دستمزد عجیب سوادآموزی هر بیسواد در کشور خراسان‌رضوی پیشگام در واکسیناسیون دام نمرات امتحان نهایی چه زمانی اعلام می‌شود؟ بی‌اختیاری ادرار، یکی از علائم اصلی اختلال در کف لگن است بهره‌مندی ۵ هزار دانش‌آموز مشهدی از خدمات بهزیستی پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان‌رضوی (دوشنبه یکم مرداد ۱۴۰۳) | تداوم وزش باد در استان تا پایان هفته برای اولین بار در خراسان‌رضوی؛ افتتاح مرکز نگهداری شبانه‌روزی موقت اوتیسم تجویز آنتی‌بیوتیک در ایران ۱۰ درصد بیشتر از میانگین جهانی قاچاق معکوس دخانیات به دلیل قیمت پایین در ایران توصیه‌هایی در خصوص خشکی چشم | زائران اربعین مبتلا به خشکی چشم، اشک مصنوعی همراه داشته باشند کشف و ضبط ۱۳۰ قبضه سلاح جنگی غیر مجاز در شادگان خوزستان تغذیه و تحرک کافی از عوامل اثر گذار در حفظ سلامت استخوان و مفاصل است علت تأخیر در واریز حقوق تیرماه ۱۴۰۳ بازنشستگان تأمین‌اجتماعی | تعطیلات رسمی بهانه تأخیر در واریز حقوق و مستمری نشود! چرا مدیریت مصرف آب در تابستان امسال ضرورت دارد؟ | مراقب گرمای غیر طبیعی تابستان امسال باشید ابلاغ بیش از ۶۱ هزار میلیارد ریال از اعتبارات سرمایه‌ای خراسان رضوی ماجرای نامه مخبر برای حداقل‌بگیران تامین اجتماعی چه بود؟ | سه میلیون تومان برای متناسب‌سازی نیست! راه اندازی چهارمین مرکز خدمات جامع سلامت آموزشی در دانشگاه علوم پزشکی مشهد اعمال‌قانون ۱۸۳۷ خودروی حادثه‌ساز در مشهد | توقیف ۴۴ خودروی متخلف (یکم مرداد ۱۴۰۳) آخرین وضعیت بانک‌ها در پرداخت وام ازدواج | ۲۷۰ هزار نفر در صف انتظار هستند (یکم مرداد ۱۴۰۳) چرا کمک هزینه معیشتی معلولان متوقف شده است؟ چرا قانون متناسب ‌سازی حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی به درستی اجرا نمی‌شود؟
سرخط خبرها

کمبود مدارس استثنایی در حاشیه شهر مشهد

  • کد خبر: ۱۸۷۰۱۹
  • ۱۲ مهر ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۸
کمبود مدارس استثنایی در حاشیه شهر مشهد
رئیس اداره آموزش‌و‌پرورش استثنایی خراسان‌رضوی: در برخی از مناطق حاشیه شهر مشهد، به‌خصوص در دوره متوسطه دچار کمبود در فضای آموزشی استثنایی هستیم.

«در برخی از مناطق حاشیه شهر مشهد، به‌خصوص در دوره متوسطه دچار کمبود در فضای آموزشی استثنایی هستیم.» این پاسخ مختصر رئیس اداره آموزش‌و‌پرورش استثنایی خراسان‌رضوی به پرسش شهرآرا در‌خصوص نیاز آموزش‌و‌پرورش استثنایی مشهد است.

جواد روحانی در گفتگو با خبرنگار شهرآرا همچنین به کمبود فضا‌های آموزشی استثنایی نوساز، در برخی از شهرستان‌های استان مانند تربت‌جام، باخرز، رشتخوار و‌... نیز اشاره کرد.

او اقدام فعلی برای جبران کمبود این فضای آموزشی را این‌طور بیان کرد: سعی کردیم از طریق مدارس عادی که بازسازی آن‌ها را انجام دادیم یا مکان‌های استیجاری این کمبود را کمتر کنیم. پارسال ۳ هزارو ۲۰۰ مترمربع، معادل ۷۱ کلاس درس، به فضای آموزشی برای دانش‌آموزان استثنایی استان افزوده شد.

او از افتتاح چهار پروژه که سهم امسال آموزش‌وپرورش استثنایی خراسان‌رضوی است، خبر داد و افزود: این پروژه‌ها شامل یک مدرسه یازده‌کلاسه، شش‌کلاسه، پنج‌کلاسه و چهارکلاسه است که دو مورد آن مختص مشهد و مابقی برای شهرستان‌های استان است. اعتبارات این پروژه‌ها متفاوت است و به همت خیران ساخته می‌شوند؛ البته بخشی از هزینه‌ها را نیز اداره‌کل نوسازی تأمین می‌کند.

استخدام ۱۰۰ نیروی توان‌بخشی سهم استان

رئیس آموزش‌و‌پرورش استثنایی خراسان‌رضوی با بیان اینکه در سال‌۱۴۰۱ به نسبت سال قبل از آن رشد حدود ۷ درصدی جمعیت دانش‌آموزان استثنایی را داشتیم و امسال نیز پیش‌بینی‌مان در همین حدود است، اضافه کرد: برای مهر امسال سهم خراسان‌رضوی استخدام صد نیروی توان‌بخشی است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->