نقاشی جدید حسن روح‌الامین برای عید غدیر خم + عکس ضبط سریال پایتخت ۷ آغاز شد + عکس حکایت پدر و دختر و دو خواستگار پس از آن زمستان سخت | درباره کامران شیردل، کارگردان و مستندساز ایرانی که امروز ۸۵ ساله شد پوستر نمایش «سینگل» منتشر شد آزمونی جدید برای خانواده تئاتر مشهد رونمایی از پوستر اولین جشنواره فیلم کوتاه کیارستمی آخرین وضعیت سلامتی مجید قناد از زبان دخترش جزئیات دومین مناظره انتخاباتی صداوسیما اعلام شد حمید هیراد: خستم از این مریضی کوفتی انتشار نسخه ویژه نابینایان «شبکه» با صدای نوید پورفرج «ادی مورفی» برای چهارمین بار پلیس بورلی هیلز شد خدمت‌رسانی شبانه‌روزی چایخانه‌های حرم رضوی در دهه ولایت فصل ششم ایرانگرد برای نوروز ۱۴۰۴ آماده می‌شود انتشار جلد نوزدهم «دائره‌المعارف قرآن کریم» کل اگر طبیب بودی... بی نهایت ساده؛ به غایت پیچیده | نظر ناشران مشهدی درباره فرایند قیمت گذاری کتاب فیلم‌های سینمایی آخر هفته تلویزیون (۳۱ خرداد و یکم تیر ماه ۱۴۰۳) + زمان پخش و خلاصه داستان صفحه نخست روزنامه‌های کشور - پنجشنبه ۳۱ خرداد ۱۴۰۳ شهاب اسفندیاری کارشناس فرهنگی میزگرد فرهنگی کیست؟ + سوابق و بیوگرافی
سرخط خبرها

اعزام ۵ هزار کاروان زیارتی به عتبات عالیات

  • کد خبر: ۱۸۶۶۰۵
  • ۰۹ مهر ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۵
اعزام ۵ هزار کاروان زیارتی به عتبات عالیات
معاون امور عتبات عالیات سازمان حج و زیارت از اعزام ۵ هزار کاروان از سراسر کشور به عتبات عالیات خبر داد.

به گزارش شهرآرانیوز؛ حمیدرضا محمدی گفت: براساس آمار و اطلاعات موجود از ابتدای سال جاری تا پایان شهریورماه امسال ۱۹۷ هزار و ۷۰۰ زائر خواهر و برادر هموطن با مراجعه به حدود ۲۵۰۰ دفتر زیارتی در سراسر کشور پس از انجام مراحل اداری و مشخص کردن محل اسکان و کیفیت آن اقدام به سفر عتبات عالیات کرده اند.

وی با تاکید بر اینکه میزان هزینه‌های دریافتی بنا به تقاضای شخص متقاضی براساس نوع کیفیت هتل و ... انتخاب می‌شود، گفت: هم اکنون برمبنای ۷ شب و ۶ روز اقامت در عتبات عالیات و حرکت به صورت زمینی از مقصد تهران، ۶ میلیون و ۷۰۰ تا هشت میلیون و ۲۰۰ هزار تومان هزینه دارد.

معاون امور عتبات و عالیات سازمان حج و زیارت ادامه داد: همچنین هزینه اعزام با پرواز از مبدا تهران به عتبات عالیات از ۱۳ تا ۱۵ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان بنا به کیفیت محل اسکان متغیر و هزینه در بر دارد.

محمدی اظهار داشت: برهمین اساس اقامت در عتبات عالیات در قالب ۶ شب و پنج روز نیز از ۵ میلیون و ۷۰۰ تا ۶ میلیون ۶۰۰ هزار تومان در قالب حرکت زمینی از مبدا تهران به عراق هزینه دارد.

معاون امور عتبات عالیات سازمان حج و زیارت با تاکید بر اینکه تردد به عتبات عالیات به صورت روزمره در نظم خاصی ادامه دارد، گفت: در حال حاضر هیچ گونه محدودیت زمانی برای ثبت نام و اعزام وجود ندارد و متقاضیان سفر به عتبات عالیات می‌توانند پس از انتخاب زمان و ... نسبت به اعزام خود در قالب کاروان اقدام کنند.

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->