اسماعیل هنیه با محمدباقر قالیباف دیدار کرد رایزنی تلفنی استاندار خراسان رضوی و والی هرات برای تسهیل تردد کامیون‌ها در مرز مشترک قصد صهیونیست‌ها برای بستن مسجدالاقصی به مدت ۱۶ روز شهادت ۹ تن در حمله رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان الشرق: ایران و سودان به صورت متقابل سفیر تعیین کردند امیرعبداللهیان در راه عشق‌آباد (۸ فروردین ۱۴۰۳) اذعان صهیونیست‌ها به ناکامی درترور رهبران حماس و نجات اسرا حزب‌الله طی یک روز ۵ بار پایگاه‌های رژیم صهیونیستی را هدف قرار داد مزایده ملک ۶۵ هزار متر مربعی امیرمنصور آریا به دلیل معوقات مالیاتی رئیس‌جمهور در دیدار با اسماعیل هنیه: شکست‌های طوفان‌الاقصی برای رژیم صهیونیستی جبران‌پذیر نیست رئیس‌جمهور: تصادفات جاده‌ای نگران‌کننده و نقطه مقابل نشاط اجتماعی است سخنگوی دولت: ضوابط اجرایی حقوق و دستمزد جدید به تصویب دولت رسید | افزایش جریمه رانندگی تصویب شد (۸ فروردین ۱۴۰۳) حمله انتحاری به مهندسان چینی در پاکستان اسکان بیش از ۴۰ هزار زائر نوروزی در بوستان غدیر مشهد (۸ فروردین ۱۴۰۳) مراسم وداع با پیکر شهید حاج ابوالفضل لطیف زاده در مشهد (۸ فروردین۱۴۰۳) + ویدئو صندوق بین‌المللی پول ۸۸۰میلیون دلار وام به اوکراین داد | زلنسکی: خرجِ مبارزه با تهاجم روسیه می‌شود حمله هوایی رژیم صهیونیستی به لبنان (۸ فروردین ۱۴۰۳) فرانسه و ترکیه همکاری نظامی با اسرائیل را تکذیب کردند آمریکا: حمله هوایی به سوریه کار ما نبود آمریکا: همکاری گازی پاکستان با ایران خطرناک است حمله پهپادی مقاومت عراق به اسرائیل اذعان رژیم صهیونیستی به کشته شدن اسیر خود در غزه
سرخط خبرها

لحظه به لحظه با نتایج انتخابات استان خراسان رضوی

  • کد خبر: ۱۸۴۷۵
  • ۰۳ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۸
  • ۳
لحظه به لحظه با نتایج انتخابات استان خراسان رضوی
معاون سیاسی فرماندار مشهد گفت: نتایج شمارش آراء مشهد امشب ۳ اسفند یا فردا صبح اعلام می‌شود.

مشهد نمایندگان مجلس خود را شناخت

جعفری، رئیس ستاد انتخابات استان خراسان رضوی گفت: در حوزه انتخابیه مشهد و کلات، آقایان نصرالله پژمانفر با ۴۳۹ هزار و ۹۴۰ رای، سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی با ۳۹۷ هزار و ۴۴۸ رای، جواد کریمی قدوسی با ۳۹۴ هزار و ۵۳۷ رای، محمد حسین حسین زاده بحرینی با ۳۹۳ هزار و ۱۹۷ رای و خانم فاطمه رحمانی با ۳۰۹ هزار و ۵۱۲ رای به عنوان نماینده به مجلس شورای اسلامی راه پیدا کرده‌اند.
لحظه به لحظه با نتایج انتخابات استان خراسان رضوی
 
نتایج انتخابات در حوزه انتخابیه قوچان و فاروج اعلام شد
از مجموع ۹۵ هزار و ۹۸۷ رای ماخوذه صحیح در این حوزه انتخابیه علی آذری با ۴۴ هزار و ۳۳ رأی بیشترین آرا را کشب کرد و به عنوان نماینده منتخب مردم قوچان و فاروج برگزیده شد.
 
 
مردم سبزوار نمایندگان مجلس خود را شناختند
اسماعیل نصرآبادی افزود: از ۱۸۳ هزار و ۴۷۸ رای ماخوذه این حوزه انتخابیه علی اصغر عنابستانی با ۸۰ هزار ۲۸ رای و بهروز محبی نجم آبادی با ۶۷ هزار و ۵۸۲ رای از ۱۸۳ هزار و ۱۱۱ رای ماخوذه بیشترین آرا را کسب کردند. 
 
 
نتایج رسمی شمارش آرا در حوزه‌های انتخابیه چناران، طرقبه و شاندیز

رئیس حوزه انتخابیه چناران، طرقبه و شاندیز گفت: در این حوزه، حسین عباس‌زاده امامی با ۲۳ هزار و ۳۱۶ رای حائز بیشترین آرا شد و به یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی راه یافت.

 


بیشتر بخوانید: ستاد انتخابات کشور، نتایج برخی حوزه‌های انتخابیه را اعلام کرد+اسامی 


 

نتایج انتخابات در حوزه انتخابیه کاشمر اعلام شد

 

نتایج شمارش آرای یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه کاشمر شامل شهرستان‌های کاشمر، خلیل آباد و بردسکن اعلام شد.

فرماندار کاشمر گفت: از مجموع ۱۲۶ هزار و ۶۹۶ رای ماخوذه صحیح در این حوزه انتخابیه جواد نیک بین با ۲۹ هزار و ۴۸۷ رأی بیشترین آرای این حوزه را کسب کرد.

مسلم ساقی افزود: مردم این حوزه انتخابیه یک نماینده در مجلس شورای اسلامی دارند.

تاکنون نتایج شمارش آرای یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در هشت حوزه انتخابیه شامل تربت‌حیدریه، زاوه و مه‌ولات، گناباد و بجستان، خواف و رشتخوار، نیشابور و فیروزه، درگز، تربت‌جام، صالح‌آباد، باخرز و تایباد، فریمان و سرخس و بخش‌های احمدآباد و رضویه مشهد و کاشمر، بردسکن و خلیل آباد از مجموع ۱۲ حوزه انتخاباتی خراسان رضوی اعلام شده است.

 

نتایج شمارش آرا در حوزه انتخابیه تربت‌جام اعلام شد

رییس مرکز حوزه انتخابیه تربت‌جام، تایباد، باخرز و صالح‌آباد نتایج آرای به دست آمده در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی را در این حوزه اعلام کرد.

مرتضی حمیدی گفت: از مجموع ۱۸۰ هزار و ۲۶۶ رای  ماخوذه  جلیل رحیمی جهان‌آباد با ۹۸ هزار و ۲۴۸ رای و غلامرضا اسداللهی با ۴۱ هزار و ۸۹۹ رای بیشترین آرا را کسب کردند.

وی افزود: همچنین غلامرضا قنبری با ۲۳ هزار و ۲۱۵ رای، عثمان سالاری با ۶ هزار و ۷۷۲ رای، غلامرضا باقری رخنه با چهار هزار و ۵۴۰ رای، محمد حسین عبداللهی ماهرود با ۲ هزار و ۳۳۷ رای، امیر ذاکری با هزار و ۳۳۱ رای، محسن رضایی با هزار و یک رای، منصور مقدسی با ۵۴۵ رای، شاپور ساکت با ۳۱۹ رای و تقی تقویان با ۵۹ رای در رده‌های بعدی شمارش آرا انتخابات قرار گرفتند.

فرماندار تربت‌جام همچنین گفت: مدارس شهرستانهای تربت‌جام، تایباد، باخرز و صالح‌آباد امروز سوم اسفند بخاطر فرایند شمارش آرا تعطیل شده‌اند.

۱۱ نامزد در حوزه انتخابیه تربت‌جام، تایباد، باخرز و صالح‌آباد در انتخابات دوم اسند ماه جاری برای تصاحب یک کرسی نمایندگی مردم این حوزه در مجلس یازدهم رقابت کردند.

۲۸۳ هزار نفر در این حوزه انتخابیه واقع در شرق و جنوب شرق خراسان رضوی واجد شرایط رای دادن بودند. ۱۸ هزار از این جمعیت شهروندان رای‌اولی هستند.

مرکز شهرستان ۲۲۵ هزار نفری تربت‌جام در فاصله ۱۶۵ کیلومتری، مرکز شهرستان ۱۰۸ هزار و ۴۲۴ نفری تایباد در فاصله ۲۲۸ کیلومتری، مرکز شهرستان ۴۳ هزار نفری صالح‌آباد در فاصله ۱۷۴ کیلومتری و مرکز شهرستان ۵۴ هزار نفری باخرز در فاصله ۲۱۵ کیلومتری جنوب شرق و جنوب مشهد قرار دارند.

 

نتایج انتخابات در حوزه تربت‌حیدریه، زاوه و مه‌ولات اعلام شد

شمارش آرای یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه تربت‌حیدریه، زاوه و مه‌ولات به سرانجام رسید و نتیجه آن اعلام شد.

رییس حوزه انتخابیه تربت‌حیدریه، زاوه و مه‌ولات گفت: بر این اساس  محسن زنگنه  با کسب ۵۶ هزار و ۷۰۶ رای از مجموع ۱۴۰ هزار و ۹۳۴ رای شمارش شده بیشترین تعداد رای را کسب کرد.

علی رستمی افزود: پس از وی سعید باستانی نماینده مردم حوزه انتخابیه تربت‌حیدریه، زاوه و مه‌ولات در مجلس دهم نیز ۴۶ هزار و ۲۶۶ رای به دست آورده است.

حوزه انتخابیه تربت‌حیدریه، زاوه و مه‌ولات با ۲۳۰ هزار و ۸۸۰ نفر جمعیت دارای شرایط رای در انتخابات که ۱۴ هزار و ۷۸۰ نفر آنها رای‌اولی هستند یک نماینده در خانه ملت دارد.

فرماندار تربت‌حیدریه همچنین گفت: با توجه به طولانی شدن فرایند شمارش آرای انتخاباتی امروز سوم افند ماه مدارس این شهرستان تعطیل هستند.

مرکز شهرستان ۲۲۵ هزار نفری تربت‌حیدریه در فاصله ۱۵۰ کیلومتری، "دولت‌آباد" مرکز شهرستان ۷۲ هزار نفری زاوه در فاصله ۱۷۴ کیلومتری و "فیض‌آباد" مرکز شهرستان ۵۲ هزار نفری مه‌ولات در فاصله ۲۰۳ کیلومتری جنوب مشهد قرار دارند.

 

نتایج شمارش آرا در حوزه انتخابیه درگز اعلام شد
فرماندار شهرستان درگز با اعلام پایان یافتن شمارش آرا در حوزه انتخابیه درگز نتایج آرای به دست آمده در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در این حوزه را اعلام کرد.


علی فراهی افزود: از مجموع ۳۴ هزار و ۵۲۷ رای ماخوذه، حسن رزمیان مقدم با ۹ هزار و ۱۸۴ رای و حامد بیهقی با هشت هزار و ۷۱۷ رای بیشترین آرا را کسب کردند.


وی شمار نامزد‌های یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در این حوزه انتخابیه را ۱۸ نفر اعلام کرد و گفت: مردم این حوزه انتخابیه یک نماینده در مجلس شورای اسلامی دارند و مجموع واجدین شرایط رای دادن در این حوزه ۵۸ هزار و ۵۸۰ نفر بوده اند.


وی ادامه داد: با توجه به طولانی شدن فرایند شمارش آرا مدارس شهرستان درگز امروز (شنبه) تعطیل است.
مرکز شهرستان ۷۵ هزار نفری درگز در ۲۵۴ کیلومتری شمال مشهد واقع است.


منتخب مردم در حوزه انتخابیه گناباد و بجستان مشخص شد
رییس مرکز حوزه انتخابیه گناباد و بجستان نتایج قطعی شمارش آراء یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی را در این حوزه انتخابیه اعلام کرد.

حامد قربانی افزود: از مجموع ۵۵ هزار و ۴۲۱ رای شمارش شده  محمد صفایی دلویی  با کسب ۲۳ هزار ۶۰۷ رای شامل افزون بر ۵۰ درصد آراء به عنوان نماینده این حوزه انتخابیه در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی انتخاب شد.

وی ادامه داد: علیرضا جاوید عربشاهی با کسب ۱۱ هزار و ۲۸۷، حجت‌الاسلام روح‌الله پورعابدین با چهار هزار و ۱۴۸ رای، حجت‌الاسلام محمد کیفی بجستانی با سه هزار و ۸۴۲ رای، محمد سهرابی با دو هزار و ۴۲۸ رای، حسن رضانیا با دو هزار و ۲۷ رای، علی نجاری با هزار و ۶۱۷ رای، حمیدعلی حسینی با ۸۹۰ رای، مریم رمضانیان شهری با ۵۵۷ ری، مصطفی بوستانی کلاتی با ۲۰۶ رای و بهنام فلاح با کسب ۱۸۱ رای در ردیف‌های بعدی قرار دارند.

فرماندار گناباد گفت: همچنین در انتخابات میان‌دوره‌ای پنجمین مجلس خبرگان رهبری  آیت‌الله محمدتقی مصباح یزدی  با کسب ۲۵ هزار و ۱۵۴ رای بیشترین آراء را در حوزه انتخابیه گناباد و بجستان به خود اختصاص داد.

حجج اسلام والمسلمین مرتضی مروی سماورچی، علی قربانی، عباس شاه رفعتی و غلامرضا مقیسه دیگر نامزد‌های خبرگان رهبری از خراسان رضوی نیز به ترتیب ۱۳ هزار و ۴۹، پنج هزار و ۵۷۱ و هزار و ۹۵۸ و ۸۷۶ رای در حوزه گناباد بجستان کسب کرده‌اند.

وی افزود: ۶۳ درصد واجدان شرایط اخذ رای شهرستان‌های گناباد و بجستان در انتخابات مجلس شورای اسلامی و میان‌دوره‌ای مجلس خبرگان رهبری شرکت کردند. ۵۳ درصد شرکت‌کنندگان بانوان و ۴۷ درصد را مردان تشکیل می‌دهند.

۸۰ شعبه اخذ رای در گناباد و ۳۷ شعبه در بجستان برای برگزاری یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و میان‌دوره‌ای خبرگان رهبری فعال بود.

شهرستان‌های گناباد و بجستان واقع در جنوب خراسان رضوی با ۱۴۰ هزار نفر جمعیت یک نماینده در مجلس شورای اسلامی دارند.



نتایج انتخابات در حوزه انتخابیه فریمان اعلام شد
فرماندار فریمان به عنوان رییس حوزه انتخابیه فریمان، سرخس و بخش‌های احمد آباد و رضویه شهرستان مشهد صبح شنبه سوم اسفند با بیان این مطلب گفت: از مجموع ۱۱۶ هزار و ۴۰۲ رای ماخوذه سید احسان قاضی زاده هاشمی با ۵۶ هزار و ۴۵۴ رای و سید هادی طباطبایی با ۲۷ هزار و ۲۰۳ رای بیشترین آرا را کسب کردند.

عباسعلی صفایی افزود: مردم این حوزه انتخابیه یک نماینده در مجلس شورای اسلامی دارند و تعداد واجدین شرایط رای دادن در این حوزه انتخابیه ۱۹۵ هزار نفر بوده اند.

وی ادامه داد: بدین ترتیب سید احسان قاضی‌زاده به عنوان نماینده منتخب حوزه انتخابیه فریمان، سرخس و بخش‌های احمد آباد و رضویه شهرستلن مشهد برگزیده شد.

فرماندار فریمان همچنین گفت: با توجه به طولانی شدن فرایند شمارش آرای انتخاباتی، امروز شنبه مدارس این شهرستان تعطیل هستند.

مرکز شهرستان ۱۰۴ هزار نفری فریمان در ۷۷ کیلومتری جنوب شرق و مرکز شهرستان ۹۰ هزار نفری سرخس در فاصله ۱۸۵ کیلومتری شرق مشهد واقع هستند.


نتایج تقریبی شمارش آرا در نیشابور اعلام شد

فرماندار نیشابور نتایج شمارش آرا در برخی صندوق‌های اخذ رای این حوزه انتخالیه را اعلام کرد.

علیرضا قامتی گفت: تاکنون بر اساس آرای ماخوذه از ۲۲۰ صندوق از مجموع ۳۷۵ صندوق حوزه انتخابیه شهرستان‌های نیشابور و فیروزه احسان ارکانی با ۴۷ هزار و ۷۴۰ رای و هاجر چنارانی با ۳۲ هزار و ۶۷۹ رای بیشترین تعداد رای را به خود اختصاص داده‌اند.

وی افزود: سیدعلی حسینی با ۲۱ هزار و ۴۰۹ رای، علی مروی با ۱۷ هزار و ۵۸ رای، حسین سبحانی نیا با ۱۶ هزار و ۶۹۳ رای، احمدقندهاری با ۸ هزار و ۷۰۹ رای، حسین احمدی سلیمانی با ۸ هزار و ۶۷۲ رای و عصمت تقی‌آبادی با ۶ هزار و ۲۹۸ رای در جایگاه‌های بعدی قرار گرفته‌اند.

وی ادامه داد: آمار تجمیعی ۱۵۵ صندوق باقی مانده نیز به زودی اعلام خواهد شد.

قامتی گفت: میزان مشارکت واجدین شرایط رای‌دهی در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه نیشابور و فیروزه ۵۶ درصد بوده است.

وی افزود: در شهرستان نیشابور حدود ۳۲۵ هزار و در فیروزه حدود ٢٧ هزار نفر واجد شرایط رأی دادن بودند که از این تعداد حدود ۵۲ درصد را مردان و ۴۸ درصد را زنان تشکیل می‌دهند.

نیشابور در ۱۲۷ کیلومتری و فیروزه در ۱۶۲ کیلومتری غرب مشهد واقع است.

نتایج تقریبی شمارش آرا در خواف و رشتخوار اعلام شد

دبیر مرکز حوزه انتخابیه خواف و رشتخوار گفت: بر اساس آرا شمارش شده تاکنون در این حوزه انتخابیه حجت‌الاسلام اکبر احمدپور پیشتاز کسب آرا مردم در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی بوده است.

حسین اسدی بدون اشاره به مجموع آراء شمارش شده افزود: این نامزد انتخابات مجلس یازدهم از حوزه خواف و رشتخوار تاکنون ۶۸ هزار رای به خود اختصاص داده است.

وی ادامه داد: پس از اکبرپور تاکنون برای دو نامزد دیگر شامل امیر توکلی رودی و مهدی آشکار تیزابی به ترتیب ۳۲ هزار و ۱۲ هزار رای شمارش شده است.

معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی فرمانداری خواف همچنین گفت: ۷۹ درصد جمعیت واجد شرایط این حوزه انتخابیه در انتخابات دوره یازدهم مجلس شورای اسلامی و میان‌دوره‌ای مجلس خبرگان رهبری شرکت کردند.

وی افزود: جمع‌بندی نهایی شمارش آرا  در حوزه انتخابیه خواف و رشتخوار به زودی اعلام خواهد شد.

۱۲۹ هزار و ۹۸۸ نفر در حوزه انتخابیه خواف و رشتخوار واجد شرایط رای دادن در انتخابات دوم اسفند ماه بودند. ۱۱ هزار و ۴۵۲ نفر از این تعداد رای‌اولی هستند.

حوزه انتخابیه خواف و رشتخوار یک نماینده در مجلس شورای اسلامی دارد. مرکز شهرستان ۱۲۲ هزار نفری خواف در فاصله ۲۶۷ کیلومتری و مرکز شهرستان ۶۱ هزار نفری رشتخوار در فاصله ۱۹۹ کیلومتری جنوب مشهد واقع شده‌اند

خبر در حال تکمیل است...

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
محمدرضا کیانفر
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۵۷ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۳
0
0
[...]
سرور گرامی،
تنها راه نجات کشور اتحاد ماست که هم‌صدا جمهوری اسلامی را تشویق به انجام دو فوریت نماییم:
1- مذاکره با آقای ترامپ برای دفع تهدیدات خارجی،
2- به رسمیت شناختن حق آزادی بیان مصوب قانون اساسی جهت حل مشکلات داخلی،
با تشکر از توجه شما،
مدیر پایگاه

با سلام


شهرآرانیوز صرفا نظرات مخاطبان را منتشر می‌کند و این به معنی موافقت یا مخالفت با نظرات آنان نیست.

حامد
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۳۸ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۳
0
1
همه سرکاریم
لبه تاريکي
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۱۹ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۵
0
1
دقيقا نظر من هم هست ! مسئوولان از خواب خرگوشي بيدار شوند و يا سرشان را از برف بيرون آورند !
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->