رمزگشایی از ۲۹ فقره سرقت کابل های برق در طرقبه شاندیز  ساخت دستگاه‌های تولید کمپوست برای استفاده خانگی انفجار مرگبار یک منزل مسکونی در قوچان + تصاویر (۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) اعتراف تکان دهنده سازنده واکسن کووید آسترازنکا بعد از ۳ سال ۵۹ داروی جدید تحت پوشش بیمه قرار گرفت شتابزدگی و عجله؛ علت ۸۴ درصد از حوادث برقی خراسان رضوی زمان برگزاری مجدد نوبت اول کنکور ۱۴۰۳ برای داوطلبان سیل‌زده خراسان جنوبی اعلام شد معمای پرونده خونین برادرکشی در مشهد (۱۱ اردیبهشت) معافیت مشمولان ۳۵ساله و دارای ۲فرزند از قانون بودجه حذف شد+سند سارق انباری خانه‌ها دستگیر شد جویدن ناخن با کدام اختلالات سلامت روان ارتباط دارد؟ حمله با شمشیر در لندن یک کشته و چند زخمی بر جای گذاشت نجات ۳ نفر از درون حریق منزل مسکونی توسط آتش نشانان مشهدی (۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) راه اندازی «تاکسی هوایی» بین گناباد-مشهد درگیری ۲ همکلاسی در شوش رنگ خون گرفت (۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) دستگیری ۵ شرور و مخل نظم و امنیت در مشهد
سرخط خبرها

علت مسمومیت غذایی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی سبزوار چه بود؟ (۸ مهر ۱۴۰۲)

  • کد خبر: ۱۸۶۴۴۰
  • ۰۸ مهر ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۸
علت مسمومیت غذایی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی سبزوار چه بود؟ (۸ مهر ۱۴۰۲)
رئیس دانشگاه علوم پزشکی سبزوار گفت: حال تمام دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی سبزوار مساعد است.

به گزارش شهرآرانیوز دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی سبزوار در پیامی اعلام کرد بعد از صرف ماکارونی در سلف دانشگاه علائمی مانند مسمومیت در آن‌ها بروز کرده تا جایی که عازم بیمارستان شدند.

محمد سالاری، رئیس دانشگاه علوم پزشکی سبزوار اظهار داشت: تعداد ۴۶ نفر از دانشجویان شامل ۲۷ دانشجوی پسر و ۱۹ دانشجوی دختر به علت مسمومیت از طریق اورژانس ۱۱۵ به بیمارستان واسعی اعزام شدند.

وی افزود: با بروز این اتفاق مسئولان دانشگاه از همان ابتدا در جریان روند کامل درمان دانشجویان قرار گرفته و تمهیدات لازم درمانی نیز به طور کامل اجرا شد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی سبزوار ادامه داد: با همکاری کادر درمان بیمارستان دانشجویان بلافاصله بعد از دریافت سرم درمانی همگی بعد از یک ساعت از بیمارستان واسعی ترخیص و فقط یک دانشجو با چند ساعت تاخیر در حوالی ساعت ۶ صبح از بیمارستان ترخیص و به خوابگاه منتقل شد.

سالاری بیان کرد: از تمامی دانشجویان فوق شرح حال و معاینه به عمل آمد و همگی در صحت و سلامت هستند و هیچ نگرانی وجود ندارد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی سبزوار خاطرنشان کرد: به دلیل اهمیت موضوع علل محتمل این اتفاق در دست بررسی است و پس از آماده شدن جواب آزمایشات اخذ شده، نتیجه نهایی از طریق رسانه دانشگاه به اطلاع عموم خواهد رسید.

منبع: تسنیم

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->