چمران: شورا‌های شهر و روستا، انعکاس خواست و سلیقه مردم هستند رئیس دیوان عالی کشور: سبقت در خدمت باید فرهنگ غالب در نظام شورایی کشور باشد آموزش ایمنی و مواجهه با حریق برای ۱۲۴ هزار شهروند مشهدی گپ و گفت با میراث دار سنت پرورش اسب یورقه در مهدی آباد| ما که هرچه بردیم، با رفقا خوردیم   شهروند خبرنگار | درخواست به‌سازی پیاده‌رو «ابرار ۱۰» در مشهد + پاسخ سرویس‌دهی رایگان خط‌۲ قطارشهری مشهد در روز شهادت امام‌جعفرصادق‌(ع) اعمال‌قانون ۱۸۱۸ دستگاه خودروی حادثه‌ساز در مشهد | ۶۱ دستگاه خودروی متخلف توقیف شدند (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) دردسر‌های بودار همسایگی با انبار‌های خانگی | دپوی ضایعات در منازل مسکونی شهرک صابر مشهد ایست‌کار‌های مشهد، الگوی کشور | بیمه کارگران ایست‌کار‌ها در اولویت باشد هوای چهار منطقه کلانشهر مشهد امروز در شرایط پاک قرار گرفت (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) احداث ۱۴ بوستان بزرگ در شهر مشهد | پروژه‌های زودبازده‌ برای محرومیت‌زدایی از حاشیه شهر ترافیک سنگین در بولوار ملک‌آباد و وکیل‌آباد مشهد (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) حاجی بگلو: رویکرد و نگاه شورای ششم، تحقق عدالت‌محوری در مشهد است سردار رادان در مشهد: قسم به خون شهدا که حافظ سنگر حجاب هستیم| توطئه عریانی و برهنگی، برنامه نفوذ دشمن برای براندازی است مشهدالرضا(ع)، هم‌صدا با طنین حجاب و غیرت | اجتماع باشکوه حمایت از «طرح نور فراجا» برگزار شد + فیلم بلاتکلیفی ۴۵۰‌هزار هکتار از اراضی ملی خراسان رضوی شهروند خبرنگار | درخواست ترمیم آسفالت در بلوار شهید آوینی مشهد + پاسخ شهردار مشهد: کلان‌شهر مشهد در زمینه هوشمندسازی پیشرو است هوای هشت منطقه کلانشهر مشهد امروز پاک است (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

شهردار مشهد مقدس: «مشهد» برای میزبانی شایسته از زائران دهه آخر صفر در آمادگی کامل به سر می‌برد + فیلم

  • کد خبر: ۱۸۳۳۴۹
  • ۱۹ شهريور ۱۴۰۲ - ۰۸:۵۵
  • ۱
شهردار مشهد مقدس: «مشهد» برای میزبانی شایسته از زائران دهه آخر صفر در آمادگی کامل به سر می‌برد + فیلم
سومین جلسه ستاد دهه آخر ماه صفر شهرداری مشهد با حضور روسای کمیته‌ها و شهرداران مناطق برگزار شد.

محمدرضا قلندرشریف، شهردار مشهد مقدس در حاشیه سومین جلسه ستاد دهه آخر ماه صفر که صبح امروز ۱۹شهریور برگزار شد در گفتگو با شهرآرانیوز، اظهار کرد: آخرین جلسه ستاد دهه آخر ماه صفر شهرداری مشهدمقدس امروز برگزار شد. با همه امکانات شهرداری و پرسنل و ظرفیت‌ها بسیج شدیم تا استقبال، پذیرایی و بدرقه مطلوبی از زائران علی ابن موسی‌الرضا(ع) داشته باشیم که این اقدامات با جاماندگان اربعین آغاز و با استقبال مطلوب زائران و مجاوران آقا امام رضا(ع) و به بهترین شکل ممکن برگزار شد.

وی افزود: در حوزه خدمات شهری، حمل و نقل، فرهنگی و اجتماعی و رسانه‌ای تمام تلاش خود را به کار گرفتیم و همه شهر در ایام پایانی ماه صفر سیاه‌پوش بوده و امکانات تبلیغاتی شهر در اختیار این ایام خواهد بود، امید است که تلاش‌های ما نتیجه‌بخش باشد چرا که برنامه‌ریزی‌های ما در تمام حوزه‌های مدیریت شهری به نحوی است که زائران زیارتی رضایتمند و بدون دغدغه داشته باشند.

رئیس ستاد دهه آخر ماه صفر شهرداری مشهدمقدس در سومین جلسه ستاد دهه آخر ماه صفر تاکید کرد: کشور ما به ویژه مشهد به عنوان پایتخت معنوی جهان اسلام، خاص است و اخبار و موضوعات آن مستمر توسط دوستان و دشمنان رصد می‌شود. معاندان به دنبال این هستند که کوچک‌ترین ضعف حتی سهوی را بزرگ‌نمایی کنند و همکاران در کنار ارائه خدمات نظارت داشته باشند که نقطه ضعفی نداشته باشیم و مورد سوءاستفاده دشمنان قرار نگیرد.

قلندرشریف دهه پایانی ماه صفر را از مناسبت‌های ویژه کشور و مشهد برشمرد و گفت: در این ایام میزبان خیل عظیمی از زائران هستیم که برای میزبانی شایسته تمام امکانات شهری و حتی در سطح ملی را بسیج کردیم و در این راستا کمیته‌های مختلف تشکیل شده و اقدامات آن‌ها در حال اجراست.

وی افزود: چند روز باقی مانده تا پایان هفته بسیار خاص است و کار ما عادی نیست و به صورت مدیریت بحران باید عمل کرد، اما خستگی در آن نمی‌گنجد چرا که سراسر عشق و دلدادگی است و هر گامی که بر‌می‌داریم ذخیره آخرت و لذت در این دنیاست. نکته بارز این ایام پررنگ‌تر شدن حضور مردم در این‌گونه مراسم است که وظیفه ما را سنگین‌تر می‌کند.

شهردار مشهدمقدس در پایان از اقدامات شهرداری در حوزه حمل و نقل برای زائران پیاده خبر داد.

هدف ما میزبانی شایسته از زائران رضوی است

در ادامه سیدجلیل بامشکی، دبیر ستاد دهه آخر ماه صفر شهرداری مشهدمقدس، اظهار کرد: در این جلسه برای سومین بار اقداماتی که برای ایام پایانی ماه صفر پیش‌بینی شده مرور شد و کمیته هفت‌گانه ستاد دهه آخر ماه صفر شهرداری گزارش نهایی خود را ارائه داد. رویکرد و سیاست اصلی ما میزبانی شایسته از زائران امام رضا(ع) است که تاکید شهردار مشهدمقدس برهمین امر است. ضمن اینکه بر برخی اقدامات که نیازمند تقویت بیشتر بود تاکید شد و امید است که هدف ما محقق شود.

وی افزود: بنا بر تاکید شهردار مشهدمقدس مقرر شد که در حوزه خدمات شهری نظافت اطراف حرم مطهر رضوی و مبادی ورودی شهر آماده باش صددرصدی داشته باشیم، درحوزه حمل و نقل و ترافیک ناوگان اتوبوسرانی در مسیر‌های منتهی به حرم مطهر رضوی تقویت شود و برای مراکز اسکان و ورودی شهر سرویس شاتل به مقصد حرم مطهر رضوی به صورت ۲۴ساعته پیش‌بینی شده است.

دبیر ستاد دهه آخر ماه صفر شهرداری مشهدمقدس ادامه داد: ایستگاه‌های استقبال از زائران از ۲۰شهریور در مبادی ورودی شهر فعال است و مراکز اسکان اضطراری آماده است که در صورت نیاز ۵۰مرکز با ظرفیت ۶۶هزار نفرشب خواب آماده پذیرایی از زائران است و اطلاع رسانی به زائران در مبادی ورودی شهر و اطراف حرم مطهر رضوی انجام شده و نیازمندی‌های زائران در نقشه مشهد همراه با آدرسhttps://map.mashhad.ir پیش‌بینی شده است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
محمد کبیر
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۹
0
0
????
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->