رویدادی برای ظهور استعدادها | گزارشی از اولین پیچینگ انجمن سینمای جوانان ایران در مشهد +فیلم اثر متفاوت محمود آزادنیا نقاش مشهدی برای ایران + عکس فراخوان جشنواره تئاتر اقتباس منتشر شد اجرای سوگوارانه حامد همایون در «خیمۀ هنر» سرنوشت فصل دوم سریال «وحشی» در هاله‌ای از ابهام حضور سلبریتی‌ها در هیئت‌های عزاداری محرم + عکس کتاب «میشل عزیز» منتشر شد سریال «زنجیره» در راه نمایش خانگی تاریخ اکران فیلم «زن و بچه» سعید روستایی تغییر کرد فیلم‌های سینمایی تلویزیون در روز‌های عزای سالار شهیدان (ع) (۱۲، ۱۳، ۱۴ و ۱۵ تیر ۱۴۰۴) + زمان پخش تولید ۷ مستند جنگ تحمیلی ۱۲ روزه در مرکز نهضت جواد قارایی: «اینترنشنال» زبان کثیف رژیم اسرائیل است از پایین‌خیابان تا محرم | مستند‌هایی برای زنده‌نگه‌داشتن حافظه شهری مشهد محسن چاوشی، علاج، دغدغه وطن و ادعایی که بی‌پاسخ نماند انتشار چاپ جدید رمان عاشورایی «دزد و شاهزاده» برای کودک و نوجوان پیکر بامداد بیات روی دوش حامی و مانی رهنما تشییع شد + فیلم
سرخط خبرها

جزئیات فصل جدید برنامه «میدون» اعلام شد | انتخاب شرکت کنندگان از میان ۸ هزار متقاضی

  • کد خبر: ۱۸۵۳۲۷
  • ۳۰ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۵
جزئیات فصل جدید برنامه «میدون» اعلام شد | انتخاب شرکت کنندگان از میان ۸ هزار متقاضی
طبق گفته تهیه‌کننده «میدون»، شرکت‌کنندگان از میان ۸ هزار متقاضی شرکت در برنامه انتخاب می‌شوند.

به گزارش شهرآرانیوز؛ مصطفی خلیل‌زاده  «میدون» درباره این فصل از برنامه و جزئیات آن گفت: ما بیش از ۱۵ قسمت ضبط کرده‌ایم که مدتی است پخش آن قسمت‌ها هم آغاز شده است و بنا داریم تا ۷۰ قسمت در این فصل به تولید برسانیم.

وی درباره تعداد ۸ هزار متقاضی برای حضور در برنامه و کسب و کار‌های مشابه در میان این افراد بیان کرد: تلاش ما این است که از میان این‌ها سراغ کسب و کار‌های مشابه نرویم. سعی ما این است که در میان هم صنف‌ها بهترین‌ها را انتخاب کنیم. مولفه‌هایی هم داریم و جذابیت برنامه هم به تنوع است.

این تهیه‌کننده به برخی مولفه‌ها برای انتخاب افراد اشاره و عنوان کرد: به طور مثال داستان افراد در سرمایه‌ای که دارند و آن را به کسب و کار رسانده‌اند بسیار مهم است. مباحث اقتصادی کسب و کار‌ها را بررسی می‌کنیم تا صرفا یک ایده نباشد بلکه به توسعه و درآمد رسیده باشد و از نوعی سودآوری و شبکه فروش برخوردار باشد.

خلیل‌زاده در بخش دیگر درباره معرفی این کسب و کار‌ها و چالش با بازرگانی صدا و سیما تصریح کرد: بعد از سه فصلی که برنامه روی آنتن است این چالش هم حل شده، اما یک ملاحظه این بود که تعداد اسم بردن از برند‌ها در مدت زمانی کوتاه در برنامه خیلی زیاد نباشد. از طرفی بازرگانی صدا و سیما هم به این نتیجه رسیده است که این‌ها می‌توانند به تولید ایرانی کمک کنند البته این‌ها برند‌های مشهوری هم نیستند و چالش چندانی وجود ندارد.

وی درباره بخش سخت این برنامه یادآور شد: قسمت چالشی این است که کسی که به برنامه می‌آید، کسب و کار اقتصادی واقعی داشته باشد، چون اعتبار تلویزیون و اعتماد مردم را در بردارد و این خط قرمز ما است.

منبع: مهر

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->