ماجرای افشای اطلاعات بیماران در یکی از بیمارستان‌های مشهد چه بود؟ آیین نامه توزیع اینترنتی دارو ابلاغ شد عامل ضرب و شتم شهروندان در یک اتوبوس دستگیر شد کشف جسد خون‌آلود مرد جوان در بزرگراه نشت ۱۰ تن قیر مذاب از تانکر حمل قیر در شهرک عسکریه (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳)+ عکس دفاع معاون وزیر کار از وضعیت دستمزد کارگران | امیدواریم در طرح همسان‌سازی حقوق، حداقل حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی به ۹۰ درصد حقوق کارکنان برسد متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان و مستمری بگیران | دولت برای پرداخت بدهی تامین اجتماعی برنامه‌ریزی کرده است پیام مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی به مناسبت روز کارگر: مقام کارگر به فرموده رهبر معظم انقلاب دارای قداست است یک کشته و ۲ مصدوم بر اثر تصادف در جاده ماریان به زاک+عکس پلیس محموله ۲۴۷ کیلوگرمی حشیش در مشهد را کشف کرد (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) عامل ضرب و شتم شهروندان در یک اتوبوس شهری تهران دستگیر شد (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) علت تاخیر پرواز مشهد - تهران هواپیمایی چابهار چه بود؟ (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) وقتی مقتول خواست قاتلش اعدام نشود! خراسان‌رضوی رکورددار حوادث ترافیکی طی هفته گذشته کشف موادغذایی احتکارشده در کاشمر به ارزش بیش‌از ۴.۵ میلیارد ریال پیگیری دادستانی مشهد در خصوص حادثه غرق‌شدگی در یکی از استخرهای این کلانشهر چطور سطح هورمون شادی خود را افزایش دهیم؟ رژیم غذایی برای کودکان ممنوع؛ بهترین راه برای درمان چاقی کودکان تیمارگاه حیات‌وحش استان خراسان‌رضوی راه‌اندازی می‌شود
سرخط خبرها

درباره محل اقامت رونالدو در ایران چه می‌دانیم؟ + جدول رزرو یک شب اقامت در هتل اسپیناس پالاس

  • کد خبر: ۱۸۴۹۶۴
  • ۲۸ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۸
  • ۱
درباره محل اقامت رونالدو در ایران چه می‌دانیم؟ + جدول رزرو یک شب اقامت در هتل اسپیناس پالاس
فوق ستاره پرتغالی احتمالا راهی سوئیتی در هتل اسپیناس پالاس شد که هزینه هر شب اقامت در آن به ۴۴ میلیون می‌رسد.

به گزارش شهرآرانیوز محل اقامت رونالدو در ایران مشخص شده و فوق ستاره پرتغالی که برای رویارویی با پرسپولیس به تهران آمده، همراه کاروان ۸۵ نفره سعودی‌ها راهی هتل اسپیناس پالاس سعادت‌آباد شد.

هزینه رزرو گران‌ترین سوئیت این هتل که امکاناتی مثل بالکن، تلویزیون ۶۵ اینچ، جکوزی و... دارد، ناقابل شبی ۴۴ میلیون تومان است و آنطرف رزرو ارزان‌ترین اتاق در هتل اسپیناس پالاس شبی شش میلیون و ۲۰۰ هزار تومان خرج برمی‌دارد.

گران‌ترین اتاق هتل اسپیناس پالاس سعادت‌آباد، سوئیت اسکای است. رزرو سوئیت اسکای هتل اسپیناس پالاس، شبی ۴۴ میلیون تومان خرج برمی‌دارد که البته این عدد در آخرین روز‌های شهریور امسال با تخفیف به ۴۱ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان رسیده است.

گران‌ترین اتاق هتل اسپیناس پالاس که ممکن است محل اقامت کریس رونالدو در ایران باشد، در طبقه بیست‌ویکم یعنی آخرین طبقه هتل قرار گرفته. خود مسئولان هتل اسپیناس پالاس آن را مرتفع‌ترین سوئیت پایتخت معرفی می‌کنند که متراژش به ۲۵۰ مترمربع می‌رسد.

امکانات سوئیت اسکای هتل اسپیناس پالاس شامل یک اتاق خواب جداگانه، یک اتاق مخصوص کار و یک سالن مستقل می‌شود و طبق عکس‌هایی که در سایت هتل اسپیناس پالاس وجود دارد، داخل آن میز ناهارخوری ۱۲ نفره، جکوزی، بالکن، تلویزیون ۶۵ اینچ، یخچال و مینی‌بار به‌چشم می‌خورد. ظرفیت سوئیت اسکای هتل اسپیناس پالاس دو نفره است و بقیه سوئیت‌های لاکچری هتل اسپیناس پالاس مثل رویال سوئیت ویژه، سوئیت سینگچر ویژه، سوئیت جونیور ویژه هم در طبقات شانزدهم تا بیستم هتل قرار دارند و هر شب اقامت در این سوئیت‌ها بین ۱۴ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان تا ۲۵ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان آب می‌خورد.

رویال سوئیت ویژه هتل اسپیناس پالاس بعد از سوئیت اسکای، گران‌ترین اتاق هتل اسپیناس پالاس است. مسافری که دنبال رزرو سوئیت ویژه هتل اسپیناس پالاس است، باید شبی ۲۵ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان بابت آن بپردازد. متراژ این یکی به ۱۲۵ مترمربع می‌رسد. داخل این اتاق چیز‌هایی مثل فرش دستباف ایرانی، جکوزی، میز آرایش، میز کار، دوتا تلویزیون ۵۵ اینچ و مینی‌بار وجود دارد و بوفه صبحانه رایگان و اینترنت بی‌سیم هم بخش دیگری از آپشن‌های این اتاق است که به دو شکل یکخوابه و دوخوابه قابل سفارش است. در فهرست گران‌ترین اتاق هتل اسپیناس پالاس، بعد از سوئیت اسکای و رویال سوئیت ویژه، باید از سوئیت سینگچر ویژه اسم ببریم.

هزینه اقامت در سوئیت سینگچر ویژخ هتل اسپیناس پالاس به شبی ۲۱ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان رسیده است. سوئیتی که ۲۰۰ متر دارد و دوتا اتاق‌های آن با یک سالن به هم متصل می‌شوند. این یکی وان و جکوزی، میز کار، تلویزیون ۵۵ اینچ، میز غذاخوری شش‌نفره و ... دارد و برخلاف سوئیت اسکای، رو به شهر است. حالا که سه تا از گران‌ترین اتاق‌های هتل اسپیناس پالاس را بررسی کردیم، بد نیست نگاهی هم به ارزان‌ترین گزینه‌ها داشته باشیم.

رزرو اتاق در هتل اسپیناس پالاس سعادت‌آباد دست‌کم شبی شش میلیون و ۲۰۰ هزار تومان هزینه دارد. با این پول می‌شود رزرو اتاق‌های سینگل رفت که در طبقات چهارم تا نهم هتل اسپیناس پالاس قرار دارند. در این اتاق‌ها که فقط یک مسافر می‌تواند اقامت داشته باشد، امکاناتی مثل تلویزیون، سرویس بهداشتی فرنگی، چای‌ساز، یخچال و مبلمان و ... وجود دارد و هزینه رزرو آن نسبت به اتاق‌های دوتخته استاندارد حدود ۸۰۰ هزار تومان کمتر است.

رزرو اتاق سه تخته استاندارد در هتل اسپیناس پالاس شبی هشت میلیون و ۶۰۰ هزار تومان خرج برمی‌دارد و اگر قصد رزرو اتاق خانوادگی رویال را داشته باشید، باید شبی ۹ میلیون تومان کنار بگذارید. در همین طبقات چهارم تا نهم هتل اسپیناس پالاس سوئیت‌های جونیور کلاسیک هم حضور دارند که هزینه اقامت در این اتاق‌های ۶۰ متری، شبی ۱۱ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان است. در طبقات دهم تا پانزدهم هتل اسپیناس پالاس هم اتاق‌های دوتخته برتر، سه تخته برتر قابل رزرو است و هزینه اقامت در این اتاق‌ها به‌ترتیب شبی هفت میلیون و ۵۰۰ هزار تومان و ۹ میلیون تومان اعلام شده است.

درباره محل اقامت رونالدو در ایران چه می‌دانیم؟ + جدول رزرو یک شب اقامت در هتل اسپیناس پالاس

منبع: فرارو

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
اکبر سازنده زاده
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۶/۳۰
0
0
سلام این هتل مال کدام آقازاده است..؟؟؟؟
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->