اوسمار دو بازیکن آلومینیوم را پسندید بازیکنان پرسپولیس هم قسم شدند آخرین وضعیت عالیشاه و هنانوف برای بازی با سپاهان کارمندان باشگاه پرسپولیس علیه درویش اوسمار این دو مدافع را نمی‌خواهد استقلال بدون هوادارانش جشن قهرمانی می‌گیرد؟ استقلال به برنامه هفته پایانی لیگ اعتراض کرد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آرسنال و تاتنهام در لیگ انگلیس | گام محکم توپچی‌ها برای قهرمانی فوتسال ایران تمام جوایز فنی را درو کرد روز جذاب فوتبال: دختران هم قهرمان شدند برنامه ۴ هفته پایانی لیگ برتر فوتبال اعلام شد آغاز طرح استعداد یابی نوجوانان ایران بدون انتخاب سرمربی تیم نوجوانان نتیجه و ویدیو خلاصه بازی فوتسال ایران و تایلند در جام ملت‌های آسیا | طلای قهرمانی به نام ایران ضرب شد برگزاری نشست هیئت‌مدیره استقلال | شهریاری نماینده تام‌الاختیار هلدینگ خلیج‌فارس در استقلال استقلال و داستان تکراری زمین تمرین یزدانی – قاسمپور، فعلا منتفی است صادقی، اولین جداشده پرسپولیس در پایان فصل سید بندی مسابقات جام جهانی فوتسال ۲۰۲۴ مشخص شد | ایران در سید یک پخش زنده بازی فوتسال ایران و تایلند در فینال جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۴ (۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین
سرخط خبرها

انتقاد بازیکنان پرسپولیس از درویش بعد از دیدار با رونالدو

  • کد خبر: ۱۸۴۹۴۵
  • ۲۸ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۹
انتقاد بازیکنان پرسپولیس از درویش بعد از دیدار با رونالدو
بازیکنان پرسپولیس بابت رفتاری که رضا درویش با رونالدو داشته به شدت دلخورند.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، رضا درویش، مدیرعامل باشگاه پرسپولیس یکی از افرادی بود که به محض ورود کاروان باشگاه النصر عربستان به تهران به فرودگاه مهرآباد رفت تا از بازیکنان این تیم استقبال کند.

چنین اقدامی معمولا از سوی مدیران ارشد باشگاه‌های آسیایی سر نمی‌زند و بیشتر نماینده‌هایی از سوی باشگاه‌ها برای استقبال به فرودگاه می‌روند، اما حضور رونالدو در میان بازیکنان تیم النصر عربستان برای مدیرعامل پرسپولیس به حدی وسوسه انگیز شد که او شخصا در فرودگاه حاضر شد و ضمن خوش آمد گویی رسمی به این چهره محبوب فوتبال جهان یک تخته فرش را نیز به او هدیه کرد.  

چنین رفتاری از سوی درویش بیش از همه باعث تکدر خاطر بازیکنان و اعضای کادر فنی این باشگاه شده است. بازیکنانی که انتظار داشتند مدیرعامل تیم‌شان در آستانه این بازی مهم لااقل سری به اردوی این تیم می‌زد و از وضعیت آن‌ها اطلاع پیدا می‌کرد.  


درویش، اما بدون توجه به خواست بازیکنان و اعضای کادر فنی به استقبال رونالدو و دیگر بازیکنان باشگاه النصر رفت تا خشم مجموعه تیم را به واسطه چنین رفتاری برانگیزد.

حتی گفته می‌شود یحیی گل‌محمدی به حدی از عملکرد درویش دلخور است که قصد دارد بعد از بازی درباره آنچه پیش از بازی با النصر رخ داد، صحبت‌هایی به زبان بیاورد. درواقع درویش پرسپولیس را به آتشی زیر خاکستر تبدیل کرده است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->