داستان پیراهن مشکی نساجی لغو شد بنزما در فکر ترک عربستان تونی کروس زمان خداحافظی‌اش از دنیای فوتبال را مشخص کرد تأکید و توصیه شهید سید ابراهیم رئیسی بر ورود فوتبال به مناطق محروم هادی رضایی در تالار مشاهیر فدراسیون جهانی والیبال سقف بودجه اعلام شد:بنویسید ۳۲۵ میلیارد، بخوانید ۵۰۰ میلیارد تاریخ و ساعت بازی بایرلورکوزن و آتالانتا در فینال لیگ اروپا | جاودانگی آلونسو یا تداوم غول‌کشی‌های گاسپرینی؟ روزبه چشمی در استقلال می‌ماند یا می‌رود؟ حضور وزیر ورزش در منزل شهید امیرعبداللهیان و سردار موسوی حجازی مجوز نشستن روی نیمکت استقلال را ندارد توافق پرسپولیس با اوسمار محرومیت هاشمی نسب بخشیده شد تقدیم نشان طلای پارادوومیدانی قهرمانی جهان به رئیس جمهور شهید کاروان ایران در المپیک ۲۰۲۴ پاریس با نام «خادم‌الرضا» افشاگری مهم ممبینی در خصوص فساد در فوتبال+ ویدیو امیرقلعه‌نویی: آقای رئیسی پاداشی الهی گرفت برنامه سه هفته پایانی لیگ برتر فوتبال اعلام شد بوکسور مشهدی در ترکیب تیم ملی بوکس برای انتخابی المپیک مسابقات ورزشی تعطیل نمی‌شود سهیل مهدی بعد از برکناری در سازمان لیگ چه می‌کند؟
سرخط خبرها

چرا پرسپولیس از اعلام ورزشگاه دوم خود طفره می‌رود؟

  • کد خبر: ۱۸۵۸۴۵
  • ۰۴ مهر ۱۴۰۲ - ۰۵:۵۵
چرا پرسپولیس از اعلام ورزشگاه دوم خود طفره می‌رود؟
باشگاه پرسپولیس از اعلام یک خبر مهم طفره می‌رود.

به گزارش شهرآرانیوز، چنانچه ورزشگاه آزادی زیر کشت برود آن وقت پرسپولیس مجبور است بازی های آسیایی خود را در ورزشگاه دیگری میزبانی کند. در این مورد AFC دست باشگاه ها را باز گذاشته و از آنها خواسته یک ورزشگاه دیگر هم به عنوان ورزشگاه دوم خود برای میزبانی معرفی کنند که در این مورد باشگاه نساجی ورزشگاه نقش جهان را معرفی کرده است.

در این مورد از مسئولان باشگاه پرسپولیس سوال کردیم تا بفهمیم این باشگاه چه ورزشگاهی را به عنوان ورزشگاه دوم خودش معرفی کرده است که مسئولان آن از اعلام آن طفره رفته و به نوعی خودداری کردند.

در این مورد با خبر شدیم که این باشگاه یکی از ورزشگاه ها را در خارج از تهران معرفی کرده که رسانه‌ای شدن آن می تواند دردسرساز شود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->