سرخط خبرها

۱۱ اثر از ۱۱۶ اثر ارسال شده به جشن سیمرغ سینمای خراسان رضوی برنده جوایز شدند

  • کد خبر: ۱۸۵۲۵۱
  • ۲۹ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۸:۲۵
۱۱ اثر از ۱۱۶ اثر ارسال شده به جشن سیمرغ سینمای خراسان رضوی برنده جوایز شدند
دبیر پنجمین جشن سیمرغ سینمای خراسان رضوی گفت: ۱۱۶ اثر از سراسر خراسان رضوی به پنجمین جشن سیمرغ سینمای خراسان رضوی رسید که ۵۰ اثر بعد از بازبینی و داوری به جشنواره راه پیدا کرد و ۱۱ اثر برنده جوایز شدند.

به گزارش شهرآرانیوز، سید وحید سیدحسینی امروز، ۲۹ شهریورماه، در دومین جشن مهر سینمای استان و مراسم تقدیر از سینماگران که در پردیس سینمایی پارک بازار برگزار شد، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: آخرین دوره پنجمین جشن سیمرغ سینمای ایران در بهمن ماه ۱۴۰۰ همزمان با جشنواره فیلم فجر مشهد برگزار شد.

وی افزود: از آنجایی که این جشن برای فیلمسازان خراسانی و مشهدی جایگاه ویژه و استقبال بسیار خوبی دارد، با مشورتی که با مسئولان داشتیم تصمیم گرفته شد این جشن همزمان با روز ملی سینما برگزار شود. با توجه به اینکه روز ملی سینما با ایام سوگواری دهه پایانی صفر همراه شد، تصمیم گرفتیم امسال این جشن را در ۲۷ تا ۲۹ شهریورماه برگزار کنیم.

سیدحسینی بیان کرد: با توجه به فراخوانی که داده شد، ۱۱۶ اثر از سراسر خراسان رضوی به این جشن رسید که ۵۰ اثر بعد از بازبینی و داوری به جشنواره راه پیدا کرد و ۱۱ اثر برنده جوایز شدند.

دبیر پنجمین جشن سیمرغ سینمای خراسان رضوی در خصوص دومین جشنواره مهر سینمای خراسان رضوی عنوان کرد: اولین دوره این جشنواره سال گذشته برکزار شد. امسال نیز از ۲۹ شهریور تا ۱۳ مهر در سراسر کشور برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: جشن مهر سینمای خراسان رضوی به جهت تجلیل و تقدیر از پیشکسوتان عرصه فیلم و سریال خراسان رضوی برگزار می‌شود و در کنار پیشکسوتان، از جوانان موفق در کشور نیز تقدیر می‌کنیم.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->