سعید صادقی، خرید جدید سپاهان؟ مدیرعامل شمس آذر بازداشت شد درخواست رسمی پرسپولیس برای جذب لیموچی مس کرمان جدیدترین متهم در پرونده فساد فوتبال رویای بازگشت مهدی قایدی به استقلال همچنان در سر نکو یامگا در کادر فنی استقلال؟ دردسر بزرگ نکونام و استقلال| بازیکنان با چک هوایی شدند! بلایی که سرمربیان تیم ملی ایران سر ایتالیایی‌ها آوردند! نتیجه بازی اسکاتلند و مجارستان در یورو۲۰۲۴+ ویدیو گل‌ و خلاصه بازی| شکست تلخ یاران رابرتسن نتیجه بازی آلمان و سوئیس در یورو۲۰۲۴+ ویدیو گل‌ها و خلاصه بازی| رستگاری در آخرین دقیقه علیرضا بیرانوند محروم می‌شود؟ روشنک: تاریخ برگزاری سوپر جام مشخص نیست| برنامه ریزی فصل بعد دشوار است بی‌توجهی پرسپولیس به تنها نماینده لیگ ایران در یورو | گولسیانی: هیچ تماسی برای تمدید قرارداد نداشته‌ام پخش زنده بازی اسکاتلند و مجارستان در یورو ۲۰۲۴ (۳ تیر ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی آلمان و سوئیس در یورو ۲۰۲۴ (۳ تیر ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین ۱۰۰ میلیارد برای تمدید قرارداد ۴ بازیکن استقلال مشهد؛ میزبان ستاره‌های فوتسال ایران
سرخط خبرها

مخالفت استقلال دلیل لغو دربی در قطر؟

  • کد خبر: ۱۸۳۱۴۷
  • ۱۷ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۸
  • ۲
مخالفت استقلال دلیل لغو دربی در قطر؟
گفته می‌شود یکی از دلایلی که موجب لغو برگزاری دربی ۱۰۲ در کشور قطر شده، مخالفت باشگاه استقلال بوده است.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، قرار بود دربی ۱۰۲ در کشور قطر برگزار شود. حامیان برگزاری این بازی بر این باور بودند که سود مطلوبی عاید دو باشگاه خواهد شد. البته سود پرسپولیس به دلیل میزبانی بیشتر هم بود،  اما در هرحال استقلال هم کم عایدی از این ماجرا نداشت.


از لحاظ حق پخش تلوزیونی نیز پول‌های خوبی به دو طرف می‌رسید، اما برگزاری این بازی در قطر مخالفانی هم داشت. مهم‌ترین مخالفان برگزاری این بازی هواداران استقلال بودند که به محض آگاهی از زمانبندی احتمالی برای برگزاری این بازی خواستار انصراف باشگاه خود از بازی مقابل پرسپولیس در تاریخ احتمالی شدند دلیل هم روشن بود؛ ۵ روز قبل از اینکه دربی ۱۰۲ احتمالا در قطر برگزار شود، پرسپولیس در تاریخ ۱۱ مهرماه در لیگ قهرمانان آسیا مقابل تیم الدحیل به میدان می‌رفت و از نگاه بسیاری از استقلالی‌ها به دلیل اینکه سرخ‌ها در قطر حضور دارند با شرایط آب و هوایی این کشور آشنا‌تر خواهند بود و به همین دلیل شرایط عادلانه‌ای به وجود نمی‌آمد.

تطبیق پذیری پرسپولیس با برگزاری این بازی مهم‌ترین عامل در مخالفت استقلالی‌ها با برگزاری این بازی در کشور قطر به حساب می‌آمد که درنهایت نیز آن‌ها که قصد داشتند دربی را در کشور قطر برگزار کنند، به این باور رسیدند که بازی در همان تهران برگزار شود، تصمیم بهتری است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۸
0
0
اصی سازمان لیگ این خبر رو رد کرد
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۹
0
0
احتمالا امسال دربی برگزار نشود زیرا استقلال به شدت از رویایی با پرسپولیس واهمه دارد زیرا که ۲ بازی پیش را باخته و تحقیر شده و لذا جرات رویارویی را ندارد!
پربازدید
نظرسنجی
شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->