هفته شیراز روی آنتن شبکه نمایش «قلمه»، جوانه امیدوارکننده طنزپردازان خراسان | آیین اختتامیه یازدهمین رویداد ملی طنز قلمه برگزار شد چالش‌های ایفای نقش شهید علی هاشمی در «پسران هور» | از واکنش دختر شهید تا سختی‌های فیزیکی اطلاعیه اداره کل هنرهای نمایشی درباره اختتامیه جشنواره تئاتر مهر و ماه دیزنی، «گیسو کمند» را با اسکارلت جوهانسون زنده می‌کند معصومه آقاجانی، بازیگر و دوبلور پیشکسوت در بیمارستان بستری شد پایان فصل اول «۱۰۰» با اجرای هادی حجازی‌فر | فصل دوم به زودی ۷۰ درصد مردم همچنان پای تلویزیون | رقابت نزدیک شبکه سه و آی‌فیلم «استخر» با حضور پسر سروش صحت به پایان فیلم‌برداری رسید فیلم کوتاه «تنبیه» نامزد سه جشنواره معتبر جهانی شد ویدئو | وداع همایون شجریان با مادرش در مشهد طنین موسیقی ایرانی در قلب ایتالیا | شعر و صلح میان دو تمدن جایزه نوبل ادبیات سال ۲۰۲۵ به «لاسلو کراسناهورکایی» اهل مجارستان رسید مجموعه نمایشی «دو نفره‌ها» در رادیو + زمان پخش انتشار دوبله فیلم «چهار شگفت‌انگیز: اولین قدم‌ها» از فیلیمو مناسبت‌ها و تقویم فرهنگی‌هنری امروز (جمعه، ۱۸ مهر ۱۴۰۴) برنامه‌های گالری‌های مشهد در روز‌های آتی (۱۷ مهر ۱۴۰۴) انتشار اشعار منتشرنشده «شیموس هینی» برنده نوبل
سرخط خبرها

جزئیات فصل جدید برنامه «میدون» اعلام شد | انتخاب شرکت کنندگان از میان ۸ هزار متقاضی

  • کد خبر: ۱۸۵۳۲۷
  • ۳۰ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۵
جزئیات فصل جدید برنامه «میدون» اعلام شد | انتخاب شرکت کنندگان از میان ۸ هزار متقاضی
طبق گفته تهیه‌کننده «میدون»، شرکت‌کنندگان از میان ۸ هزار متقاضی شرکت در برنامه انتخاب می‌شوند.

به گزارش شهرآرانیوز؛ مصطفی خلیل‌زاده  «میدون» درباره این فصل از برنامه و جزئیات آن گفت: ما بیش از ۱۵ قسمت ضبط کرده‌ایم که مدتی است پخش آن قسمت‌ها هم آغاز شده است و بنا داریم تا ۷۰ قسمت در این فصل به تولید برسانیم.

وی درباره تعداد ۸ هزار متقاضی برای حضور در برنامه و کسب و کار‌های مشابه در میان این افراد بیان کرد: تلاش ما این است که از میان این‌ها سراغ کسب و کار‌های مشابه نرویم. سعی ما این است که در میان هم صنف‌ها بهترین‌ها را انتخاب کنیم. مولفه‌هایی هم داریم و جذابیت برنامه هم به تنوع است.

این تهیه‌کننده به برخی مولفه‌ها برای انتخاب افراد اشاره و عنوان کرد: به طور مثال داستان افراد در سرمایه‌ای که دارند و آن را به کسب و کار رسانده‌اند بسیار مهم است. مباحث اقتصادی کسب و کار‌ها را بررسی می‌کنیم تا صرفا یک ایده نباشد بلکه به توسعه و درآمد رسیده باشد و از نوعی سودآوری و شبکه فروش برخوردار باشد.

خلیل‌زاده در بخش دیگر درباره معرفی این کسب و کار‌ها و چالش با بازرگانی صدا و سیما تصریح کرد: بعد از سه فصلی که برنامه روی آنتن است این چالش هم حل شده، اما یک ملاحظه این بود که تعداد اسم بردن از برند‌ها در مدت زمانی کوتاه در برنامه خیلی زیاد نباشد. از طرفی بازرگانی صدا و سیما هم به این نتیجه رسیده است که این‌ها می‌توانند به تولید ایرانی کمک کنند البته این‌ها برند‌های مشهوری هم نیستند و چالش چندانی وجود ندارد.

وی درباره بخش سخت این برنامه یادآور شد: قسمت چالشی این است که کسی که به برنامه می‌آید، کسب و کار اقتصادی واقعی داشته باشد، چون اعتبار تلویزیون و اعتماد مردم را در بردارد و این خط قرمز ما است.

منبع: مهر

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
آخرین اخبار پربازدیدها چند رسانه ای عکس
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->