نگاهی به یکی از مطبوعات قاجاری مشهد | اخبار آستانه در نشریه «شرق ایران» راهنمای جامع کتاب خوانی در گفتگو با هوش مصنوعی تغییر رئیس سازمان هنری‌رسانه‌ای «اوج» پس از ۱۵ سال (۲۳ آبان ۱۴۰۳) آیا ممنوع‌الکاری هانیه توسلی رفع شده است؟ + فیلم ۶ فیلم جدید مجوز ساخت گرفتند درخشش «راه پر ستاره» در جشنواره مسکو نمایش‌های راه‌یافته به بخش مسابقه صحنه‌ای جشنواره تئاتر مقاومت درگذشت «سونگ جائه لیم» بازیگر معروف کره‌جنوبی + علت فوت «تگزاس ۳» را امشب در نمایش خانگی ببینید (۲۳ آبان ۱۴۰۳) نویسنده‌ بریتانیایی برنده «بوکر» ۲۰۲۴ شد انتشار نسخه ویژه نابینایان «مورد عجیب بنجامین باتن» با صدای مهدی پاکدل مروری بر سفرهای ناباورانه برخی چهره‌های محبوب به بهانه سالروز درگذشت مرتضی پاشایی ماجرای یک تصمیم پربحث سینمایی | جشنواره جهانی فیلم فجر در معرض خطر حذف آغازبه‌کار سی‌ودومین دوره هفته کتاب با رونمایی از سه تقریظ رهبر معظم انقلاب (۲۳ آبان ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

جزئیات فصل جدید برنامه «میدون» اعلام شد | انتخاب شرکت کنندگان از میان ۸ هزار متقاضی

  • کد خبر: ۱۸۵۳۲۷
  • ۳۰ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۵
جزئیات فصل جدید برنامه «میدون» اعلام شد | انتخاب شرکت کنندگان از میان ۸ هزار متقاضی
طبق گفته تهیه‌کننده «میدون»، شرکت‌کنندگان از میان ۸ هزار متقاضی شرکت در برنامه انتخاب می‌شوند.

به گزارش شهرآرانیوز؛ مصطفی خلیل‌زاده  «میدون» درباره این فصل از برنامه و جزئیات آن گفت: ما بیش از ۱۵ قسمت ضبط کرده‌ایم که مدتی است پخش آن قسمت‌ها هم آغاز شده است و بنا داریم تا ۷۰ قسمت در این فصل به تولید برسانیم.

وی درباره تعداد ۸ هزار متقاضی برای حضور در برنامه و کسب و کار‌های مشابه در میان این افراد بیان کرد: تلاش ما این است که از میان این‌ها سراغ کسب و کار‌های مشابه نرویم. سعی ما این است که در میان هم صنف‌ها بهترین‌ها را انتخاب کنیم. مولفه‌هایی هم داریم و جذابیت برنامه هم به تنوع است.

این تهیه‌کننده به برخی مولفه‌ها برای انتخاب افراد اشاره و عنوان کرد: به طور مثال داستان افراد در سرمایه‌ای که دارند و آن را به کسب و کار رسانده‌اند بسیار مهم است. مباحث اقتصادی کسب و کار‌ها را بررسی می‌کنیم تا صرفا یک ایده نباشد بلکه به توسعه و درآمد رسیده باشد و از نوعی سودآوری و شبکه فروش برخوردار باشد.

خلیل‌زاده در بخش دیگر درباره معرفی این کسب و کار‌ها و چالش با بازرگانی صدا و سیما تصریح کرد: بعد از سه فصلی که برنامه روی آنتن است این چالش هم حل شده، اما یک ملاحظه این بود که تعداد اسم بردن از برند‌ها در مدت زمانی کوتاه در برنامه خیلی زیاد نباشد. از طرفی بازرگانی صدا و سیما هم به این نتیجه رسیده است که این‌ها می‌توانند به تولید ایرانی کمک کنند البته این‌ها برند‌های مشهوری هم نیستند و چالش چندانی وجود ندارد.

وی درباره بخش سخت این برنامه یادآور شد: قسمت چالشی این است که کسی که به برنامه می‌آید، کسب و کار اقتصادی واقعی داشته باشد، چون اعتبار تلویزیون و اعتماد مردم را در بردارد و این خط قرمز ما است.

منبع: مهر

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->