هزینه کند. بنابراین افزایش یک باره و بدون برنامه ریزی این دفاتر منطقی نیست.
او درباره انجام مشاوره های ثبتی در دفاتر اسناد رسمی نیز بیان می کند: مشاوره در دفاتر اسناد رسمی به صورت رایگان انجام می شود و مردم در حوزه مسائل ثبتی می توانند از این مراکز مشاوره بگیرند.