پاکتا در آب نمک پرسپولیس اوسمار با بوریرام توافق کرد آیا شایعه بازداشت علی پروین صحت دارد؟ نتیجه بازی اسکاتلند و سوئیس در یورو۲۰۲۴+ ویدیو گل‌ها و خلاصه بازی| تساوی بی حاصل نتیجه بازی آلمان و مجارستان در یورو۲۰۲۴+ ویدیو گل‌ها و خلاصه بازی| صعود ژرمن‌ها پخش زنده بازی سوئیس و اسکاتلند در یورو ۲۰۲۴ (۳۰ خرداد ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین قلی‌زاده: حضور در استقلال را تکذیب می‌کنم جدول لیگ ملت‌های والیبال پس از پیروزی ایران برابر آمریکا (۳۰ خرداد ۱۴۰۳) صحبت‌های پیمان اکبری پس از پیروزی برابر آمریکا | بازیکنانم بهترین عملکرد خود را به نمایش گذاشتند پخش زنده بازی آلمان و مجارستان در یورو ۲۰۲۴ (۳۰ خرداد ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین تاریخ و ساعت بازی اسپانیا و ایتالیا در یورو ۲۰۲۴ | فینال زودرس نتیجه بازی کرواسی و آلبانی در یورو۲۰۲۴+ ویدئو گل‌ها و ویدئو خلاصه بازی| تساوی لحظه آخری! نتیجه و ویدیو خلاصه بازی ایران و آمریکا در لیگ ملت‌های ۲۰۲۴| برد بزرگ انتخابات ریاست جمهوری مانع انتخاب مدیرعامل استقلال پخش زنده بازی کرواسی و آلبانی در یورو ۲۰۲۴ (۳۰ خرداد ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین نحوه خرید بلیت بازی مس رفسنجان و سپاهان در فینال جام حذفی + قیمت و لینک خرید یامگا در انتظار تایید فیفا و ایفمارک
سرخط خبرها

یامگا: نوتیس نداده‌ام! + عکس

  • کد خبر: ۱۸۳۶۸۹
  • ۲۰ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۰
یامگا: نوتیس نداده‌ام! + عکس
ستاره فرانسوی استقلال خبر ارسال نوتیس به باشگاه را رد کرد.

به گزارش شهرآرانیوز، ظهر امروز خبری در فضای مجازی منتشر شد که بازیکن فرانسوی استقلال چندمین نوتیس خودش را به باشگاه استقلال داده و بابت عدم دریافت مطالباتش شاکی شده است. این خبر به شدت هواداران آبی را نگران کرد و باعث شد تا یک بار دیگر سیل انتقادات به مدیرعامل و هیئت مدیره این باشگاه سرازیر شود.


در این بین، اما کوین یامگا با انتشار یک استوری به تمام این اتفاقات واکنش نشان داد و گفت: استقلالی‌ها عزیز لطفا این اطلاعات نادرست را باور نکنید که می‌گوید من اخطاریه را برای باشگاه ارسال کرده ام. با تشکر.

یامگا: نوتیس نداده‌ام! + عکس

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->