زلزله دیباج در استان سمنان را لرزاند (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) از کمک دانشجویان برای اثاث کشی خانه استاد تا معمای ترک تحصیل دانشجویان دکترا ! اتصالی برق پشت‌بام، منزل مسکونی را به آتش کشید + تصویر حادثه (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) افشاگری یک رسانه علیه قلیان اکسیژن| طرح مطالعاتی یامنفعت‌طلبی وبازی باسلامت جوانان؟ افشای راز قتل یکی از مدیران شهرداری به دست همسرش ماجرای استفاده بلاگر اینستاگرامی از آمبولانس در شیراز چه بود؟ پیش بینی هواشناسی مشهد و خراسان رضوی (۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) | صدور هشدار سطح زرد در استان اعترافات تکان دهنده جوانی که مادر خود را به قتل رساند (۱۷ اردیبهشت) قصاص ۲ قاتل و فرصت دوباره زندگی برای سومین نفر کشف سه کیلوگرم تریاک از معده سرنشینان یک خودرو در بجستان (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) تشدید نظارت بر اتاق‌های فرار تهران دستگیری متهم‌به‌جعل مهر‌های ادارات در مشهد شانه کردن مو چه تاثیری در سلامت و زیبایی آن دارد؟ رفع تندی غذا با چند راهکار ساده عوارض روانی سقط جنین روی مادر نقش موثر مامایی در کاهش آمار سزارین و افزایش زایمان طبیعی پوسیدگی‌های دندانی و افت عملکرد مغز و قلب | بیماری‌های دهان با بروز برخی سرطان‌ها ارتباط دارد هشدار! تزریق این دارو فقط باید در بیمارستان انجام شود آموزش عبور و مرور در خیابان را  از  خردسالی شروع کنیم
سرخط خبرها

طراحی و ایجاد ۱۶۰ فرصت سرمایه گذاری در تاسیسات گردشگری

  • کد خبر: ۱۸۵۹۱۳
  • ۰۴ مهر ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۹
طراحی و ایجاد ۱۶۰ فرصت سرمایه گذاری در تاسیسات گردشگری
معاون سرمایه‌گذاری میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی از طراحی ۱۶۰ فرصت سرمایه گذاری در سطح استان خبر داد.

به گزارش شهرآرانیوز؛ احمد دیناری امروز سه شنبه در نشست خبری هفته گردشگری در جمع خبرنگاران در هتل سی نور مشهد اظهار کرد: شعار امسال از آنجا که تاکید خود را بر سرمایه گذاری‌های سبز قرار داده است، مسئولیت اجتماعی ما را می‌طلبد تا ضمن ارزش گذاری اقتصادی، به سمت برنامه ریزی‌های بهینه و کم مصرف برویم.

وی افزود: در جریان افتتاح ۱۹ پروژه تاسیسات گردشگری با حضور وزیر محترم میراث فرهنگی، بیش از هزار و ۶۲۰ میلیارد تومان سرمایه گذاری شده است و ۲۵۷ نیز وارد چرخه اشتغال گردشگری خواهند شد.

معاون سرمایه گذاری میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی ادامه داد: معمولا حجم سرمایه گذاری تاسیسات گردشگری در مشهد بالاتر از سایر نقاط استان و حتی برخی نقاط کشور است و در همین ۶ ماه نخست سال جاری، ۴۵ فقره پروانه گردشگری صادر شد و سرمایه‌ای معادل ۲۴ هزار میلیارد ریال درگیر شد و یک هزار و ۳۰۰ نفر نیز جذب کار شدند.

دیناری خاطرنشان کرد: ۱۶۰ فرصت گردشگری در حال ایجاد است که در معاونت سرمایه گذاری طرح ریزی شده و البته صرفا مربوط به حوزه خودمان هم نیست؛ بلکه سایر دستگاه‌ها و نهاد‌هایی که با گردشگری در تعامل هستند هم می‌توانند از این طرح‌ها بهره‌مند شوند.

وی افزود: در بخش اقامتگاه‌های بومگردی، خراسان رضوی ۱۶۴ اقامتگاه دارد که ۸۰۰ اشتغال مستقیم و یک هزار و ۶۰۰ اشتغال غیر مستقیم به وجود آورده است. همچنین وجود ۶۰۰ آژانس مسافرتی در سراسر استان، یکی دیگر از وجوه سرمایه گذاری و البته ایجاد اشتغال در حوزه گردشگری است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->