برهم خوردن سخنرانی سفیر آلمان در پاکستان تصاویر ارتش یمن از لحظه شکار شدن جنگنده آمریکایی + فیلم پلیس آمریکا حدود ۱۰۰ نفر را روز شنبه در دانشگاه نورث ایسترن بازداشت کرد افشای جزئیات توافق شکست‌خورده میان روسیه و اوکراین احتمال اعزام نیرو‌های انگلیسی به غزه بایدن: تا زمان آزادی گروگان‌ها آرام نمی‌گیرم فرود هواپیمای مقامات اسرائیلی در عربستان سعودی شهادت و زخمی‌شدن شمار دیگری از ساکنان غزه (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) آیت‌الله علم‌الهدی: رفع مشکلات زیرساخت‌های مشهد نیازمند نگاه ملی و حمایت دولت است| ضرورت تسهیل مسیر‌های حمل‌ونقل جاده‌ای برای سفر زائران تجمع دانشجویان و اساتید مشهد در محکومیت برخورد با دانشجویان و اساتید آمریکایی حامی فلسطین+ فیلم مشوق‌های سربازان ماهر اجرایی شد (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) اژه‌ای: امروز یکی از مسائل مهم کشور و مردم، مقوله عفاف و حجاب است وزارت خارجه به اعمال تحریم برخی از کشور‌های غربی علیه نیرو‌های مسلح ایران واکنش نشان داد ادامه حملات رژیم صهیونیستی در غزه و افزایش تعداد شهدا رئیس‌جمهور آلمان کنفرانس درباره جنگ غزه را لغو کرد تاکید شی جین‌پینگ و بلینکن بر تثبیت روابط آمریکا و چین با رویکردی مثبت و سازنده ویدئو | شناسایی و دستگیری ۷نفر از اراذل و اوباش در ارومیه امارات نیروگاه هسته‌ای جدید می‌سازد مقامات نظامی ایران و هند بر گسترش همکاری‌های دفاعی و نظامی تاکید کردند فرمانده گروه شهید دکتر حمزه صادقی مشهد: جبهه فرهنگی در خط مقدم قرار دارد
سرخط خبرها

نقض دوباره آتش بس در قره باغ (۱ مهر ۱۴۰۲)

  • کد خبر: ۱۸۵۶۱۶
  • ۰۱ مهر ۱۴۰۲ - ۲۱:۱۳
نقض دوباره آتش بس در قره باغ (۱ مهر ۱۴۰۲)
وزارت دفاع روسیه به دنبال برقراری آرامش کوتاه مدت در منطقه قره باغ، از نقض آتش بس در این منطقه خبر داد.

به گزارش شهرآرانیوز، وزارت دفاع روسیه امروز شنبه با اعلام اینکه آتش بس در منطقه قره باغ نقض شده، گفت که یک سرباز جمهوری آذربایجان زخمی شده است.

وزارت دفاع روسیه در بیانیه‌ای اعلام کرد: یک نقض آتش بس در منطقه آغ‌دره اتفاق افتاده است. یک سرباز با نیرو‌های مسلح جمهوری آذربایجان در جریان یک تبادل آتش زخمی شد.

پیشتر روسیه اعلام کرده بود که نیرو‌های مسلح در منطقه قره باغ طی توافقی با جمهوری آذربایجان شروع به تسلیم سلاح‌های خود کرده‌اند.

همچنین محموله‌های بشر دوستانه از ارمنستان و همچنین جمهوری آذربایجان به سمت منطقه قره باغ ارسال شده است.

مقام‌های ارمنی منطقه قره باغ امروز شنبه اعلام کردند که شرایط آتش بس با جمهوری آذربایجان اجرا شده است و کار برای تحویل کمک بشر دوستانه و تخلیه زخمی‌ها در جریان است.

هفته گذشته عملیات باکو در منطقه قره باغ انجام گرفت که در نتیجه آن نیرو‌های نظامی ارمنی این منطقه تسلیم شدند و مذاکرات برای الحاق قره باغ به ساختار سیاسی و حقوقی جمهوری آذربایجان آغاز شد.

جیحون بایراموف وزیر خارجه جمهوری آذربایجان در هفتاد و هشتمین نشست مجمع عمومی سازمان ملل وعده داد که این کشور رفتار برابر با ارمنی‌های قره باغ را تضمین می‌کند.

بایراموف در نطق خود در سازمان ملل بیان کرد که جمهوری آذربایجان مصمم به سر و سامان دادن به ساکنان ارمنی منطقه قره باغ به عنوان شهروندان برابر است.

منبع: تسنیم

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->