«علیرضا طبایی»، شاعر و ترانه‌سرا، درگذشت ثبت‌نام بیمه درمان تکمیلی اعضای صندوق هنر آغاز شد (۱۹ شهریور ۱۴۰۳) تعطیلی سالن‌های نمایش خراسان رضوی همزمان با ایام شهادت امام حسن عسکری (ع) از رویداد فرهنگی، ادبی فلوشیپ نمایشگاه کتاب تهران چه می‌دانید؟ اولین کنگره کانون معلمان جوان ایران در مشهد برگزار شد جزئیاتی تازه از فیلمی سیاه و تلخ با حضور سحر دولتشاهی و امیر آقایی حکایت خشم آنی و کره ارگانیک عباس عبدی و مدیرمسئول اعتماد توسط هیئت‌منصفه دادگاه مطبوعات، مجرم شناخته شدند فیلم سینمایی «نبودنت» چه زمانی اکران می‌شود؟ توافق شبکه نسیم با مهران مدیری و فرزاد حسنی سردار رادان در مشهد: قرآن، تنها راه عبور ما از مشکلات است هنرمندان مشهدی «تانک خورها» را روانه پخش می کنند | نگاهی به  سریال های جدید تلویزیون در  نیمه دوم ۱۴۰۳ بی‌توجهی «دارالفنون» به علوم انسانی و ادبیات صفحه نخست روزنامه‌های کشور - دوشنبه ۱۹ شهریور ۱۴۰۳ گفت‌وگو با سینماگران جوان در شصت‌ونهمین جشنواره منطقه‌ای سینمای جوان
سرخط خبرها

جشن «مهر سینمای ایران» در استان‌ها برگزار می‌شود + جزئیات

  • کد خبر: ۲۴۹۹۱۱
  • ۱۹ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۴:۰۲
جشن «مهر سینمای ایران» در استان‌ها برگزار می‌شود + جزئیات
نخستین جلسه شورای هماهنگی سومین جشن «مهر سینمای ایران» در استان‌ها با حضور قادر آشنا دبیر این رویداد برگزار شد.

به گزارش شهرآرانیوز؛ قادر آشنا در ابتدای جلسه که به صورت برخط برگزار شد، گفت: سومین جشن ملی مهر سینمای ایران از ۲۱ شهریور (روز ملی سینمای ایران) تا ۱۰ مهرماه در سراسر کشور در همه استان‌ها برگزار می‌شود و جشن ملی مهر سینمای ایران نیز در روز ۱۲ مهر با حضور هنرمندان و دست اندرکاران سینمای سراسر کشور در تهران برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به نهایی شدن زمان برگزاری جشن در استان‌ها تاکید کرد: در برگزاری جشن فقط تمرکز بر مرکز استان نباشد و از ظرفیت سایر شهرستان‌های استان نیز استفاده شود.

آشنا با اشاره به اینکه در استان‌ها رویداد سینمایی که همه افراد حوزه اعم از سینماداران، کارگردانان، بازیگران، آموزشگاه‌داران و یا تهیه‌کننده‌ها را دربربگیرد، نداشتیم، تاکید کرد: جشن مهر سینمای ایران همان‌طور که از نامش مشخص است جشنی برای نزدیک‌تر کردن هنرمندان به هم، دیده شدن فعالان صنفی، چون تدوین‌گر، عکاس و... که هیچ وقت دیده نشده‌اند و پشت صحنه بوده‌اند و دیگر عوامل است.

وی با تاکید بر اینکه این جشن، فرصتی است تا از پیشکسوتان سینما در استان‌ها تجلیل شود، افزود: مهر سینما رویدادی است برای تجلیل از مدیرانی که در عرصه سینما تلاش و کار کرده‌اند و استاندارانی که در این حوزه در زمینه‌هایی، چون فراهم‌سازی زیرساخت‌ها و ساخت‌وساز‌های مربوط به حوزه سینما اقدامات موثری داشته‌اند.

دبیر سومین دوره جشن ملی مهر سینمای ایران گفت: تلاش ما این است که این جشن را باشکوه در سراسر کشور برگزار کنیم و همه افرادی که دیده نشده‌اند و یا کمتر دیده شده‌اند مورد تجلیل قرار گیرند.

آشنا تاکید کرد: باید به کمک مدیران استانی برنامه‌ریزی خوبی برای برگزار جشن صورت گیرد که خوشبختانه در این حوزه تمامی استان‌ها اعلام آمادگی کرده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به حضور باشکوه هنرمندان در این رویداد اعم از ملی و استانی در دوره دوم آن، امید می‌رود امسال نیز شاهد حضور خوب هنرمندان در جشن ملی مهر سینمای ایران باشیم.

دبیر سومین دوره جشن ملی مهر سینمای ایران گفت: همه ما فرصت خوبی در اختیار داریم که با تلاش مضاعف زمینه مشارکت از جانب هنرمندان در سال جاری را رقم بزنیم.

سومین جشن مهر سینما از ۲۱ شهریور تا ۱۲ مهر ۱۴۰۳ به دبیری قادر آشنا در سراسر کشور برگزار می‌شود.

منبع: برنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->