سرخط خبرها

اگر هنرمندانی که کشف حجاب کردند، ابراز پشیمانی کنند، برخی مشکلات آن‌ها مرتفع خواهد شد

  • کد خبر: ۱۸۵۲۵۶
  • ۲۹ شهريور ۱۴۰۲ - ۲۰:۱۳
اگر هنرمندانی که کشف حجاب کردند، ابراز پشیمانی کنند، برخی مشکلات آن‌ها مرتفع خواهد شد
رئیس سازمان سینمایی کشور گفت: اگر هر کدام از هنرمندانی که کشف حجاب کردند، برگردند، ابراز پشیمانی داشته باشند و شرایط اجتماعی را بپذیرند برخی مشکلات آن‌ها مرتفع خواهد شد.

به گزارش شهرآرانیوز، محمد خزاعی امروز، ۲۹ شهریورماه، در دومین جشن مهر سینمای استان و مراسم تقدیر از سینماگران که در پردیس سینمایی پارک بازار برگزار شد، در جمع خبرنگاران و در پاسخ به خبرنگار شهرآرانیوز در خصوص پرونده قضایی برخی هنرمندان سینما اظهار کرد: پرونده افرادی که سال گذشته در حوزه فعالیت‌های خیابانی و جریان اغتشاشات و اعتراضات بودند، بسته شد؛ زیرا عفو مقام معظم رهبری شامل همه آن‌ها شد.

وی بیان کرد: افرادی که در حوزه کشف حجاب پرونده دارند، مقوله جداگانه‌ای است. قوه قضاییه برای آن‌ها پرونده تشکیل داده که تعهد دادند. تعداد این افراد بالا نیست و به تعداد انگشتان دست نمی‌رسند. این افراد ممنوع‌الکار هستند. غیر از مقوله کشف حجاب مورد دیگری نداریم که هنرمندی درگیر پرونده قضایی باشد.

خزاعی ادامه داد: ما پیگیری کردیم تا مشکلات افراد غیر از مقوله کشف حجاب حل شود. حجاب جزو قوانین اجتماعی کشور است و خود هنرمندان باید تصمیم بگیرند که آیا می‌خواهند در این عرصه حضور داشته باشند یا تصمیم گرفتند مقوله دیگری را برای خود رقم بزنند؟

رئیس سازمان سینمایی کشور افزود: قوه قضاییه باید رای دادگاه این هنرمندان را بدهد و در حیطه اختیارات ما نیست. اگر هر کدام برگردند، ابراز پشیمانی داشته باشند و شرایط اجتماعی را بپذیرند برخی مشکلات آن‌ها مرتفع خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: سایر هنرمندان فعالیت می‌کنند و مشکل خاصی ندارند. امیدوارم همه کسانی که در حوزه فرهنگ و هنر کار می‌کنند به نتایج بهتر در عرصه سینما بیندیشند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->