توضیحات وزیر کار درباره واریزی به حساب بازنشستگان کشوری و تامین اجتماعی اعزام ۸۰۰ دانش‌آموز مددجو از سراسر کشور به مشهد در راستای آمادگی برای آزمون سمپاد زنگ خطر انقراض ۸۶ گونه جانوری در ایران فقر آهن باعث چه مشکلاتی در کودکان می‌شود؟ رئیس فراکسیون کارگری: متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان تأمین‌اجتماعی همین امسال انجام می‌شود عواقب و تأثیرات منفی فریادزدن بر سر کودکان توضیحات رئیس سازمان مدارس درباره انواع شهریه در مدارس غیردولتی رشد ۱۴ درصدی پرواز‌های فرودگاه شهید هاشمی‌نژاد مشهد در اردیبهشت ‌۱۴۰۳ عرضه دارو از هرنوع در عطاری‌ها پیگیرد قانونی دارد پیش‌بینی رگبار باران و کاهش دما در برخی استان‌ها (۶ تیر ۱۴۰۳) توصیه‌هایی جهت پیشگیری از گرمازدگی استفاده از طب ایرانی برای کاهش وزن بدون بازگشت افزایش یک‌میلیون‌تومانی حقوق ماهانه بازنشستگان از فروردین ۱۴۰۳ + جزئیات غربالگری بیماری HIV در مراکز مشاوره رفتاری تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد  افزایش برخورد با پزشکان قلابی در مشهد قتل خونین مرد جوان به دست سگ‌گردان! زن جوان با قرص لاغری همسرش را به قتل رساند
سرخط خبرها

رکورد نشست و‌ برخاست پروازها در فرودگاه مشهد شکسته شد

  • کد خبر: ۱۸۴۶۱۲
  • ۲۶ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۲
رکورد نشست و‌ برخاست پروازها در فرودگاه مشهد شکسته شد
مدیرکل فرودگاه‌های استان خراسان‌رضوی از رکوردشکنی فرودگاه مشهد در تعداد نشست و برخاست پروازها پس از کرونا خبر داد.

 محمود امانی‌بنی در گفت و گو با خبرنگار شهرآرانیوز از رشد پروازها و افزایش مسافران مشهد در ایام پایانی ماه صفر امسال نسبت به سال گذشته خبر داد و اظهار داشت: تعداد سفرهای هوایی و زائران جابه‌جا شده در فرودگاه مشهد طی روزهای پایانی ماه صفر امسال، در تعداد پروازها و مسافران نسبت به مدت مشابه سال گذشته با افزایش قابل توجهی همراه شده است.

مدیرکل فرودگاه‌های استان خراسان‌رضوی افزود: براین اساس، تعداد پروازها در این ایام نسبت به مدت مشابه (ایام پایانی ماه صفر سال ۱۴۰۱) ۱۵ درصد افزایش یافته و در این ایام تعداد مسافرانی که توسط ناوگان هوایی به مشهد مقدس سفر کردند ۳۰ درصد بیشتر از مدت مشابه سال گذشته به ثبت رسیده است.

امانی‌بنی خاطرنشان کرد: از سوی دیگر در ۲۵ شهریورماه نیز ۲۰۰ پرواز به‌منظور تسهیل تردد زائران علی بن موسی الرضا(ع) در نظر گرفته شد و همچنین تعداد مسافرانی که توسط ناوگان هوایی در مشهد جابه‌جا شدند ۳۱ هزار مسافر پیش‌بینی شده بود.

مدیرکل فرودگاه‌های استان خراسان‌رضوی تصریح کرد: زائران علی بن موسی الرضا(ع) توجه داشته باشند که بلیت پروازهای فوق‌العاده به مقصد مشهد مقدس از طریق سایت‌های رسمی و با نرخ مصوب به فروش می‌رسد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->