«هفت بهارنارنج» به‌زودی اکران می‌شود ماجرای احضار «الناز شاکردوست» به دادگاه و پیگیری وزیر فرهنگ و ارشاد مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان‌رضوی: امیدوارم رئیس‌جمهور آینده به هنر و هنرمند بها بدهد هنرمندان و اصحاب رسانه پای صندوق رأی در مجتمع امام‌رضا(ع) (۱۵ تیر ۱۴۰۳) + فیلم وزیر فرهنگ: همه به رئیس‌جمهور منتخب کمک کنیم ویدئویی از اولین حضور خانم‌های بازیگر در جوکر ۲ نتیجه جالب یک آزمایش علمی درباره تاثیر ارتعاش صدای علیرضا قربانی بر تخت جمشید + ویدئو انتشار تیزر یک فیلم سینمایی محرمی و آغاز اکران فیلمی با بازی آزاده صمدی و حامد کمیلی حکایت صیاد و پند‌های پرنده سخن گو هنر انتخاب آگاهانه و پیشرفت ملی ارتباط با پایتخت با بهره گیری از ظرفیت‌های بومی استالین بیشتر چه کتاب‌هایی می‌خواند؟ | معرفی کتاب «کتابخانه استالین» شعر‌های چندوجهی در توابع خطی | رونمایی از مجموعه شعر «زندگی در آمنیون» صفحه نخست روزنامه‌های کشور - پنجشنبه ۱۴ تیر ۱۴۰۳ جدیدترین خبرها از سریال «سلمان فارسی» فیلم‌های سینمایی آخر هفته تلویزیون (۱۴ و ۱۵ تیر ماه ۱۴۰۳) + خلاصه داستان ویژه برنامه‌های تلویزیون در روز جمعه ۱۵ تیر ۱۴۰۳ ۲۰ سینما تا پایان تابستان در خراسان رضوی افتتاح خواهد شد 
سرخط خبرها

آخرین اخبار چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

«خوش نمک»، عیدانه هفته وحدت در شبکه نسیم + زمان پخش

  • کد خبر: ۱۸۶۸۶۶
  • ۱۰ مهر ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۰
«خوش نمک»، عیدانه هفته وحدت در شبکه نسیم + زمان پخش
ویژه‌برنامه «خوش نمک» ویژه اعیاد ماه ربیع از امشب دوشنبه تا جمعه، ساعت ۲۱:۳۰ از شبکه نسیم پخش می‌شود.

به گزارش شهرآرانیوز؛ ویژه‌برنامه «خوش نمک» به تهیه‌کنندگی مقداد مومن‌نژاد و مسعود رجبیان و با اجرای میلاد صالح‌پور، به مناسبت هفته وحدت و فرا رسیدن میلاد پیامبر اکرم (ص) و امام جعفر صادق (ع) از امشب دوشنبه  تا جمعه، ۱۰ تا ۱۴ مهرماه ساعت ۲۱:۳۰ روی آنتن شبکه نسیم می‌رود.  

این ویژه‌برنامه در فضایی شاد و مفرح میزبان مهمانانی در حوزه‌های مختلف خواهد بود. اجرای موسیقی زنده، مسابقه‌های متنوع با حضور شرکت‌کنندگان و تماشاچیان و حضور مهمانان در استودیو از جمله بخش‌های عیدانه «خوش نمک» است.

برنامه «خوش نمک» یک مسابقه کمدی است که شرکت‌کنندگان آن مردم عادی از شهر‌ها و روستا‌های مختلف هستند. مسابقه‌های این برنامه پیرامون بازی‌های کلام‌محور و رفتارمحور است که از بازی‌های نوستالژیک الگوبرداری شده است.

فصل دوم «خوش نمک» از ۲۶ شهریور سال جاری آغاز شد و بازپخش آن ۳۰ بامداد، ۹ صبح، ۱۳:۳۰ و ۱۷ روز بعد است.

منبع: صبا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->